Destapen dues naus industrials a Benifaió dedicades al cultiu de marihuana

La Guàrdia Civil d’Almussafes ha confiscat 58 quilograms de marihuana en un registre practicat en 2 naus industrials en un polígon de la localitat de Benifaió, donant com a resultat la detenció de 3 persones.

En el marc de l’operació “TENADA”, després de la realització de les recerques necessàries, la Guàrdia Civil d’Almussafes va comprovar que s’havien llogat 2 naus industrials en un polígon de Benifaió (València) en les quals s’estava duent a terme el cultiu de plantes de marihuana.

La primera detenció es va efectuar després del registre d’una furgoneta que sortia d’una de les citades naus industrials carregada amb 30 plantes de marihuana i 110 esqueixos.

En el registre practicat per la Guàrdia Civil d’Almussafes en totes dues naus industrials, es van intervenir més de 400 plantes de marihuana i gairebé 300 esqueixos, el pesatge dels quals va ascendir a 58 quilograms, així com els utensilis i maquinària necessària per a dur a terme aquest cultiu.

Així mateix, s’han confiscat 2 vehicles que eren utilitzats en l’activitat delictiva.

En realitzar el citat registre els agents de la Guàrdia Civil es van adonar que per a dur a terme el cultiu de la droga s’havia procedit a una manipulació de la xarxa elèctrica general per part dels suposats autors.

L’operació s’ha saldat amb 3 homes detinguts a mitjan mes de febrer, un d’ells de 45 anys i els altres dos de 67, de nacionalitat espanyola, als qui se’ls imputen els delictes contra la salut pública (cultiu o elaboració de droga) i defraudació de fluid elèctric.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 1 de Carlet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.