13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Una dona detinguda per sostraure una maleta amb 22.700 euros a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 70 anys, com a presumpta autora d’un delicte de furt, en emportar-se al descuit una maleta en la qual hi havia 22.700 euros. En el registre domiciliari es van localitzar 20.880 euros amagats sota un matalàs i altres 1005 euros que portava damunt en el moment de la detenció.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de la sostracció a una dona, d’una maleta que contenia a més de roba i documentació, 22.700 euros en metàl·lic, fet ocorregut el passat dia 30 d’agost.

La víctima va perdre de vista la maleta uns instants en eixir després dels seus fills xicotets que havien travessat inesperadament el carrer Juan Verdeguer de València, amb el consegüent risc per a estos.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, estos van esbrinar que una dona havia agafat la maleta i l’havia ficada en un portal pròxim, per la qual cosa les perquisicions es van centrar a esbrinar qui era esta persona.

Finalment els policies van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada en un establiment de l’avinguda del Port de València, on va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt. En el moment de l’arrest se li van intervindre 1.005 euros que portava damunt, negant en tot moment les acusacions.

Finalment es va practicar un registre en el seu domicili situat en la localitat del Port de Sagunt, on es van recuperar 20.880 euros en bitllets, que tenia amagats sota un matalàs. T

ambé es van recuperar la maleta i la roba. Tant els diners, com la resta d’estris van ser entregats a la seua legítima propietària, que va haver de traslladar-se des de la localitat de Barcelona.

La detinguda sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quant per a això fora requerit.
 

Últimes notícies

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.