Detingut en València un home buscat internacionalment per intentar matar a dos germans en Alacant fa 12 anys

GUB

L’ordre de detenció estava vigent des de 2010 | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home amb una ordre de detenció internacional per intentar matar a dos germans en una baralla en Alacant. Els fets es van produir la matinada del 18 de febrer de 2007 en l’avinguda Ramón y Cajal de la ciutat. La dona d’una de les víctimes va resultar ferida i un dels hòmens va requerir intervenció quirúrgica i va estar tres dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI).

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, l’ordre de busca del fugit, de 34 anys i que usava la identitat d’una altra persona per a no ser localitzat, estava vigent des de 2010 per part d’un jutjat d’Alacant per dos temptatives d’homicidi i una de lesions. En el moment de la detenció, es va comprovar que utilitzava la identitat d’una altra persona pel que també se li imputa un delicte d’usurpació d’estat civil.

 

Les investigacions es van iniciar per part de la Policia, en tindre informació de la possibilitat de què un home amb una ordre a escala internacional estiguera vivint en una localitat valenciana amb una altra identitat. Durant les investigacions, els agents van poder conéixer que el sospitós utilitzava una documentació que corresponia a un home que no vivia en la Comunitat Valenciana i la fotografia no coincidia amb la del sospitós.

 

Finalment, els agents van establir un dispositiu per a la seua localització, que va finalitzar amb la seua detenció la setmana passada, en els voltants del seu domicili per tindre en vigor una reclamació judicial. En eixe moment, van poder comprovar que la documentació que facilitava era falsa. El detingut, amb numerosos antecedents, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.