18 persones denunciades per banyar-se en el riu en Sagunt

Riu Palància al seu pas per Sagunt (València)

L’Ajuntament recorda que està prohibit el bany en el riu | Ajuntament de Sagunt

 

Un total de 18 persones han sigut proposades per a sanció este cap de setmana en ser sorpreses donant-se un bany en el riu Palància al seu pas per la ciutat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en ple estat d’alarma pel coronavirus.

 

D’esta manera ho ha explicat l’alcalde, Darío Moreno, este dilluns en una compareixença, segons arreplega l’Ajuntament en un comunicat. En total, este cap de setmana s’han interposat 38 denúncies en Sagunt, «un increment substancial respecte a setmanes anteriors» que ha «sorprés per a malament» al consistori i li ha portat a fer faenes de control extra.

 

L’Ajuntament ha destacat «el cas de 18 banyistes en el riu, una cosa totalment prohibida igual que en la platja, que han sigut sancionats», per a recordar a la ciutadania que «les activitats permeses únicament es limiten a la pràctica deportiva».

 

Creixement dels contagis en el Departament de Sagunt

En este sentit, s’ha detectat un «increment substancial de casos» d’incompliments. «Això és preocupant i volem fer una crida especial a la responsabilitat per a evitar contagis, més encara en una situació en la que la setmana passada es va incrementar en el Departament de Salut de Sagunt un 22% el número de contagis», ha indicat.

 

Segons les dades de la Conselleria de Sanitat, actualitzades este dilluns, en el Departament de Sagunt s’han registrat 483 casos positius de coronavirus des de què començà la pandèmia i 37 persones han perdut la vida.

 

La Policia Local ha reforçat la vigilància en zones de major afluència de veïns i veïnes per a controlar que es respecten les franges horàries, les mesures de seguretat i el distanciament social.

 

Concretament, s’ha reforçat la vigilància en la platja intensificant la presència de policies en quads, la zona del riu al seu pas per zona urbana i desembocadura, la zona del Castell de Sagunt i, a demés, s’està patrullant a peu per zones del mercat del Port de Sagunt, la plaça del Cronista Chabret, el Camí Reial i el carrer dels Horts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.