Detingut per agredir a la seua mare octogenària a Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua mare, de 82 anys.

Els fets van ocórrer este diumenge, sobre les cinc i mitja de vesprada, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un domicili de la localitat, on pel que sembla s’estava produint una agressió.

Una vegada allí, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat i al seu fill i van esbrinar que moments abans l’home presumptament hauria agafat amb una mà del coll a la seua mare i amb l’altra li hauria estret les seues parts íntimes alhora que li amenaçava de matar-la si telefonava a la policia. També, pel que sembla, li va insultar.

Els agents continuen les investigacions, ja que la víctima podria haver patit anteriorment situacions similars, ja que la dona utilitzava crosses per a caminar a conseqüència d’una caiguda que podria haver sigut produïda per alguna acció del seu fill.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022