Troben a Eugenio Ventura en Borriol

Eugenio Ventura

Eugenio Ventura | Facebook

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Esta dimarts, finalment, s’ha localitzat a Eugenio en la Urbanització Vall d’Umbrí Un veí ha trobat el seu cotxe bolcat esta vesprada, després d’haver patit un accident. La Policia Local de Borriol l’ha rescatat i està ingressat en l’Hospital General. La seua filla Mireia, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’, agraïx la col·laboració desinteressada de tots i respira més tranquil·la.

 

Desaparegut este dilluns de vesprada

Este dilluns ha desaparegut Eugenio Ventura, veí de la província de Castelló. L’home, d’avançada edat, porta ulleres i té poc de monyo.

 

El dilluns va ser vist conduint el seu vehicle, un Peugeot 107 gris, en la gasolinera Les Alqueries en plena N-340. A més, durant eixa nit, també es va poder vore a Eugenio en Sant Joan de Moró, en la comarca de la Plana Alta

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’ els efectius de la Guàrdia Civil, acompanyats d’amics i familiars, estan buscant a Eugenio des de la seua desaparició en els voltants del municipi d’Onda, en la Plana Baixa, ja que l’home compta amb una vivenda en la zona. 

 

A causa del mal oratge, l’helicòpter que es destina a estes labors de busca no es pot utilitzar, per això es demana la màxima col·laboració. 

 

S’ha posat a la disposició dels veïns diferents telèfons: 650373416 i 656407859. A més del telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.