Detingut per agredir a la treballadora d’un local quan li va demanar que usara la mascareta en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 36 anys que, presumptament, va agredir a la treballadora d’una tenda de menjar ràpid quan esta li va demanar que usara correctament la mascareta.

 

Els fets han passat cap a les 23.35 hores d’este dissabte en la zona de l’avinguda del Port de la capital, quan els policies van ser requerits per diferents persones perquè un home havia agredit a una treballadora d’una tenda de menjar ràpid per a, posteriorment, anar-se’n corrent mentres un grup de gent el perseguia.

 

Els agents van vore al presumpte agressor en la mateixa avinguda, envoltat per diferents persones, que estava en terra per a tractar d’evitar que el detingueren. En eixe moment, els policies van procedir a la seua immobilització i detenció.

 

La víctima va manifestar que tot havia ocorregut en el moment en el que ella els havia demanat a l’home i a la seua parella que es col·locaren correctament la mascareta d’ús obligatori, mentres feien cua dins del local i esperaven per a ser atesos.

 

La parella de l’agressor va amenaçar en tossir per tot el local

La treballadora, que presentava una ferida sagnant en la part superior del nas, va relatar que la parella havia fet cas omís dels seus requeriments i que, en concret, la dona s’havia posat a cridar i a amenaçar amb començar a tossir per tot el local, abans d’abandonar-lo.

 

Per part seua, l’home va començar a colpejar tots els objectes del taulell i va arribar a llançar-li una mampara de protecció a la cara d’ella, el que li va causar la ferida, a demés d’importants desperfectes en el local.

 

A demés, la treballadora va afegir que la parella havia eixit corrent del local seguida per treballadors i clients. En este sentit, tant l’encarregada com un altre treballador del local van subscriure la versió de la víctima. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.