Denuncien 14 punxades però sense que es detecte cap substància a l’organisme de les presumptes víctimes

Fonts de Delegació de Govern han confirmat que aquest cap de setmana s’han presentat entorn de 14 denúncies per presumptes burxades a la Policia Nacional i la Guàrdia Civil en la Comuintat Valenciana.

Una de les zones on més casos s’han reportat ha sigut a la Marina Alta, on els serveis sanitaris d’Urgències de l’Hospital de Dénia han atés entre el divendres al diumenge a una desena de joves que creien haver sigut punxades. Les presumptes burxades havien ocorregut en discoteques i festes.

Sanitat ha confirmat que hi havia burxada en alguns dels casos, sense precisar quants, però no s’han trobat substàncies en l’organisme. Tampoc s’han reportat agressions sexuals o robatoris vinculats a aquests atacs.

De les 14 denúncies presentades en la Comunitat, dues han sigut precisament a Dénia, una a Benidorm i una altra a Alacant. La Guàrdia Civil d’aquesta província està investigant a més tres denúncies a la Marina Alta i altres tres a la Vega Baixa

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.