Troben a Eugenio Ventura en Borriol

Eugenio Ventura

Eugenio Ventura | Facebook

 

ACTUALITZAT 20.50 hores. Esta dimarts, finalment, s’ha localitzat a Eugenio en la Urbanització Vall d’Umbrí Un veí ha trobat el seu cotxe bolcat esta vesprada, després d’haver patit un accident. La Policia Local de Borriol l’ha rescatat i està ingressat en l’Hospital General. La seua filla Mireia, tal com informa el diari ‘Mediterráneo’, agraïx la col·laboració desinteressada de tots i respira més tranquil·la.

 

Desaparegut este dilluns de vesprada

Este dilluns ha desaparegut Eugenio Ventura, veí de la província de Castelló. L’home, d’avançada edat, porta ulleres i té poc de monyo.

 

El dilluns va ser vist conduint el seu vehicle, un Peugeot 107 gris, en la gasolinera Les Alqueries en plena N-340. A més, durant eixa nit, també es va poder vore a Eugenio en Sant Joan de Moró, en la comarca de la Plana Alta

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’ els efectius de la Guàrdia Civil, acompanyats d’amics i familiars, estan buscant a Eugenio des de la seua desaparició en els voltants del municipi d’Onda, en la Plana Baixa, ja que l’home compta amb una vivenda en la zona. 

 

A causa del mal oratge, l’helicòpter que es destina a estes labors de busca no es pot utilitzar, per això es demana la màxima col·laboració. 

 

S’ha posat a la disposició dels veïns diferents telèfons: 650373416 i 656407859. A més del telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.