Demanen 22 anys de presó per intentar assassinar a la seua exparella en Alacant

Una persona amb un ganivet a la mà

L’home va intentar agredir-la amb un ganivet  | València Diari
 

Este dimecres 15 de gener s’ha celebrat un juí contra un home que està acusat d’intentar assassinar a la seua exparella amb un ganivet en Alacant, amb qui havia tingut una relació de 2 anys. L’acusat, que també va amenaçar a la víctima a través del WhatsApp, ho va negar tot davant del jutge.

 

Els fets van passar el 12 de setembre del 2018, un mes després de què la relació haguera acabat, quan van quedar en la terrassa d’un bar de la plaça d’Argel. L’acusat va arribar i es va dirigir cap a ella amb un ganivet en la mà amb intenció d’agredir-la, segons explica ‘Información’. 

 

La víctima va explicar en el juí que el processat va arribar al bar cridant i dient-li que anava a matar-la, però un client es va alçar i el va agafar de la mà en la que portava el ganivet. Quan va intentar agredir-la es va entropessar i el ganivet va eixint volant, provocant-li a la víctima una ferida superficial de 10 centímetres en l’esquena.

 

A demés, abans d’anar a la cita havien parlat a través d’una pàgina de contactes i després el presumpte culpable li va enviar un missatge pel WhatsApp des del mòbil de la seua cosina, però que la víctima no havia llegit perquè no portava el telèfon damunt. «Et jure pels meus morts que jo aniré a la presó per a tota la p*** vida perquè vaig a estripar-te, vaig ja a per tu», deia el missatge que l’acusat negava haver enviat. 

 

La Fiscalia demana 22 anys de presó 

La Fiscalia i l’acusació particular demanen una pena de 22 anys i un mes de presó per a l’acusat d’intentar assassinar a la seua exparella. A demés d’estar acusat d’un intent d’homicidi, també té al seu càrrec altres 8 delictes de lesions, amenaces, obstrucció a la justícia i maltractament habitual.

 

La víctima va contar també que durant la relació ja havia viscut altres episodis de maltracte que no va denunciar en el moment perquè «estava molt enamorada». Un d’ells va passar en novembre del 2017, mentres en una discussió dins del cotxe, el processat li va clavar un ganivet en la cama. Ella va contar en l’hospital que s’havia tallat preparant un sandvitx.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.

La falla municipal de València coronarà els seus 27 metres amb un piromusical el dijous

Dijous que ve, la instal·lació de la rematada de la falla municipal aconseguirà els 27 metres i se sincronitzarà amb un piromusical exclusiu a les 21 hores.

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.