Detingut un xic per agredir a la seua nóvia i a dos agents de policia en Torrent

 

Esta nit de divendres un xic ha agredit a la seua nóvia i a dos agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), després de què els dos policies es mobilitzaren fins al lloc dels fets per a detindre al presumpte agressor.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Local va rebre un avís de què un xic estava pegant a una xica en sa casa, pel que ràpidament una patrulla es va desplaçar fins allí. Quan van arribar, van vore com l’agressor estava pegant a la xica, qui intentava fugir, pel que el van reduir i el van detindre.

 

No obstant això, a pesar d’estar pres, el detingut continuava posant resistència i continuava forcejant amb els agents i en un moment va conseguir escapar amb roba interior i amb les manilles en les mans. Però al cap de pocs minuts, el detingut va tornar i es va entregar a la policia, i va ser traslladat fins a la comissaria.

 

Junt a ell, també han sigut detinguts el fill i un nebot de l’agressor, junt a un altre xic, per un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Quant a la víctima, esta va haver de ser traslladada fins a un hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.