Detingut un home per abusar de les seues filles d’11 i 13 anys en el Camp de Morvedre

Les dos menudes van patir episodis de tocaments i fotografies en la dutxa | València Diari

 

Un altre cas d’abús sexual per part d’un pare a les seues filles. En esta ocasió, els agressors han sigut un matrimoni resident en la comarca del Camp de Morvedre i les víctimes unes xiquetes d’11 i 13 anys. L’home, padrastre de les menors, i la mare biològica han sigut acusats i detinguts per estos horribles fets.

 

Els presumptes abusos es van produir fa uns quants mesos, quan les tres filles d’este matrimoni —de 15, 13 i 11 anys— vivien encara en el domicili familiar. Segons pareix, les dos germanes menudes van patir entre dos i tres episodis de tocaments i, a més, fotografies despullades mentres es dutxaven, tal com informa ‘Levante’. Per la seua part, la més major ha negat que haja tingut cap abús sexual.

 

Ara per ara, les xiquetes viuen amb sa tia, i un familiar de la mare va posar la denúncia que va iniciar la investigació dels fets per part de la policia. L’agressor, per la seua part, ha negat els fets. I, tot i que en un principi es va sospesar la possibilitat de què la mare consentira els fets a causa de maltractes, a mesura que avançava la investigació policial, es van tindre indicis de què la mare en fora còmplice.

 

Per això, el dia 16 d’agost es va procedir a la detenció del matrimoni, l’home de 10 anys i de nacionalitat espanyola i la dona, de 30, i nacionalitat hondurenya. A ell se l’acusa d’abús de menors i a la dona, d’omissió del deure d’impedir delictes que afecten a la vida, integritat o llibertat sexual. I és que la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM) de la Policia Nacional, que és qui porta el cas, no ha trobat proves de maltracte cap a la mare de les xiquetes.

 

Ara per ara, els dos acusats estan en llibertat amb càrrecs per part del Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt amb una ordre d’allunyament respecte de les menudes, encara que els dos van negar totes les acusacions. El pare biològic de les xiquetes, que viu en Hondures, ha iniciat els tràmits per a ocupar-se d’elles.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.