Detingut en València un home buscat internacionalment per intentar matar a dos germans en Alacant fa 12 anys

GUB

L’ordre de detenció estava vigent des de 2010 | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home amb una ordre de detenció internacional per intentar matar a dos germans en una baralla en Alacant. Els fets es van produir la matinada del 18 de febrer de 2007 en l’avinguda Ramón y Cajal de la ciutat. La dona d’una de les víctimes va resultar ferida i un dels hòmens va requerir intervenció quirúrgica i va estar tres dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI).

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, l’ordre de busca del fugit, de 34 anys i que usava la identitat d’una altra persona per a no ser localitzat, estava vigent des de 2010 per part d’un jutjat d’Alacant per dos temptatives d’homicidi i una de lesions. En el moment de la detenció, es va comprovar que utilitzava la identitat d’una altra persona pel que també se li imputa un delicte d’usurpació d’estat civil.

 

Les investigacions es van iniciar per part de la Policia, en tindre informació de la possibilitat de què un home amb una ordre a escala internacional estiguera vivint en una localitat valenciana amb una altra identitat. Durant les investigacions, els agents van poder conéixer que el sospitós utilitzava una documentació que corresponia a un home que no vivia en la Comunitat Valenciana i la fotografia no coincidia amb la del sospitós.

 

Finalment, els agents van establir un dispositiu per a la seua localització, que va finalitzar amb la seua detenció la setmana passada, en els voltants del seu domicili per tindre en vigor una reclamació judicial. En eixe moment, van poder comprovar que la documentació que facilitava era falsa. El detingut, amb numerosos antecedents, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.