13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Demanen 22 anys de presó per intentar assassinar a la seua exparella en Alacant

Una persona amb un ganivet a la mà

L’home va intentar agredir-la amb un ganivet  | València Diari
 

Este dimecres 15 de gener s’ha celebrat un juí contra un home que està acusat d’intentar assassinar a la seua exparella amb un ganivet en Alacant, amb qui havia tingut una relació de 2 anys. L’acusat, que també va amenaçar a la víctima a través del WhatsApp, ho va negar tot davant del jutge.

 

Els fets van passar el 12 de setembre del 2018, un mes després de què la relació haguera acabat, quan van quedar en la terrassa d’un bar de la plaça d’Argel. L’acusat va arribar i es va dirigir cap a ella amb un ganivet en la mà amb intenció d’agredir-la, segons explica ‘Información’. 

 

La víctima va explicar en el juí que el processat va arribar al bar cridant i dient-li que anava a matar-la, però un client es va alçar i el va agafar de la mà en la que portava el ganivet. Quan va intentar agredir-la es va entropessar i el ganivet va eixint volant, provocant-li a la víctima una ferida superficial de 10 centímetres en l’esquena.

 

A demés, abans d’anar a la cita havien parlat a través d’una pàgina de contactes i després el presumpte culpable li va enviar un missatge pel WhatsApp des del mòbil de la seua cosina, però que la víctima no havia llegit perquè no portava el telèfon damunt. «Et jure pels meus morts que jo aniré a la presó per a tota la p*** vida perquè vaig a estripar-te, vaig ja a per tu», deia el missatge que l’acusat negava haver enviat. 

 

La Fiscalia demana 22 anys de presó 

La Fiscalia i l’acusació particular demanen una pena de 22 anys i un mes de presó per a l’acusat d’intentar assassinar a la seua exparella. A demés d’estar acusat d’un intent d’homicidi, també té al seu càrrec altres 8 delictes de lesions, amenaces, obstrucció a la justícia i maltractament habitual.

 

La víctima va contar també que durant la relació ja havia viscut altres episodis de maltracte que no va denunciar en el moment perquè «estava molt enamorada». Un d’ells va passar en novembre del 2017, mentres en una discussió dins del cotxe, el processat li va clavar un ganivet en la cama. Ella va contar en l’hospital que s’havia tallat preparant un sandvitx.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.