Una dona detinguda per sostraure una maleta amb 22.700 euros a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 70 anys, com a presumpta autora d’un delicte de furt, en emportar-se al descuit una maleta en la qual hi havia 22.700 euros. En el registre domiciliari es van localitzar 20.880 euros amagats sota un matalàs i altres 1005 euros que portava damunt en el moment de la detenció.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de la sostracció a una dona, d’una maleta que contenia a més de roba i documentació, 22.700 euros en metàl·lic, fet ocorregut el passat dia 30 d’agost.

La víctima va perdre de vista la maleta uns instants en eixir després dels seus fills xicotets que havien travessat inesperadament el carrer Juan Verdeguer de València, amb el consegüent risc per a estos.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, estos van esbrinar que una dona havia agafat la maleta i l’havia ficada en un portal pròxim, per la qual cosa les perquisicions es van centrar a esbrinar qui era esta persona.

Finalment els policies van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada en un establiment de l’avinguda del Port de València, on va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt. En el moment de l’arrest se li van intervindre 1.005 euros que portava damunt, negant en tot moment les acusacions.

Finalment es va practicar un registre en el seu domicili situat en la localitat del Port de Sagunt, on es van recuperar 20.880 euros en bitllets, que tenia amagats sota un matalàs. T

ambé es van recuperar la maleta i la roba. Tant els diners, com la resta d’estris van ser entregats a la seua legítima propietària, que va haver de traslladar-se des de la localitat de Barcelona.

La detinguda sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quant per a això fora requerit.
 

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.