Cremen violentament dos camions en dos punts de l’A-7 la matinada del divendres

Incendi camió l'Alcúdia

Un dels camions incendiats esta matinada en l’A-7 | Bombers de València

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut en la matinada d’este divendres en l’extinció de les flames de dos camions que s’han incendiat mentres transitaven per diferents punts de la A-7, en els térmens de Riba-roja i l’Alcúdia.

 

El primer accident es va produir cap a les 00.12 hores en el quilòmetre 333 de l’autovia A-7, en Riba-roja, en la comarca del Camp del Túria, quan es va incendiar un tràiler que transportava olives. El foc es va estendre a la cuneta i va ser extingit. El servici va concloure a les 4.27 hores i van actuar cinc dotacions de bombers, procedents dels parcs de l’Eliana, Paterna, Xiva i l’oficial de guàrdia.

 

El segon incendi es va iniciar a les 2.40 hores en el quilòmetre 373, en el terme de l’Alcúdia, en la comarca de la Ribera, i va afectar un camió frigorífic que transportava fruites. Van extingir les flames sis dotacions dels parcs d’Alzira, Ontinyent i Silla, donant per finalitzat el servei a les 5.50 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.