Detingut un fugitiu de la Justícia amb dos ordres d’ingrés a la presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a una persona que portava fugida de la Justícia des de feia quatre anys i sobre la que pesaven dos ordres de busca perquè complira condemnes de presó. L’home, de 41 anys i nacionalitat espanyola, va emprendre la fugida quan va ser descobert però va poder ser detingut pels efectius.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, esta persona prenia «grans mesures de seguretat per a no ser detectat» i no era la primera volta que s’escapava dels agents. Després de la seua posada a disposició judicial, finalment ha ingressat en la presó.

 

Policies pertanyents al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant que feien un dispositiu policial van observar a una persona que va emprendre la fugida a la carrera quan anaven a donar-li l’alt. Els agents el van perseguir al mateix temps que sol·licitaven ajuda, pel que van acudir al lloc altres patrulles que van establir un perímetre de seguretat per a localitzar-lo.

 

Esta persona no era la primera volta que eludia l’acció policial, si bé en esta ocasió va fracassar perquè després de la batuda dels agents va ser trobat en l’últim replà d’un dels edificis pròxims al lloc de la fugida. L’arrestat estava pendent d’ingressar a la presó per condemnes dictades en contra seua des de fa més de quatre anys.

Últimes notícies

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.