Detingut per agredir a la treballadora d’un local quan li va demanar que usara la mascareta en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 36 anys que, presumptament, va agredir a la treballadora d’una tenda de menjar ràpid quan esta li va demanar que usara correctament la mascareta.

 

Els fets han passat cap a les 23.35 hores d’este dissabte en la zona de l’avinguda del Port de la capital, quan els policies van ser requerits per diferents persones perquè un home havia agredit a una treballadora d’una tenda de menjar ràpid per a, posteriorment, anar-se’n corrent mentres un grup de gent el perseguia.

 

Els agents van vore al presumpte agressor en la mateixa avinguda, envoltat per diferents persones, que estava en terra per a tractar d’evitar que el detingueren. En eixe moment, els policies van procedir a la seua immobilització i detenció.

 

La víctima va manifestar que tot havia ocorregut en el moment en el que ella els havia demanat a l’home i a la seua parella que es col·locaren correctament la mascareta d’ús obligatori, mentres feien cua dins del local i esperaven per a ser atesos.

 

La parella de l’agressor va amenaçar en tossir per tot el local

La treballadora, que presentava una ferida sagnant en la part superior del nas, va relatar que la parella havia fet cas omís dels seus requeriments i que, en concret, la dona s’havia posat a cridar i a amenaçar amb començar a tossir per tot el local, abans d’abandonar-lo.

 

Per part seua, l’home va començar a colpejar tots els objectes del taulell i va arribar a llançar-li una mampara de protecció a la cara d’ella, el que li va causar la ferida, a demés d’importants desperfectes en el local.

 

A demés, la treballadora va afegir que la parella havia eixit corrent del local seguida per treballadors i clients. En este sentit, tant l’encarregada com un altre treballador del local van subscriure la versió de la víctima. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home per un presumpte delicte de lesions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.