Detenen un metge de València per compartir material pedòfil en una operació contra la pornografia infantil

Un home ha sigut detingut en una operació a nivell nacional de la Guàrdia Civil contra la pornografia infantil a València. L'home, que era metge de la capital està acusat de posseir i compartir presumptament pornografia infantil. Segons ha informat 'Las Provincias', el metge va ser detingut ahir dijous per efectius de la Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València. La detenció s'ha donat arran d'una investigació a nivell nacional que té diversos arrestats en altres províncies d'Espanya. Segons han informat fonts de la investigació, els agents van seguir la pista d'uns arxius de pornografia infantil que estaven sent compartides a través de canals d'intercanvi d'internet. Per a poder localitzar el culpable, els agents van seguir el codi IP amb el qual es pot conéixer la procedència de l'ordinador utilitzat. Van seguir dit codi i van donar amb el domicili i la identitat de l'home, que posteriorment van saber que era un metge de València. Els agents van procedir a realitzar els pertinents registres i van comprovar la tinença d'estos materials pedòfils; fotos i vídeos.

  

 

 

Un metge i a més professor

  

 

L'home, segons van descobrir els agents, era un metge que exercia en un hospital de València i a més tenia tasques de professor universitari. Segons sembla no hi ha indicis que ell produïra estos materials il·lícits, és a dir, de que els gravara o fotografiara directament a menors però si se l'acusa de possessió i distribució del material. Estos casos i el número de víctimes menors de delictes sexuals ha ascendit considerablement a la Comunitat. L'any passat van ser 769 els menors de 18 anys víctimes de delictes contra la llibertat sexual, xifra que porta tres anys augmentant.

Últimes notícies

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.