Detingut un fugitiu de la Justícia amb dos ordres d’ingrés a la presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a una persona que portava fugida de la Justícia des de feia quatre anys i sobre la que pesaven dos ordres de busca perquè complira condemnes de presó. L’home, de 41 anys i nacionalitat espanyola, va emprendre la fugida quan va ser descobert però va poder ser detingut pels efectius.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, esta persona prenia «grans mesures de seguretat per a no ser detectat» i no era la primera volta que s’escapava dels agents. Després de la seua posada a disposició judicial, finalment ha ingressat en la presó.

 

Policies pertanyents al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant que feien un dispositiu policial van observar a una persona que va emprendre la fugida a la carrera quan anaven a donar-li l’alt. Els agents el van perseguir al mateix temps que sol·licitaven ajuda, pel que van acudir al lloc altres patrulles que van establir un perímetre de seguretat per a localitzar-lo.

 

Esta persona no era la primera volta que eludia l’acció policial, si bé en esta ocasió va fracassar perquè després de la batuda dels agents va ser trobat en l’últim replà d’un dels edificis pròxims al lloc de la fugida. L’arrestat estava pendent d’ingressar a la presó per condemnes dictades en contra seua des de fa més de quatre anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.