Detingut per obligar a una xiqueta de 15 a passar-li fotos i vídeos sexuals en Novelda

Detingut

El xic demanava a la víctima arxius de contingut sexual | Guàrdia Civil

 

Efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant han detingut en València a un xic de 19 anys acusat d’abusar d’una xiqueta de 15, a la qui li demanava fotografies i vídeos de contingut sexual a través del telèfon mòbil.

 

Va ser la mare de la víctima la que el passat 27 de desembre va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), per a denunciar que des de feia quatre mesos la seua filla estava sent víctima d’un possible delicte d’abusos sexuals. Va comentar que un xic, major d’edat i del qui la seua filla desconeixia qualsevol dada identificativa, l’havia obligada en diferents ocasions a enviar-li fotografies i vídeos de contingut sexual.

 

Els agents van fer diferents gestions per a tractar d’esclarir este delicte i descobrir la identitat completa de l’autor, a través de sol·licituds d’informació enviades a diferents companyies telefòniques. Igualment, el telèfon mòbil de la víctima es va analitzar de manera detallada per a recuperar gran part dels arxius de contingut sexual, imprescindibles per a acreditar els fets imputats.

 

Finalment, el matí del dia 10 de gener, agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil de Novelda es van desplaçar fins a la ciutat de València, a on residia el presumpte autor dels abusos, per a detindre-lo. Tot i això, la detenció no va resultar fàcil per als agents. En la mateixa casa es van trobar amb un familiar directe del denunciat que es va ficar pel mig de forma violenta entre els agents i el detingut per a que no se l’emportaren.

 

Dos detinguts

L’actuació de la Guàrdia Civil va acabar amb la detenció de dos persones: una, la del presumpte autor del delicte d’abús sexual i, una altra, la del familiar directe, per un suposat delicte de desobediència greu a agents de l’autoritat.

 

El mòbil del detingut també va ser intervingut per ser peça important en durant les investigacions, en el cas de què hi haguera més víctimes que no hagen denunciat.

 

Després de la posada a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció número 9 dels de València, l’home detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a menor va quedar en llibertat a espera de juí. Respecte al familiar, va ser posat en llibertat pels agents després la declaració en presència del seu advocat.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.