12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingut un exhibicionista que mostrava els seus genitals a menors enfront d’un col·legi a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a un home per ensenyar els seus genitals a una gran quantitat de xiquets menors d'edat davant d'un col·legi d'Alacant. El presumpte exhibicionista va ser vist per diversos testimonis.

 

 

  

Una persona va seguir a l'ara arrestat pels carrers adjacents del centre, comunicant en tot moment els seus passos a la Sala Operativa del 091, la qual cosa va permetre a una patrulla detenir al presumpte delinqüent, segons ha informat la Policia en un comunicat. Els agents van trobar la gorra i la jaqueta que portava el exhibicionista en el moment que va cometre el delicte.

 

 

 

  

La detenció es va produir aquest dimecres després que un ciutadà sorprenguera a l'home, de 47 anys, cometent el delicte.

 

De manera coordinada es va guiar a la patrulla fins al lloc on es trobava el subjecte aconseguint finalment el seu arrest. En el moment de la detenció els policies van escorcollar a l'individu i van trobar les claus del seu cotxe, que tenia aparcat pels voltants.

 

  

En registrar el turisme, els agents van trobar la jaqueta i la gorra que portava en el moment que va cometre el delicte enfront del centre escolar, roba que va ser reconeguda per varis dels testimonis. La detenció es va practicar per agents de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana.

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.