9.2 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Detingut en València un home buscat internacionalment per intentar matar a dos germans en Alacant fa 12 anys

GUB

L’ordre de detenció estava vigent des de 2010 | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home amb una ordre de detenció internacional per intentar matar a dos germans en una baralla en Alacant. Els fets es van produir la matinada del 18 de febrer de 2007 en l’avinguda Ramón y Cajal de la ciutat. La dona d’una de les víctimes va resultar ferida i un dels hòmens va requerir intervenció quirúrgica i va estar tres dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI).

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, l’ordre de busca del fugit, de 34 anys i que usava la identitat d’una altra persona per a no ser localitzat, estava vigent des de 2010 per part d’un jutjat d’Alacant per dos temptatives d’homicidi i una de lesions. En el moment de la detenció, es va comprovar que utilitzava la identitat d’una altra persona pel que també se li imputa un delicte d’usurpació d’estat civil.

 

Les investigacions es van iniciar per part de la Policia, en tindre informació de la possibilitat de què un home amb una ordre a escala internacional estiguera vivint en una localitat valenciana amb una altra identitat. Durant les investigacions, els agents van poder conéixer que el sospitós utilitzava una documentació que corresponia a un home que no vivia en la Comunitat Valenciana i la fotografia no coincidia amb la del sospitós.

 

Finalment, els agents van establir un dispositiu per a la seua localització, que va finalitzar amb la seua detenció la setmana passada, en els voltants del seu domicili per tindre en vigor una reclamació judicial. En eixe moment, van poder comprovar que la documentació que facilitava era falsa. El detingut, amb numerosos antecedents, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.