Ahir dissabte 9 de desembre, un important punt de venda de drogues va ser desarticulat per agents de la Policia Nacional. Segons sembla s'ubicava en el districte Marítim de València on diverses persones venien amb freqüència substàncies estupefaents. Els agents han detingut quatre persones per pertinença a organització criminal per tràfic de drogues i tinença il·lícita d'armes. Els detinguts són tres homes i una dona d'entre 20 i 46 anys, segons han informat fonts policials. No ha transcendit de moment en quin marc s'enquadra esta operació i com han començat les investigacions, però els agents han intervingut 90 grams de cocaïna, més 47 d'heroïna, dos bàscules de precisió i un revòlver que han sigut confiscats.
Desmantellat un punt de venda de drogues a València
Últimes notícies
Oratge
Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus
La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.
Economia
L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB
L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.
Esports
Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte
El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.
Economia
El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant
El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
Medi ambient
L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE
La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.
Social
El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat
El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.
Successos
El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó
El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.
Societat
Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians
La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.












