12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Detingut en València un home buscat internacionalment per intentar matar a dos germans en Alacant fa 12 anys

GUB

L’ordre de detenció estava vigent des de 2010 | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home amb una ordre de detenció internacional per intentar matar a dos germans en una baralla en Alacant. Els fets es van produir la matinada del 18 de febrer de 2007 en l’avinguda Ramón y Cajal de la ciutat. La dona d’una de les víctimes va resultar ferida i un dels hòmens va requerir intervenció quirúrgica i va estar tres dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI).

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, l’ordre de busca del fugit, de 34 anys i que usava la identitat d’una altra persona per a no ser localitzat, estava vigent des de 2010 per part d’un jutjat d’Alacant per dos temptatives d’homicidi i una de lesions. En el moment de la detenció, es va comprovar que utilitzava la identitat d’una altra persona pel que també se li imputa un delicte d’usurpació d’estat civil.

 

Les investigacions es van iniciar per part de la Policia, en tindre informació de la possibilitat de què un home amb una ordre a escala internacional estiguera vivint en una localitat valenciana amb una altra identitat. Durant les investigacions, els agents van poder conéixer que el sospitós utilitzava una documentació que corresponia a un home que no vivia en la Comunitat Valenciana i la fotografia no coincidia amb la del sospitós.

 

Finalment, els agents van establir un dispositiu per a la seua localització, que va finalitzar amb la seua detenció la setmana passada, en els voltants del seu domicili per tindre en vigor una reclamació judicial. En eixe moment, van poder comprovar que la documentació que facilitava era falsa. El detingut, amb numerosos antecedents, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.