Detingut per agredir a la treballadora d’un local quan li va demanar que usara la mascareta en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 36 anys que, presumptament, va agredir a la treballadora d’una tenda de menjar ràpid quan esta li va demanar que usara correctament la mascareta.

 

Els fets han passat cap a les 23.35 hores d’este dissabte en la zona de l’avinguda del Port de la capital, quan els policies van ser requerits per diferents persones perquè un home havia agredit a una treballadora d’una tenda de menjar ràpid per a, posteriorment, anar-se’n corrent mentres un grup de gent el perseguia.

 

Els agents van vore al presumpte agressor en la mateixa avinguda, envoltat per diferents persones, que estava en terra per a tractar d’evitar que el detingueren. En eixe moment, els policies van procedir a la seua immobilització i detenció.

 

La víctima va manifestar que tot havia ocorregut en el moment en el que ella els havia demanat a l’home i a la seua parella que es col·locaren correctament la mascareta d’ús obligatori, mentres feien cua dins del local i esperaven per a ser atesos.

 

La parella de l’agressor va amenaçar en tossir per tot el local

La treballadora, que presentava una ferida sagnant en la part superior del nas, va relatar que la parella havia fet cas omís dels seus requeriments i que, en concret, la dona s’havia posat a cridar i a amenaçar amb començar a tossir per tot el local, abans d’abandonar-lo.

 

Per part seua, l’home va començar a colpejar tots els objectes del taulell i va arribar a llançar-li una mampara de protecció a la cara d’ella, el que li va causar la ferida, a demés d’importants desperfectes en el local.

 

A demés, la treballadora va afegir que la parella havia eixit corrent del local seguida per treballadors i clients. En este sentit, tant l’encarregada com un altre treballador del local van subscriure la versió de la víctima. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.