Detingut un exhibicionista que mostrava els seus genitals a menors enfront d’un col·legi a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a un home per ensenyar els seus genitals a una gran quantitat de xiquets menors d'edat davant d'un col·legi d'Alacant. El presumpte exhibicionista va ser vist per diversos testimonis.

 

 

  

Una persona va seguir a l'ara arrestat pels carrers adjacents del centre, comunicant en tot moment els seus passos a la Sala Operativa del 091, la qual cosa va permetre a una patrulla detenir al presumpte delinqüent, segons ha informat la Policia en un comunicat. Els agents van trobar la gorra i la jaqueta que portava el exhibicionista en el moment que va cometre el delicte.

 

 

 

  

La detenció es va produir aquest dimecres després que un ciutadà sorprenguera a l'home, de 47 anys, cometent el delicte.

 

De manera coordinada es va guiar a la patrulla fins al lloc on es trobava el subjecte aconseguint finalment el seu arrest. En el moment de la detenció els policies van escorcollar a l'individu i van trobar les claus del seu cotxe, que tenia aparcat pels voltants.

 

  

En registrar el turisme, els agents van trobar la jaqueta i la gorra que portava en el moment que va cometre el delicte enfront del centre escolar, roba que va ser reconeguda per varis dels testimonis. La detenció es va practicar per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.