Detingut un fugitiu de la Justícia amb dos ordres d’ingrés a la presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a una persona que portava fugida de la Justícia des de feia quatre anys i sobre la que pesaven dos ordres de busca perquè complira condemnes de presó. L’home, de 41 anys i nacionalitat espanyola, va emprendre la fugida quan va ser descobert però va poder ser detingut pels efectius.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, esta persona prenia «grans mesures de seguretat per a no ser detectat» i no era la primera volta que s’escapava dels agents. Després de la seua posada a disposició judicial, finalment ha ingressat en la presó.

 

Policies pertanyents al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant que feien un dispositiu policial van observar a una persona que va emprendre la fugida a la carrera quan anaven a donar-li l’alt. Els agents el van perseguir al mateix temps que sol·licitaven ajuda, pel que van acudir al lloc altres patrulles que van establir un perímetre de seguretat per a localitzar-lo.

 

Esta persona no era la primera volta que eludia l’acció policial, si bé en esta ocasió va fracassar perquè després de la batuda dels agents va ser trobat en l’últim replà d’un dels edificis pròxims al lloc de la fugida. L’arrestat estava pendent d’ingressar a la presó per condemnes dictades en contra seua des de fa més de quatre anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.