9.1 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Detingut per agredir a la treballadora d’un local quan li va demanar que usara la mascareta en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 36 anys que, presumptament, va agredir a la treballadora d’una tenda de menjar ràpid quan esta li va demanar que usara correctament la mascareta.

 

Els fets han passat cap a les 23.35 hores d’este dissabte en la zona de l’avinguda del Port de la capital, quan els policies van ser requerits per diferents persones perquè un home havia agredit a una treballadora d’una tenda de menjar ràpid per a, posteriorment, anar-se’n corrent mentres un grup de gent el perseguia.

 

Els agents van vore al presumpte agressor en la mateixa avinguda, envoltat per diferents persones, que estava en terra per a tractar d’evitar que el detingueren. En eixe moment, els policies van procedir a la seua immobilització i detenció.

 

La víctima va manifestar que tot havia ocorregut en el moment en el que ella els havia demanat a l’home i a la seua parella que es col·locaren correctament la mascareta d’ús obligatori, mentres feien cua dins del local i esperaven per a ser atesos.

 

La parella de l’agressor va amenaçar en tossir per tot el local

La treballadora, que presentava una ferida sagnant en la part superior del nas, va relatar que la parella havia fet cas omís dels seus requeriments i que, en concret, la dona s’havia posat a cridar i a amenaçar amb començar a tossir per tot el local, abans d’abandonar-lo.

 

Per part seua, l’home va començar a colpejar tots els objectes del taulell i va arribar a llançar-li una mampara de protecció a la cara d’ella, el que li va causar la ferida, a demés d’importants desperfectes en el local.

 

A demés, la treballadora va afegir que la parella havia eixit corrent del local seguida per treballadors i clients. En este sentit, tant l’encarregada com un altre treballador del local van subscriure la versió de la víctima. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.