10.7 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Detingut en València un home buscat internacionalment per intentar matar a dos germans en Alacant fa 12 anys

GUB

L’ordre de detenció estava vigent des de 2010 | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home amb una ordre de detenció internacional per intentar matar a dos germans en una baralla en Alacant. Els fets es van produir la matinada del 18 de febrer de 2007 en l’avinguda Ramón y Cajal de la ciutat. La dona d’una de les víctimes va resultar ferida i un dels hòmens va requerir intervenció quirúrgica i va estar tres dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI).

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, l’ordre de busca del fugit, de 34 anys i que usava la identitat d’una altra persona per a no ser localitzat, estava vigent des de 2010 per part d’un jutjat d’Alacant per dos temptatives d’homicidi i una de lesions. En el moment de la detenció, es va comprovar que utilitzava la identitat d’una altra persona pel que també se li imputa un delicte d’usurpació d’estat civil.

 

Les investigacions es van iniciar per part de la Policia, en tindre informació de la possibilitat de què un home amb una ordre a escala internacional estiguera vivint en una localitat valenciana amb una altra identitat. Durant les investigacions, els agents van poder conéixer que el sospitós utilitzava una documentació que corresponia a un home que no vivia en la Comunitat Valenciana i la fotografia no coincidia amb la del sospitós.

 

Finalment, els agents van establir un dispositiu per a la seua localització, que va finalitzar amb la seua detenció la setmana passada, en els voltants del seu domicili per tindre en vigor una reclamació judicial. En eixe moment, van poder comprovar que la documentació que facilitava era falsa. El detingut, amb numerosos antecedents, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.