Dos persones detingudes per segrest a Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones com a presumptes autors d’un delicte de segrest a Borriana.

El dia 25 d’abril es va presentar denúncia en dependències dels Mossos d’Esquadra de la Unitat Central de Segrestos i Extorsions de Barcelona, on una persona comunicava que havia rebut una trucada del seu fill que residia a Borriana, dient-li que es trobava segrestat i retingut en una masia prop d’aquesta localitat, i estava sent amenaçat pel pagament d’un deute de 500 euros.

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló amb les dades aportades pels Mossos d’Esquadra, va iniciar les gestions per a l’obtenció d’indicis sobre la ubicació del possible lloc on havia de realitzar-se els pagaments exigits pels segrestadors.

Després de sotmetre a vigilància dels llocs que pogueren tindre relació amb el succés, en un d’ells es va detectar a la víctima franquejada per dos individus que es dirigien a un lloc que podria ser on hauria de produir-se la transacció, per la qual cosa, en una ràpida actuació policial es va aconseguir la seua immobilització i detenció dels segrestadors i l’alliberament de la víctima sense resultar lesionat cap dels intervinents.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts han sigut entregades en els Jutjats de Vila-real en funcions de guàrdia.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.