Dos detinguts per tirar una bolsa de droga des d’un cotxe en marxa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics de 30 i 26 anys, respectivament, que han llançat des d’un cotxe en marxa una bolsa amb diferents dosis de droga. Les dos persones estan acusades d’un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de droga.

 

La detenció s’ha produït en el carrer de la Caixa d’Estalvis cap a les 03.00 hores, quan una de patrulla policial ha interceptat el cotxe en el que circulaven els dos detinguts. En este moment i de manera sobtada, l’ocupant del turisme ha llançat per la finestra una bolsa amb diferents dosis de substàncies estupefaents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els agents han identificat a estes dos persones i han localitzat després d’una inspecció i registre del cotxe més de 1.000 euros, fraccionats en bitllets de diferents quantitats. A demés, un dels detinguts mantenia tres telèfons mòbils.

 

Per tals fets, els dos han sigut detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de drogues i han sigut informats dels motius de la seua detenció i dels drets que els assistixen. Posteriorment, han sigut traslladats a dependències policials, a on s’instruixen les oportunes diligències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.