14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Dos detinguts per tirar una bolsa de droga des d’un cotxe en marxa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics de 30 i 26 anys, respectivament, que han llançat des d’un cotxe en marxa una bolsa amb diferents dosis de droga. Les dos persones estan acusades d’un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de droga.

 

La detenció s’ha produït en el carrer de la Caixa d’Estalvis cap a les 03.00 hores, quan una de patrulla policial ha interceptat el cotxe en el que circulaven els dos detinguts. En este moment i de manera sobtada, l’ocupant del turisme ha llançat per la finestra una bolsa amb diferents dosis de substàncies estupefaents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els agents han identificat a estes dos persones i han localitzat després d’una inspecció i registre del cotxe més de 1.000 euros, fraccionats en bitllets de diferents quantitats. A demés, un dels detinguts mantenia tres telèfons mòbils.

 

Per tals fets, els dos han sigut detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de drogues i han sigut informats dels motius de la seua detenció i dels drets que els assistixen. Posteriorment, han sigut traslladats a dependències policials, a on s’instruixen les oportunes diligències.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.