Anuncios

Dos detinguts per tirar una bolsa de droga des d’un cotxe en marxa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics de 30 i 26 anys, respectivament, que han llançat des d’un cotxe en marxa una bolsa amb diferents dosis de droga. Les dos persones estan acusades d’un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de droga.

 

La detenció s’ha produït en el carrer de la Caixa d’Estalvis cap a les 03.00 hores, quan una de patrulla policial ha interceptat el cotxe en el que circulaven els dos detinguts. En este moment i de manera sobtada, l’ocupant del turisme ha llançat per la finestra una bolsa amb diferents dosis de substàncies estupefaents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els agents han identificat a estes dos persones i han localitzat després d’una inspecció i registre del cotxe més de 1.000 euros, fraccionats en bitllets de diferents quantitats. A demés, un dels detinguts mantenia tres telèfons mòbils.

 

Per tals fets, els dos han sigut detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de drogues i han sigut informats dels motius de la seua detenció i dels drets que els assistixen. Posteriorment, han sigut traslladats a dependències policials, a on s’instruixen les oportunes diligències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.