14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Destapen dues naus industrials a Benifaió dedicades al cultiu de marihuana

La Guàrdia Civil d’Almussafes ha confiscat 58 quilograms de marihuana en un registre practicat en 2 naus industrials en un polígon de la localitat de Benifaió, donant com a resultat la detenció de 3 persones.

En el marc de l’operació “TENADA”, després de la realització de les recerques necessàries, la Guàrdia Civil d’Almussafes va comprovar que s’havien llogat 2 naus industrials en un polígon de Benifaió (València) en les quals s’estava duent a terme el cultiu de plantes de marihuana.

La primera detenció es va efectuar després del registre d’una furgoneta que sortia d’una de les citades naus industrials carregada amb 30 plantes de marihuana i 110 esqueixos.

En el registre practicat per la Guàrdia Civil d’Almussafes en totes dues naus industrials, es van intervenir més de 400 plantes de marihuana i gairebé 300 esqueixos, el pesatge dels quals va ascendir a 58 quilograms, així com els utensilis i maquinària necessària per a dur a terme aquest cultiu.

Així mateix, s’han confiscat 2 vehicles que eren utilitzats en l’activitat delictiva.

En realitzar el citat registre els agents de la Guàrdia Civil es van adonar que per a dur a terme el cultiu de la droga s’havia procedit a una manipulació de la xarxa elèctrica general per part dels suposats autors.

L’operació s’ha saldat amb 3 homes detinguts a mitjan mes de febrer, un d’ells de 45 anys i els altres dos de 67, de nacionalitat espanyola, als qui se’ls imputen els delictes contra la salut pública (cultiu o elaboració de droga) i defraudació de fluid elèctric.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 1 de Carlet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.