Detingut un home per abusar de les seues filles d’11 i 13 anys en el Camp de Morvedre

Les dos menudes van patir episodis de tocaments i fotografies en la dutxa | València Diari

 

Un altre cas d’abús sexual per part d’un pare a les seues filles. En esta ocasió, els agressors han sigut un matrimoni resident en la comarca del Camp de Morvedre i les víctimes unes xiquetes d’11 i 13 anys. L’home, padrastre de les menors, i la mare biològica han sigut acusats i detinguts per estos horribles fets.

 

Els presumptes abusos es van produir fa uns quants mesos, quan les tres filles d’este matrimoni —de 15, 13 i 11 anys— vivien encara en el domicili familiar. Segons pareix, les dos germanes menudes van patir entre dos i tres episodis de tocaments i, a més, fotografies despullades mentres es dutxaven, tal com informa ‘Levante’. Per la seua part, la més major ha negat que haja tingut cap abús sexual.

 

Ara per ara, les xiquetes viuen amb sa tia, i un familiar de la mare va posar la denúncia que va iniciar la investigació dels fets per part de la policia. L’agressor, per la seua part, ha negat els fets. I, tot i que en un principi es va sospesar la possibilitat de què la mare consentira els fets a causa de maltractes, a mesura que avançava la investigació policial, es van tindre indicis de què la mare en fora còmplice.

 

Per això, el dia 16 d’agost es va procedir a la detenció del matrimoni, l’home de 10 anys i de nacionalitat espanyola i la dona, de 30, i nacionalitat hondurenya. A ell se l’acusa d’abús de menors i a la dona, d’omissió del deure d’impedir delictes que afecten a la vida, integritat o llibertat sexual. I és que la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM) de la Policia Nacional, que és qui porta el cas, no ha trobat proves de maltracte cap a la mare de les xiquetes.

 

Ara per ara, els dos acusats estan en llibertat amb càrrecs per part del Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt amb una ordre d’allunyament respecte de les menudes, encara que els dos van negar totes les acusacions. El pare biològic de les xiquetes, que viu en Hondures, ha iniciat els tràmits per a ocupar-se d’elles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.

Pugen les temperatures i el cel es manté poc nuvolós en la Comunitat Valenciana

Este diumenge l’ambient serà assolellat i més càlid en la Comunitat Valenciana, amb vent fluix i cel poc nuvolós. Dilluns, festiu, continuarà la calma, amb mínimes en ascens i temperatures diürnes sense canvis importants.