Detenen un metge de València per compartir material pedòfil en una operació contra la pornografia infantil

Un home ha sigut detingut en una operació a nivell nacional de la Guàrdia Civil contra la pornografia infantil a València. L'home, que era metge de la capital està acusat de posseir i compartir presumptament pornografia infantil. Segons ha informat 'Las Provincias', el metge va ser detingut ahir dijous per efectius de la Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València. La detenció s'ha donat arran d'una investigació a nivell nacional que té diversos arrestats en altres províncies d'Espanya. Segons han informat fonts de la investigació, els agents van seguir la pista d'uns arxius de pornografia infantil que estaven sent compartides a través de canals d'intercanvi d'internet. Per a poder localitzar el culpable, els agents van seguir el codi IP amb el qual es pot conéixer la procedència de l'ordinador utilitzat. Van seguir dit codi i van donar amb el domicili i la identitat de l'home, que posteriorment van saber que era un metge de València. Els agents van procedir a realitzar els pertinents registres i van comprovar la tinença d'estos materials pedòfils; fotos i vídeos.

  

 

 

Un metge i a més professor

  

 

L'home, segons van descobrir els agents, era un metge que exercia en un hospital de València i a més tenia tasques de professor universitari. Segons sembla no hi ha indicis que ell produïra estos materials il·lícits, és a dir, de que els gravara o fotografiara directament a menors però si se l'acusa de possessió i distribució del material. Estos casos i el número de víctimes menors de delictes sexuals ha ascendit considerablement a la Comunitat. L'any passat van ser 769 els menors de 18 anys víctimes de delictes contra la llibertat sexual, xifra que porta tres anys augmentant.

Últimes notícies

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.