14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Troben a Eugenio Ventura en Borriol

Eugenio Ventura

Eugenio Ventura | Facebook

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Esta dimarts, finalment, s’ha localitzat a Eugenio en la Urbanització Vall d’Umbrí Un veí ha trobat el seu cotxe bolcat esta vesprada, després d’haver patit un accident. La Policia Local de Borriol l’ha rescatat i està ingressat en l’Hospital General. La seua filla Mireia, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’, agraïx la col·laboració desinteressada de tots i respira més tranquil·la.

 

Desaparegut este dilluns de vesprada

Este dilluns ha desaparegut Eugenio Ventura, veí de la província de Castelló. L’home, d’avançada edat, porta ulleres i té poc de monyo.

 

El dilluns va ser vist conduint el seu vehicle, un Peugeot 107 gris, en la gasolinera Les Alqueries en plena N-340. A més, durant eixa nit, també es va poder vore a Eugenio en Sant Joan de Moró, en la comarca de la Plana Alta

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’ els efectius de la Guàrdia Civil, acompanyats d’amics i familiars, estan buscant a Eugenio des de la seua desaparició en els voltants del municipi d’Onda, en la Plana Baixa, ja que l’home compta amb una vivenda en la zona. 

 

A causa del mal oratge, l’helicòpter que es destina a estes labors de busca no es pot utilitzar, per això es demana la màxima col·laboració. 

 

S’ha posat a la disposició dels veïns diferents telèfons: 650373416 i 656407859. A més del telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.