Cremen violentament dos camions en dos punts de l’A-7 la matinada del divendres

Incendi camió l'Alcúdia

Un dels camions incendiats esta matinada en l’A-7 | Bombers de València

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut en la matinada d’este divendres en l’extinció de les flames de dos camions que s’han incendiat mentres transitaven per diferents punts de la A-7, en els térmens de Riba-roja i l’Alcúdia.

 

El primer accident es va produir cap a les 00.12 hores en el quilòmetre 333 de l’autovia A-7, en Riba-roja, en la comarca del Camp del Túria, quan es va incendiar un tràiler que transportava olives. El foc es va estendre a la cuneta i va ser extingit. El servici va concloure a les 4.27 hores i van actuar cinc dotacions de bombers, procedents dels parcs de l’Eliana, Paterna, Xiva i l’oficial de guàrdia.

 

El segon incendi es va iniciar a les 2.40 hores en el quilòmetre 373, en el terme de l’Alcúdia, en la comarca de la Ribera, i va afectar un camió frigorífic que transportava fruites. Van extingir les flames sis dotacions dels parcs d’Alzira, Ontinyent i Silla, donant per finalitzat el servei a les 5.50 hores.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.