Detingut un home per abusar de les seues filles d’11 i 13 anys en el Camp de Morvedre

Les dos menudes van patir episodis de tocaments i fotografies en la dutxa | València Diari

 

Un altre cas d’abús sexual per part d’un pare a les seues filles. En esta ocasió, els agressors han sigut un matrimoni resident en la comarca del Camp de Morvedre i les víctimes unes xiquetes d’11 i 13 anys. L’home, padrastre de les menors, i la mare biològica han sigut acusats i detinguts per estos horribles fets.

 

Els presumptes abusos es van produir fa uns quants mesos, quan les tres filles d’este matrimoni —de 15, 13 i 11 anys— vivien encara en el domicili familiar. Segons pareix, les dos germanes menudes van patir entre dos i tres episodis de tocaments i, a més, fotografies despullades mentres es dutxaven, tal com informa ‘Levante’. Per la seua part, la més major ha negat que haja tingut cap abús sexual.

 

Ara per ara, les xiquetes viuen amb sa tia, i un familiar de la mare va posar la denúncia que va iniciar la investigació dels fets per part de la policia. L’agressor, per la seua part, ha negat els fets. I, tot i que en un principi es va sospesar la possibilitat de què la mare consentira els fets a causa de maltractes, a mesura que avançava la investigació policial, es van tindre indicis de què la mare en fora còmplice.

 

Per això, el dia 16 d’agost es va procedir a la detenció del matrimoni, l’home de 10 anys i de nacionalitat espanyola i la dona, de 30, i nacionalitat hondurenya. A ell se l’acusa d’abús de menors i a la dona, d’omissió del deure d’impedir delictes que afecten a la vida, integritat o llibertat sexual. I és que la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM) de la Policia Nacional, que és qui porta el cas, no ha trobat proves de maltracte cap a la mare de les xiquetes.

 

Ara per ara, els dos acusats estan en llibertat amb càrrecs per part del Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt amb una ordre d’allunyament respecte de les menudes, encara que els dos van negar totes les acusacions. El pare biològic de les xiquetes, que viu en Hondures, ha iniciat els tràmits per a ocupar-se d’elles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.