Una dona detinguda per sostraure una maleta amb 22.700 euros a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 70 anys, com a presumpta autora d’un delicte de furt, en emportar-se al descuit una maleta en la qual hi havia 22.700 euros. En el registre domiciliari es van localitzar 20.880 euros amagats sota un matalàs i altres 1005 euros que portava damunt en el moment de la detenció.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de la sostracció a una dona, d’una maleta que contenia a més de roba i documentació, 22.700 euros en metàl·lic, fet ocorregut el passat dia 30 d’agost.

La víctima va perdre de vista la maleta uns instants en eixir després dels seus fills xicotets que havien travessat inesperadament el carrer Juan Verdeguer de València, amb el consegüent risc per a estos.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, estos van esbrinar que una dona havia agafat la maleta i l’havia ficada en un portal pròxim, per la qual cosa les perquisicions es van centrar a esbrinar qui era esta persona.

Finalment els policies van esbrinar la identitat de la sospitosa que va ser localitzada en un establiment de l’avinguda del Port de València, on va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt. En el moment de l’arrest se li van intervindre 1.005 euros que portava damunt, negant en tot moment les acusacions.

Finalment es va practicar un registre en el seu domicili situat en la localitat del Port de Sagunt, on es van recuperar 20.880 euros en bitllets, que tenia amagats sota un matalàs. T

ambé es van recuperar la maleta i la roba. Tant els diners, com la resta d’estris van ser entregats a la seua legítima propietària, que va haver de traslladar-se des de la localitat de Barcelona.

La detinguda sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quant per a això fora requerit.
 

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.