Dos persones detingudes per segrest a Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones com a presumptes autors d’un delicte de segrest a Borriana.

El dia 25 d’abril es va presentar denúncia en dependències dels Mossos d’Esquadra de la Unitat Central de Segrestos i Extorsions de Barcelona, on una persona comunicava que havia rebut una trucada del seu fill que residia a Borriana, dient-li que es trobava segrestat i retingut en una masia prop d’aquesta localitat, i estava sent amenaçat pel pagament d’un deute de 500 euros.

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló amb les dades aportades pels Mossos d’Esquadra, va iniciar les gestions per a l’obtenció d’indicis sobre la ubicació del possible lloc on havia de realitzar-se els pagaments exigits pels segrestadors.

Després de sotmetre a vigilància dels llocs que pogueren tindre relació amb el succés, en un d’ells es va detectar a la víctima franquejada per dos individus que es dirigien a un lloc que podria ser on hauria de produir-se la transacció, per la qual cosa, en una ràpida actuació policial es va aconseguir la seua immobilització i detenció dels segrestadors i l’alliberament de la víctima sense resultar lesionat cap dels intervinents.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts han sigut entregades en els Jutjats de Vila-real en funcions de guàrdia.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.