Troben a Eugenio Ventura en Borriol

Eugenio Ventura

Eugenio Ventura | Facebook

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Esta dimarts, finalment, s’ha localitzat a Eugenio en la Urbanització Vall d’Umbrí Un veí ha trobat el seu cotxe bolcat esta vesprada, després d’haver patit un accident. La Policia Local de Borriol l’ha rescatat i està ingressat en l’Hospital General. La seua filla Mireia, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’, agraïx la col·laboració desinteressada de tots i respira més tranquil·la.

 

Desaparegut este dilluns de vesprada

Este dilluns ha desaparegut Eugenio Ventura, veí de la província de Castelló. L’home, d’avançada edat, porta ulleres i té poc de monyo.

 

El dilluns va ser vist conduint el seu vehicle, un Peugeot 107 gris, en la gasolinera Les Alqueries en plena N-340. A més, durant eixa nit, també es va poder vore a Eugenio en Sant Joan de Moró, en la comarca de la Plana Alta

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’ els efectius de la Guàrdia Civil, acompanyats d’amics i familiars, estan buscant a Eugenio des de la seua desaparició en els voltants del municipi d’Onda, en la Plana Baixa, ja que l’home compta amb una vivenda en la zona. 

 

A causa del mal oratge, l’helicòpter que es destina a estes labors de busca no es pot utilitzar, per això es demana la màxima col·laboració. 

 

S’ha posat a la disposició dels veïns diferents telèfons: 650373416 i 656407859. A més del telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.