Detingut un home per abusar de les seues filles d’11 i 13 anys en el Camp de Morvedre

Les dos menudes van patir episodis de tocaments i fotografies en la dutxa | València Diari

 

Un altre cas d’abús sexual per part d’un pare a les seues filles. En esta ocasió, els agressors han sigut un matrimoni resident en la comarca del Camp de Morvedre i les víctimes unes xiquetes d’11 i 13 anys. L’home, padrastre de les menors, i la mare biològica han sigut acusats i detinguts per estos horribles fets.

 

Els presumptes abusos es van produir fa uns quants mesos, quan les tres filles d’este matrimoni —de 15, 13 i 11 anys— vivien encara en el domicili familiar. Segons pareix, les dos germanes menudes van patir entre dos i tres episodis de tocaments i, a més, fotografies despullades mentres es dutxaven, tal com informa ‘Levante’. Per la seua part, la més major ha negat que haja tingut cap abús sexual.

 

Ara per ara, les xiquetes viuen amb sa tia, i un familiar de la mare va posar la denúncia que va iniciar la investigació dels fets per part de la policia. L’agressor, per la seua part, ha negat els fets. I, tot i que en un principi es va sospesar la possibilitat de què la mare consentira els fets a causa de maltractes, a mesura que avançava la investigació policial, es van tindre indicis de què la mare en fora còmplice.

 

Per això, el dia 16 d’agost es va procedir a la detenció del matrimoni, l’home de 10 anys i de nacionalitat espanyola i la dona, de 30, i nacionalitat hondurenya. A ell se l’acusa d’abús de menors i a la dona, d’omissió del deure d’impedir delictes que afecten a la vida, integritat o llibertat sexual. I és que la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM) de la Policia Nacional, que és qui porta el cas, no ha trobat proves de maltracte cap a la mare de les xiquetes.

 

Ara per ara, els dos acusats estan en llibertat amb càrrecs per part del Jutjat d’Instrucció número 1 de Sagunt amb una ordre d’allunyament respecte de les menudes, encara que els dos van negar totes les acusacions. El pare biològic de les xiquetes, que viu en Hondures, ha iniciat els tràmits per a ocupar-se d’elles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.