14.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Detingut un fugitiu de la Justícia amb dos ordres d’ingrés a la presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a una persona que portava fugida de la Justícia des de feia quatre anys i sobre la que pesaven dos ordres de busca perquè complira condemnes de presó. L’home, de 41 anys i nacionalitat espanyola, va emprendre la fugida quan va ser descobert però va poder ser detingut pels efectius.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, esta persona prenia «grans mesures de seguretat per a no ser detectat» i no era la primera volta que s’escapava dels agents. Després de la seua posada a disposició judicial, finalment ha ingressat en la presó.

 

Policies pertanyents al Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant que feien un dispositiu policial van observar a una persona que va emprendre la fugida a la carrera quan anaven a donar-li l’alt. Els agents el van perseguir al mateix temps que sol·licitaven ajuda, pel que van acudir al lloc altres patrulles que van establir un perímetre de seguretat per a localitzar-lo.

 

Esta persona no era la primera volta que eludia l’acció policial, si bé en esta ocasió va fracassar perquè després de la batuda dels agents va ser trobat en l’últim replà d’un dels edificis pròxims al lloc de la fugida. L’arrestat estava pendent d’ingressar a la presó per condemnes dictades en contra seua des de fa més de quatre anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.