14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Detingut un home per abusar de les seues filles d’11 i 13 anys en el Camp de Morvedre

Les dos menudes van patir episodis de tocaments i fotografies en la dutxa | València Diari

 

Un altre cas d’abús sexual per part d’un pare a les seues filles. En esta ocasió, els agressors han sigut un matrimoni resident en la comarca del Camp de Morvedre i les víctimes unes xiquetes d’11 i 13 anys. L’home, padrastre de les menors, i la mare biològica han sigut acusats i detinguts per estos horribles fets.

 

Els presumptes abusos es van produir fa uns quants mesos, quan les tres filles d’este matrimoni —de 15, 13 i 11 anys— vivien encara en el domicili familiar. Segons pareix, les dos germanes menudes van patir entre dos i tres episodis de tocaments i, a més, fotografies despullades mentres es dutxaven, tal com informa ‘Levante’. Per la seua part, la més major ha negat que haja tingut cap abús sexual.

 

Ara per ara, les xiquetes viuen amb sa tia, i un familiar de la mare va posar la denúncia que va iniciar la investigació dels fets per part de la policia. L’agressor, per la seua part, ha negat els fets. I, tot i que en un principi es va sospesar la possibilitat de què la mare consentira els fets a causa de maltractes, a mesura que avançava la investigació policial, es van tindre indicis de què la mare en fora còmplice.

 

Per això, el dia 16 d’agost es va procedir a la detenció del matrimoni, l’home de 10 anys i de nacionalitat espanyola i la dona, de 30, i nacionalitat hondurenya. A ell se l’acusa d’abús de menors i a la dona, d’omissió del deure d’impedir delictes que afecten a la vida, integritat o llibertat sexual. I és que la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM) de la Policia Nacional, que és qui porta el cas, no ha trobat proves de maltracte cap a la mare de les xiquetes.

 

Ara per ara, els dos acusats estan en llibertat amb càrrecs per part del Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt amb una ordre d’allunyament respecte de les menudes, encara que els dos van negar totes les acusacions. El pare biològic de les xiquetes, que viu en Hondures, ha iniciat els tràmits per a ocupar-se d’elles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.