Anuncios

Detingut per obligar a una xiqueta de 15 a passar-li fotos i vídeos sexuals en Novelda

Detingut

El xic demanava a la víctima arxius de contingut sexual | Guàrdia Civil

 

Efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant han detingut en València a un xic de 19 anys acusat d’abusar d’una xiqueta de 15, a la qui li demanava fotografies i vídeos de contingut sexual a través del telèfon mòbil.

 

Anuncios

Va ser la mare de la víctima la que el passat 27 de desembre va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), per a denunciar que des de feia quatre mesos la seua filla estava sent víctima d’un possible delicte d’abusos sexuals. Va comentar que un xic, major d’edat i del qui la seua filla desconeixia qualsevol dada identificativa, l’havia obligada en diferents ocasions a enviar-li fotografies i vídeos de contingut sexual.

 

Els agents van fer diferents gestions per a tractar d’esclarir este delicte i descobrir la identitat completa de l’autor, a través de sol·licituds d’informació enviades a diferents companyies telefòniques. Igualment, el telèfon mòbil de la víctima es va analitzar de manera detallada per a recuperar gran part dels arxius de contingut sexual, imprescindibles per a acreditar els fets imputats.

 

Finalment, el matí del dia 10 de gener, agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil de Novelda es van desplaçar fins a la ciutat de València, a on residia el presumpte autor dels abusos, per a detindre-lo. Tot i això, la detenció no va resultar fàcil per als agents. En la mateixa casa es van trobar amb un familiar directe del denunciat que es va ficar pel mig de forma violenta entre els agents i el detingut per a que no se l’emportaren.

 

Dos detinguts

L’actuació de la Guàrdia Civil va acabar amb la detenció de dos persones: una, la del presumpte autor del delicte d’abús sexual i, una altra, la del familiar directe, per un suposat delicte de desobediència greu a agents de l’autoritat.

 

El mòbil del detingut també va ser intervingut per ser peça important en durant les investigacions, en el cas de què hi haguera més víctimes que no hagen denunciat.

 

Després de la posada a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció número 9 dels de València, l’home detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a menor va quedar en llibertat a espera de juí. Respecte al familiar, va ser posat en llibertat pels agents després la declaració en presència del seu advocat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios