11.9 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Dos detinguts per tirar una bolsa de droga des d’un cotxe en marxa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics de 30 i 26 anys, respectivament, que han llançat des d’un cotxe en marxa una bolsa amb diferents dosis de droga. Les dos persones estan acusades d’un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de droga.

 

La detenció s’ha produït en el carrer de la Caixa d’Estalvis cap a les 03.00 hores, quan una de patrulla policial ha interceptat el cotxe en el que circulaven els dos detinguts. En este moment i de manera sobtada, l’ocupant del turisme ha llançat per la finestra una bolsa amb diferents dosis de substàncies estupefaents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els agents han identificat a estes dos persones i han localitzat després d’una inspecció i registre del cotxe més de 1.000 euros, fraccionats en bitllets de diferents quantitats. A demés, un dels detinguts mantenia tres telèfons mòbils.

 

Per tals fets, els dos han sigut detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de drogues i han sigut informats dels motius de la seua detenció i dels drets que els assistixen. Posteriorment, han sigut traslladats a dependències policials, a on s’instruixen les oportunes diligències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs