Detingut un xic per agredir a la seua nóvia i a dos agents de policia en Torrent

 

Esta nit de divendres un xic ha agredit a la seua nóvia i a dos agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), després de què els dos policies es mobilitzaren fins al lloc dels fets per a detindre al presumpte agressor.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Local va rebre un avís de què un xic estava pegant a una xica en sa casa, pel que ràpidament una patrulla es va desplaçar fins allí. Quan van arribar, van vore com l’agressor estava pegant a la xica, qui intentava fugir, pel que el van reduir i el van detindre.

 

No obstant això, a pesar d’estar pres, el detingut continuava posant resistència i continuava forcejant amb els agents i en un moment va conseguir escapar amb roba interior i amb les manilles en les mans. Però al cap de pocs minuts, el detingut va tornar i es va entregar a la policia, i va ser traslladat fins a la comissaria.

 

Junt a ell, també han sigut detinguts el fill i un nebot de l’agressor, junt a un altre xic, per un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Quant a la víctima, esta va haver de ser traslladada fins a un hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.