Detingut per obligar a una xiqueta de 15 a passar-li fotos i vídeos sexuals en Novelda

Detingut

El xic demanava a la víctima arxius de contingut sexual | Guàrdia Civil

 

Efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant han detingut en València a un xic de 19 anys acusat d’abusar d’una xiqueta de 15, a la qui li demanava fotografies i vídeos de contingut sexual a través del telèfon mòbil.

 

Va ser la mare de la víctima la que el passat 27 de desembre va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), per a denunciar que des de feia quatre mesos la seua filla estava sent víctima d’un possible delicte d’abusos sexuals. Va comentar que un xic, major d’edat i del qui la seua filla desconeixia qualsevol dada identificativa, l’havia obligada en diferents ocasions a enviar-li fotografies i vídeos de contingut sexual.

 

Els agents van fer diferents gestions per a tractar d’esclarir este delicte i descobrir la identitat completa de l’autor, a través de sol·licituds d’informació enviades a diferents companyies telefòniques. Igualment, el telèfon mòbil de la víctima es va analitzar de manera detallada per a recuperar gran part dels arxius de contingut sexual, imprescindibles per a acreditar els fets imputats.

 

Finalment, el matí del dia 10 de gener, agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil de Novelda es van desplaçar fins a la ciutat de València, a on residia el presumpte autor dels abusos, per a detindre-lo. Tot i això, la detenció no va resultar fàcil per als agents. En la mateixa casa es van trobar amb un familiar directe del denunciat que es va ficar pel mig de forma violenta entre els agents i el detingut per a que no se l’emportaren.

 

Dos detinguts

L’actuació de la Guàrdia Civil va acabar amb la detenció de dos persones: una, la del presumpte autor del delicte d’abús sexual i, una altra, la del familiar directe, per un suposat delicte de desobediència greu a agents de l’autoritat.

 

El mòbil del detingut també va ser intervingut per ser peça important en durant les investigacions, en el cas de què hi haguera més víctimes que no hagen denunciat.

 

Després de la posada a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció número 9 dels de València, l’home detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a menor va quedar en llibertat a espera de juí. Respecte al familiar, va ser posat en llibertat pels agents després la declaració en presència del seu advocat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.