Detingut un exhibicionista que mostrava els seus genitals a menors enfront d’un col·legi a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a un home per ensenyar els seus genitals a una gran quantitat de xiquets menors d'edat davant d'un col·legi d'Alacant. El presumpte exhibicionista va ser vist per diversos testimonis.

 

 

  

Una persona va seguir a l'ara arrestat pels carrers adjacents del centre, comunicant en tot moment els seus passos a la Sala Operativa del 091, la qual cosa va permetre a una patrulla detenir al presumpte delinqüent, segons ha informat la Policia en un comunicat. Els agents van trobar la gorra i la jaqueta que portava el exhibicionista en el moment que va cometre el delicte.

 

 

 

  

La detenció es va produir aquest dimecres després que un ciutadà sorprenguera a l'home, de 47 anys, cometent el delicte.

 

De manera coordinada es va guiar a la patrulla fins al lloc on es trobava el subjecte aconseguint finalment el seu arrest. En el moment de la detenció els policies van escorcollar a l'individu i van trobar les claus del seu cotxe, que tenia aparcat pels voltants.

 

  

En registrar el turisme, els agents van trobar la jaqueta i la gorra que portava en el moment que va cometre el delicte enfront del centre escolar, roba que va ser reconeguda per varis dels testimonis. La detenció es va practicar per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.