Detingut un fugitiu de la Justícia amb dos ordres d’ingrés a la presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a una persona que portava fugida de la Justícia des de feia quatre anys i sobre la que pesaven dos ordres de busca perquè complira condemnes de presó. L’home, de 41 anys i nacionalitat espanyola, va emprendre la fugida quan va ser descobert però va poder ser detingut pels efectius.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, esta persona prenia «grans mesures de seguretat per a no ser detectat» i no era la primera volta que s’escapava dels agents. Després de la seua posada a disposició judicial, finalment ha ingressat en la presó.

 

Policies pertanyents al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant que feien un dispositiu policial van observar a una persona que va emprendre la fugida a la carrera quan anaven a donar-li l’alt. Els agents el van perseguir al mateix temps que sol·licitaven ajuda, pel que van acudir al lloc altres patrulles que van establir un perímetre de seguretat per a localitzar-lo.

 

Esta persona no era la primera volta que eludia l’acció policial, si bé en esta ocasió va fracassar perquè després de la batuda dels agents va ser trobat en l’últim replà d’un dels edificis pròxims al lloc de la fugida. L’arrestat estava pendent d’ingressar a la presó per condemnes dictades en contra seua des de fa més de quatre anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.