Detenen un metge de València per compartir material pedòfil en una operació contra la pornografia infantil

Un home ha sigut detingut en una operació a nivell nacional de la Guàrdia Civil contra la pornografia infantil a València. L'home, que era metge de la capital està acusat de posseir i compartir presumptament pornografia infantil. Segons ha informat 'Las Provincias', el metge va ser detingut ahir dijous per efectius de la Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València. La detenció s'ha donat arran d'una investigació a nivell nacional que té diversos arrestats en altres províncies d'Espanya. Segons han informat fonts de la investigació, els agents van seguir la pista d'uns arxius de pornografia infantil que estaven sent compartides a través de canals d'intercanvi d'internet. Per a poder localitzar el culpable, els agents van seguir el codi IP amb el qual es pot conéixer la procedència de l'ordinador utilitzat. Van seguir dit codi i van donar amb el domicili i la identitat de l'home, que posteriorment van saber que era un metge de València. Els agents van procedir a realitzar els pertinents registres i van comprovar la tinença d'estos materials pedòfils; fotos i vídeos.

  

 

 

Un metge i a més professor

  

 

L'home, segons van descobrir els agents, era un metge que exercia en un hospital de València i a més tenia tasques de professor universitari. Segons sembla no hi ha indicis que ell produïra estos materials il·lícits, és a dir, de que els gravara o fotografiara directament a menors però si se l'acusa de possessió i distribució del material. Estos casos i el número de víctimes menors de delictes sexuals ha ascendit considerablement a la Comunitat. L'any passat van ser 769 els menors de 18 anys víctimes de delictes contra la llibertat sexual, xifra que porta tres anys augmentant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.