Detinguts circulant per l’A-3, a l’altura de Chiva, amb sis quilograms de cocaïna en el cotxe

 

El passat 12 de febrer, la Guàrdia Civil va detindre a una parella que circulava amb sis quilos de cocaïna en el cotxe per l’autovia A-3 a l’altura de Chiva, en la comarca de Foia de Bunyol (València).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle va cridar l’atenció d’un conductor que va vore a un cotxe circulant de manera perillosa -a tota velocitat- per la citada via en sentit València. Este testimoni va avisar al 062 que va establir un dispositiu per patrulles de la Guàrdia Civil de Trànsit de València per a la seua localització.

 

Uns minuts més tard, una patrulla va localitzar l’automòbil circulant per l’A-3 a l’altura de Chiva a gran velocitat i amb una circulació arriscada. Immediatament, les autoritats van procedir a ordenar la seua parada en l’Àrea de Servici. Dins del cotxe viatjaven el conductor i una passatgera, els dos de nacionalitat colombiana.

 

Negatiu en els dos tests fets

Posteriorment, els agents de l’Institut Armat van dur a terme les reglamentàries proves d’alcohol i droga al conductor. Cal destacar que esta persona va donar negatiu en els dos tests. Per tant, els agents van procedir a notificar-li les infraccions de trànsit observades.

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil va registrar el vehicle sense trobar aparentment gens estrany. No obstant això, l’actitud del conductor i la passatgera van alçar les sospites dels guàrdies civils que van insistir en fer un registre més minuciós del cotxe.

 

Van trobar 6 quilograms de cocaïna en el maleter del cotxe

Els agents van detectar que entre altres efectes que transportava l’home, en el maleter hi havia un moble de fusta que podia tindre un doble fons. Després de desmuntar el moble, les autoritats van trobar tres bosses de plàstic que contenien uns fardells perfectament empaquetats i xopats en alguna classe de gel ambientador.

 

Els tres paquets, d’un pes total de 6,150 quilograms, van donar un resultat positiu en cocaïna. Per esta raó, els agents van detindre a l’home i a la dona, acusats d’un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.