13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Una dona detinguda per sostraure una maleta amb 22.700 euros a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 70 anys, com a presumpta autora d’un delicte de furt, en emportar-se al descuit una maleta en la qual hi havia 22.700 euros. En el registre domiciliari es van localitzar 20.880 euros amagats sota un matalàs i altres 1005 euros que portava damunt en el moment de la detenció.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de la sostracció a una dona, d’una maleta que contenia a més de roba i documentació, 22.700 euros en metàl·lic, fet ocorregut el passat dia 30 d’agost.

La víctima va perdre de vista la maleta uns instants en eixir després dels seus fills xicotets que havien travessat inesperadament el carrer Juan Verdeguer de València, amb el consegüent risc per a estos.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, estos van esbrinar que una dona havia agafat la maleta i l’havia ficada en un portal pròxim, per la qual cosa les perquisicions es van centrar a esbrinar qui era esta persona.

Finalment els policies van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada en un establiment de l’avinguda del Port de València, on va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt. En el moment de l’arrest se li van intervindre 1.005 euros que portava damunt, negant en tot moment les acusacions.

Finalment es va practicar un registre en el seu domicili situat en la localitat del Port de Sagunt, on es van recuperar 20.880 euros en bitllets, que tenia amagats sota un matalàs. T

ambé es van recuperar la maleta i la roba. Tant els diners, com la resta d’estris van ser entregats a la seua legítima propietària, que va haver de traslladar-se des de la localitat de Barcelona.

La detinguda sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quant per a això fora requerit.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.