25.4 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Cremen violentament dos camions en dos punts de l’A-7 la matinada del divendres

Incendi camió l'Alcúdia

Un dels camions incendiats esta matinada en l’A-7 | Bombers de València

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut en la matinada d’este divendres en l’extinció de les flames de dos camions que s’han incendiat mentres transitaven per diferents punts de la A-7, en els térmens de Riba-roja i l’Alcúdia.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El primer accident es va produir cap a les 00.12 hores en el quilòmetre 333 de l’autovia A-7, en Riba-roja, en la comarca del Camp del Túria, quan es va incendiar un tràiler que transportava olives. El foc es va estendre a la cuneta i va ser extingit. El servici va concloure a les 4.27 hores i van actuar cinc dotacions de bombers, procedents dels parcs de l’Eliana, Paterna, Xiva i l’oficial de guàrdia.

 

El segon incendi es va iniciar a les 2.40 hores en el quilòmetre 373, en el terme de l’Alcúdia, en la comarca de la Ribera, i va afectar un camió frigorífic que transportava fruites. Van extingir les flames sis dotacions dels parcs d’Alzira, Ontinyent i Silla, donant per finalitzat el servei a les 5.50 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant inicia la seua pretemporada amb proves mèdiques i l’estrena de Vicente Iborra com a assistent

El Llevant ha començat oficialment la seua pretemporada amb proves mèdiques per als jugadors i el suport de Vicente Iborra com a nou assistent tècnic de Julián Calero.

L’Elx renova al porter Matías Dituro una temporada més després del seu destacat rendiment

L'Elx confirma la renovació per una temporada més del porter argentí Matías Dituro, fonamental en l'ascens de l'equip a Primera Divisió.

Vicent Císcar assumix l’alcaldia de Paiporta després de la renúncia de Maribel Albalat

Vicent Císcar és elegit nou alcalde de Paiporta després de la dimissió de Maribel Albalat per motius de salut. El canvi es produïx en un municipi afectat per la tragèdia de la dana de 2023.

El festival MIAU de Fanzara celebra la seua novena edició finançat amb fons propis després de la retirada d’ajudes municipals

El festival MIAU de Fanzara, referent de l'art urbà en la Comunitat Valenciana, celebra en 2025 la seua novena edició finançada amb recursos propis després de l'eliminació d'ajudes municipals i autonòmiques.

Alcoi impulsa el futur Museu Camilo Sesto amb un projecte museogràfic de 290.000 euros

L'Ajuntament d'Alcoi ha licitat per quasi 291.000 euros el disseny i instal·lació del projecte museogràfic del Museu Camilo Sesto, finançat per fons europeus Next Generation.

Carlos Mazón destaca en el Congrés Nacional del PP amb salutacions i suports a líders clau

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, saluda a importants barons del PP i recolza el projecte d'Alberto Núñez Feijóo durant el XXI Congrés Nacional del partit, que busca revitalitzar Espanya enfront del Govern actual.

Dos hospitalitzats per inhalació de fum rere incendi en vivenda de Sagunt

Un incendi en una vivenda a Sagunt va provocar l'hospitalització de dos hòmens per inhalació de fum, a més del rescat de mascotes i persones en el lloc.

L’Elx inicia la pretemporada amb una sola incorporació i múltiples concentracions

L'Elx comença la seua pretemporada 2025 amb el retorn a Primera Divisió i una única incorporació, Germán Valera, i anuncia dos concentracions a Múrcia i Algorfa.