Dos persones detingudes per segrest a Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones com a presumptes autors d’un delicte de segrest a Borriana.

El dia 25 d’abril es va presentar denúncia en dependències dels Mossos d’Esquadra de la Unitat Central de Segrestos i Extorsions de Barcelona, on una persona comunicava que havia rebut una trucada del seu fill que residia a Borriana, dient-li que es trobava segrestat i retingut en una masia prop d’aquesta localitat, i estava sent amenaçat pel pagament d’un deute de 500 euros.

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló amb les dades aportades pels Mossos d’Esquadra, va iniciar les gestions per a l’obtenció d’indicis sobre la ubicació del possible lloc on havia de realitzar-se els pagaments exigits pels segrestadors.

Després de sotmetre a vigilància dels llocs que pogueren tindre relació amb el succés, en un d’ells es va detectar a la víctima franquejada per dos individus que es dirigien a un lloc que podria ser on hauria de produir-se la transacció, per la qual cosa, en una ràpida actuació policial es va aconseguir la seua immobilització i detenció dels segrestadors i l’alliberament de la víctima sense resultar lesionat cap dels intervinents.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts han sigut entregades en els Jutjats de Vila-real en funcions de guàrdia.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

Últimes notícies

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.