Troben a Eugenio Ventura en Borriol

Eugenio Ventura

Eugenio Ventura | Facebook

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Esta dimarts, finalment, s’ha localitzat a Eugenio en la Urbanització Vall d’Umbrí Un veí ha trobat el seu cotxe bolcat esta vesprada, després d’haver patit un accident. La Policia Local de Borriol l’ha rescatat i està ingressat en l’Hospital General. La seua filla Mireia, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’, agraïx la col·laboració desinteressada de tots i respira més tranquil·la.

 

Desaparegut este dilluns de vesprada

Este dilluns ha desaparegut Eugenio Ventura, veí de la província de Castelló. L’home, d’avançada edat, porta ulleres i té poc de monyo.

 

El dilluns va ser vist conduint el seu vehicle, un Peugeot 107 gris, en la gasolinera Les Alqueries en plena N-340. A més, durant eixa nit, també es va poder vore a Eugenio en Sant Joan de Moró, en la comarca de la Plana Alta

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’ els efectius de la Guàrdia Civil, acompanyats d’amics i familiars, estan buscant a Eugenio des de la seua desaparició en els voltants del municipi d’Onda, en la Plana Baixa, ja que l’home compta amb una vivenda en la zona. 

 

A causa del mal oratge, l’helicòpter que es destina a estes labors de busca no es pot utilitzar, per això es demana la màxima col·laboració. 

 

S’ha posat a la disposició dels veïns diferents telèfons: 650373416 i 656407859. A més del telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.