Detenen un metge de València per compartir material pedòfil en una operació contra la pornografia infantil

Un home ha sigut detingut en una operació a nivell nacional de la Guàrdia Civil contra la pornografia infantil a València. L'home, que era metge de la capital està acusat de posseir i compartir presumptament pornografia infantil. Segons ha informat 'Las Provincias', el metge va ser detingut ahir dijous per efectius de la Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València. La detenció s'ha donat arran d'una investigació a nivell nacional que té diversos arrestats en altres províncies d'Espanya. Segons han informat fonts de la investigació, els agents van seguir la pista d'uns arxius de pornografia infantil que estaven sent compartides a través de canals d'intercanvi d'internet. Per a poder localitzar el culpable, els agents van seguir el codi IP amb el qual es pot conéixer la procedència de l'ordinador utilitzat. Van seguir dit codi i van donar amb el domicili i la identitat de l'home, que posteriorment van saber que era un metge de València. Els agents van procedir a realitzar els pertinents registres i van comprovar la tinença d'estos materials pedòfils; fotos i vídeos.

  

 

 

Un metge i a més professor

  

 

L'home, segons van descobrir els agents, era un metge que exercia en un hospital de València i a més tenia tasques de professor universitari. Segons sembla no hi ha indicis que ell produïra estos materials il·lícits, és a dir, de que els gravara o fotografiara directament a menors però si se l'acusa de possessió i distribució del material. Estos casos i el número de víctimes menors de delictes sexuals ha ascendit considerablement a la Comunitat. L'any passat van ser 769 els menors de 18 anys víctimes de delictes contra la llibertat sexual, xifra que porta tres anys augmentant.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.