Anuncios

Detingut per agredir a la seua mare octogenària a Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua mare, de 82 anys.

Els fets van ocórrer este diumenge, sobre les cinc i mitja de vesprada, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un domicili de la localitat, on pel que sembla s’estava produint una agressió.

Anuncios

Una vegada allí, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat i al seu fill i van esbrinar que moments abans l’home presumptament hauria agafat amb una mà del coll a la seua mare i amb l’altra li hauria estret les seues parts íntimes alhora que li amenaçava de matar-la si telefonava a la policia. També, pel que sembla, li va insultar.

Els agents continuen les investigacions, ja que la víctima podria haver patit anteriorment situacions similars, ja que la dona utilitzava crosses per a caminar a conseqüència d’una caiguda que podria haver sigut produïda per alguna acció del seu fill.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios