Dos detinguts per tirar una bolsa de droga des d’un cotxe en marxa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics de 30 i 26 anys, respectivament, que han llançat des d’un cotxe en marxa una bolsa amb diferents dosis de droga. Les dos persones estan acusades d’un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de droga.

 

La detenció s’ha produït en el carrer de la Caixa d’Estalvis cap a les 03.00 hores, quan una de patrulla policial ha interceptat el cotxe en el que circulaven els dos detinguts. En este moment i de manera sobtada, l’ocupant del turisme ha llançat per la finestra una bolsa amb diferents dosis de substàncies estupefaents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els agents han identificat a estes dos persones i han localitzat després d’una inspecció i registre del cotxe més de 1.000 euros, fraccionats en bitllets de diferents quantitats. A demés, un dels detinguts mantenia tres telèfons mòbils.

 

Per tals fets, els dos han sigut detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença de drogues i han sigut informats dels motius de la seua detenció i dels drets que els assistixen. Posteriorment, han sigut traslladats a dependències policials, a on s’instruixen les oportunes diligències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.