Detingut per agredir a la treballadora d’un local quan li va demanar que usara la mascareta en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 36 anys que, presumptament, va agredir a la treballadora d’una tenda de menjar ràpid quan esta li va demanar que usara correctament la mascareta.

 

Els fets han passat cap a les 23.35 hores d’este dissabte en la zona de l’avinguda del Port de la capital, quan els policies van ser requerits per diferents persones perquè un home havia agredit a una treballadora d’una tenda de menjar ràpid per a, posteriorment, anar-se’n corrent mentres un grup de gent el perseguia.

 

Els agents van vore al presumpte agressor en la mateixa avinguda, envoltat per diferents persones, que estava en terra per a tractar d’evitar que el detingueren. En eixe moment, els policies van procedir a la seua immobilització i detenció.

 

La víctima va manifestar que tot havia ocorregut en el moment en el que ella els havia demanat a l’home i a la seua parella que es col·locaren correctament la mascareta d’ús obligatori, mentres feien cua dins del local i esperaven per a ser atesos.

 

La parella de l’agressor va amenaçar en tossir per tot el local

La treballadora, que presentava una ferida sagnant en la part superior del nas, va relatar que la parella havia fet cas omís dels seus requeriments i que, en concret, la dona s’havia posat a cridar i a amenaçar amb començar a tossir per tot el local, abans d’abandonar-lo.

 

Per part seua, l’home va començar a colpejar tots els objectes del taulell i va arribar a llançar-li una mampara de protecció a la cara d’ella, el que li va causar la ferida, a demés d’importants desperfectes en el local.

 

A demés, la treballadora va afegir que la parella havia eixit corrent del local seguida per treballadors i clients. En este sentit, tant l’encarregada com un altre treballador del local van subscriure la versió de la víctima. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.