Demanen 22 anys de presó per intentar assassinar a la seua exparella en Alacant

Una persona amb un ganivet a la mà

L’home va intentar agredir-la amb un ganivet  | València Diari
 

Este dimecres 15 de gener s’ha celebrat un juí contra un home que està acusat d’intentar assassinar a la seua exparella amb un ganivet en Alacant, amb qui havia tingut una relació de 2 anys. L’acusat, que també va amenaçar a la víctima a través del WhatsApp, ho va negar tot davant del jutge.

 

Els fets van passar el 12 de setembre del 2018, un mes després de què la relació haguera acabat, quan van quedar en la terrassa d’un bar de la plaça d’Argel. L’acusat va arribar i es va dirigir cap a ella amb un ganivet en la mà amb intenció d’agredir-la, segons explica ‘Información’. 

 

La víctima va explicar en el juí que el processat va arribar al bar cridant i dient-li que anava a matar-la, però un client es va alçar i el va agafar de la mà en la que portava el ganivet. Quan va intentar agredir-la es va entropessar i el ganivet va eixint volant, provocant-li a la víctima una ferida superficial de 10 centímetres en l’esquena.

 

A demés, abans d’anar a la cita havien parlat a través d’una pàgina de contactes i després el presumpte culpable li va enviar un missatge pel WhatsApp des del mòbil de la seua cosina, però que la víctima no havia llegit perquè no portava el telèfon damunt. «Et jure pels meus morts que jo aniré a la presó per a tota la p*** vida perquè vaig a estripar-te, vaig ja a per tu», deia el missatge que l’acusat negava haver enviat. 

 

La Fiscalia demana 22 anys de presó 

La Fiscalia i l’acusació particular demanen una pena de 22 anys i un mes de presó per a l’acusat d’intentar assassinar a la seua exparella. A demés d’estar acusat d’un intent d’homicidi, també té al seu càrrec altres 8 delictes de lesions, amenaces, obstrucció a la justícia i maltractament habitual.

 

La víctima va contar també que durant la relació ja havia viscut altres episodis de maltracte que no va denunciar en el moment perquè «estava molt enamorada». Un d’ells va passar en novembre del 2017, mentres en una discussió dins del cotxe, el processat li va clavar un ganivet en la cama. Ella va contar en l’hospital que s’havia tallat preparant un sandvitx.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.