Una dona detinguda per sostraure una maleta amb 22.700 euros a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 70 anys, com a presumpta autora d’un delicte de furt, en emportar-se al descuit una maleta en la qual hi havia 22.700 euros. En el registre domiciliari es van localitzar 20.880 euros amagats sota un matalàs i altres 1005 euros que portava damunt en el moment de la detenció.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de la sostracció a una dona, d’una maleta que contenia a més de roba i documentació, 22.700 euros en metàl·lic, fet ocorregut el passat dia 30 d’agost.

La víctima va perdre de vista la maleta uns instants en eixir després dels seus fills xicotets que havien travessat inesperadament el carrer Juan Verdeguer de València, amb el consegüent risc per a estos.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, estos van esbrinar que una dona havia agafat la maleta i l’havia ficada en un portal pròxim, per la qual cosa les perquisicions es van centrar a esbrinar qui era esta persona.

Finalment els policies van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada en un establiment de l’avinguda del Port de València, on va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt. En el moment de l’arrest se li van intervindre 1.005 euros que portava damunt, negant en tot moment les acusacions.

Finalment es va practicar un registre en el seu domicili situat en la localitat del Port de Sagunt, on es van recuperar 20.880 euros en bitllets, que tenia amagats sota un matalàs. T

ambé es van recuperar la maleta i la roba. Tant els diners, com la resta d’estris van ser entregats a la seua legítima propietària, que va haver de traslladar-se des de la localitat de Barcelona.

La detinguda sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quant per a això fora requerit.
 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.