Cremen violentament dos camions en dos punts de l’A-7 la matinada del divendres

Incendi camió l'Alcúdia

Un dels camions incendiats esta matinada en l’A-7 | Bombers de València

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut en la matinada d’este divendres en l’extinció de les flames de dos camions que s’han incendiat mentres transitaven per diferents punts de la A-7, en els térmens de Riba-roja i l’Alcúdia.

 

El primer accident es va produir cap a les 00.12 hores en el quilòmetre 333 de l’autovia A-7, en Riba-roja, en la comarca del Camp del Túria, quan es va incendiar un tràiler que transportava olives. El foc es va estendre a la cuneta i va ser extingit. El servici va concloure a les 4.27 hores i van actuar cinc dotacions de bombers, procedents dels parcs de l’Eliana, Paterna, Xiva i l’oficial de guàrdia.

 

El segon incendi es va iniciar a les 2.40 hores en el quilòmetre 373, en el terme de l’Alcúdia, en la comarca de la Ribera, i va afectar un camió frigorífic que transportava fruites. Van extingir les flames sis dotacions dels parcs d’Alzira, Ontinyent i Silla, donant per finalitzat el servei a les 5.50 hores.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.