14.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Destapen dues naus industrials a Benifaió dedicades al cultiu de marihuana

La Guàrdia Civil d’Almussafes ha confiscat 58 quilograms de marihuana en un registre practicat en 2 naus industrials en un polígon de la localitat de Benifaió, donant com a resultat la detenció de 3 persones.

En el marc de l’operació “TENADA”, després de la realització de les recerques necessàries, la Guàrdia Civil d’Almussafes va comprovar que s’havien llogat 2 naus industrials en un polígon de Benifaió (València) en les quals s’estava duent a terme el cultiu de plantes de marihuana.

La primera detenció es va efectuar després del registre d’una furgoneta que sortia d’una de les citades naus industrials carregada amb 30 plantes de marihuana i 110 esqueixos.

En el registre practicat per la Guàrdia Civil d’Almussafes en totes dues naus industrials, es van intervenir més de 400 plantes de marihuana i gairebé 300 esqueixos, el pesatge dels quals va ascendir a 58 quilograms, així com els utensilis i maquinària necessària per a dur a terme aquest cultiu.

Així mateix, s’han confiscat 2 vehicles que eren utilitzats en l’activitat delictiva.

En realitzar el citat registre els agents de la Guàrdia Civil es van adonar que per a dur a terme el cultiu de la droga s’havia procedit a una manipulació de la xarxa elèctrica general per part dels suposats autors.

L’operació s’ha saldat amb 3 homes detinguts a mitjan mes de febrer, un d’ells de 45 anys i els altres dos de 67, de nacionalitat espanyola, als qui se’ls imputen els delictes contra la salut pública (cultiu o elaboració de droga) i defraudació de fluid elèctric.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 1 de Carlet.

Últimes notícies

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa tocat a Corberán

El Celta va castigar els errors del València amb un 4-1 en Balaídos i s'acosta a la zona europea. L'equip de Corberán seguix sense guanyar fora i augmenta la pressió.

El temporal de pluja del cap de setmana donarà pas el dilluns a una ona d’aire molt fred amb neu en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es preveuen pluges persistents i temporal marítim en el sud de València i nord d'Alacant. El dilluns entrarà aire àrtic i s'esperen nevades a l'interior amb descens tèrmic.

El Celta goleja 4-1 al València i deixa tocat a Corberán

El Celta va aprofitar els errors del València i va firmar un 4-1 en Balaídos amb doblet de Borja Iglesias. La derrota agreuja la sequera visitant i pressiona a Corberán.

El Celta castiga el València i complica el futur de Corberán (4-1)

El Celta va obrir 2026 amb un 4-1 al València que augmenta la pressió sobre Carlos Corberán. Els errors visitants i la lesió final de Julen Agirrezabala van marcar el partit.

Compromís condemna l’atac dels EUA a Veneçuela i demana resposta internacional

Compromís ha condemnat l'atac dels EUA a Veneçuela per contrari al dret internacional. La formació exigix resposta d'ONU, OEA i UE i reclama diàleg, diplomàcia i assistència consular.

Sevilla i Llevant es juguen oxigen en el Sánchez-Pizjuán

Sevilla i Llevant reprenen LaLiga en el Sánchez-Pizjuán amb urgències oposades: els de Almeyda miren cap amunt i el cuer busca reaccionar amb Luis Castro.

Pérez Llorca confia en una transició pacífica i a evitar represàlies a Veneçuela després de l’atac dels EUA

El president valencià expressa la seua preocupació per Veneçuela després de l'atac dels EUA i crida a una transició pacífica, amb focus en la protecció de les persones i els drets humans.