26.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Cremen violentament dos camions en dos punts de l’A-7 la matinada del divendres

Incendi camió l'Alcúdia

Un dels camions incendiats esta matinada en l’A-7 | Bombers de València

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut en la matinada d’este divendres en l’extinció de les flames de dos camions que s’han incendiat mentres transitaven per diferents punts de la A-7, en els térmens de Riba-roja i l’Alcúdia.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El primer accident es va produir cap a les 00.12 hores en el quilòmetre 333 de l’autovia A-7, en Riba-roja, en la comarca del Camp del Túria, quan es va incendiar un tràiler que transportava olives. El foc es va estendre a la cuneta i va ser extingit. El servici va concloure a les 4.27 hores i van actuar cinc dotacions de bombers, procedents dels parcs de l’Eliana, Paterna, Xiva i l’oficial de guàrdia.

 

El segon incendi es va iniciar a les 2.40 hores en el quilòmetre 373, en el terme de l’Alcúdia, en la comarca de la Ribera, i va afectar un camió frigorífic que transportava fruites. Van extingir les flames sis dotacions dels parcs d’Alzira, Ontinyent i Silla, donant per finalitzat el servei a les 5.50 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.