Detenen un metge de València per compartir material pedòfil en una operació contra la pornografia infantil

Un home ha sigut detingut en una operació a nivell nacional de la Guàrdia Civil contra la pornografia infantil a València. L'home, que era metge de la capital està acusat de posseir i compartir presumptament pornografia infantil. Segons ha informat 'Las Provincias', el metge va ser detingut ahir dijous per efectius de la Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València. La detenció s'ha donat arran d'una investigació a nivell nacional que té diversos arrestats en altres províncies d'Espanya. Segons han informat fonts de la investigació, els agents van seguir la pista d'uns arxius de pornografia infantil que estaven sent compartides a través de canals d'intercanvi d'internet. Per a poder localitzar el culpable, els agents van seguir el codi IP amb el qual es pot conéixer la procedència de l'ordinador utilitzat. Van seguir dit codi i van donar amb el domicili i la identitat de l'home, que posteriorment van saber que era un metge de València. Els agents van procedir a realitzar els pertinents registres i van comprovar la tinença d'estos materials pedòfils; fotos i vídeos.

  

 

 

Un metge i a més professor

  

 

L'home, segons van descobrir els agents, era un metge que exercia en un hospital de València i a més tenia tasques de professor universitari. Segons sembla no hi ha indicis que ell produïra estos materials il·lícits, és a dir, de que els gravara o fotografiara directament a menors però si se l'acusa de possessió i distribució del material. Estos casos i el número de víctimes menors de delictes sexuals ha ascendit considerablement a la Comunitat. L'any passat van ser 769 els menors de 18 anys víctimes de delictes contra la llibertat sexual, xifra que porta tres anys augmentant.

Últimes notícies

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.