Detinguts circulant per l’A-3, a l’altura de Chiva, amb sis quilograms de cocaïna en el cotxe

 

El passat 12 de febrer, la Guàrdia Civil va detindre a una parella que circulava amb sis quilos de cocaïna en el cotxe per l’autovia A-3 a l’altura de Chiva, en la comarca de Foia de Bunyol (València).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle va cridar l’atenció d’un conductor que va vore a un cotxe circulant de manera perillosa -a tota velocitat- per la citada via en sentit València. Este testimoni va avisar al 062 que va establir un dispositiu per patrulles de la Guàrdia Civil de Trànsit de València per a la seua localització.

 

Uns minuts més tard, una patrulla va localitzar l’automòbil circulant per l’A-3 a l’altura de Chiva a gran velocitat i amb una circulació arriscada. Immediatament, les autoritats van procedir a ordenar la seua parada en l’Àrea de Servici. Dins del cotxe viatjaven el conductor i una passatgera, els dos de nacionalitat colombiana.

 

Negatiu en els dos tests fets

Posteriorment, els agents de l’Institut Armat van dur a terme les reglamentàries proves d’alcohol i droga al conductor. Cal destacar que esta persona va donar negatiu en els dos tests. Per tant, els agents van procedir a notificar-li les infraccions de trànsit observades.

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil va registrar el vehicle sense trobar aparentment gens estrany. No obstant això, l’actitud del conductor i la passatgera van alçar les sospites dels guàrdies civils que van insistir en fer un registre més minuciós del cotxe.

 

Van trobar 6 quilograms de cocaïna en el maleter del cotxe

Els agents van detectar que entre altres efectes que transportava l’home, en el maleter hi havia un moble de fusta que podia tindre un doble fons. Després de desmuntar el moble, les autoritats van trobar tres bosses de plàstic que contenien uns fardells perfectament empaquetats i xopats en alguna classe de gel ambientador.

 

Els tres paquets, d’un pes total de 6,150 quilograms, van donar un resultat positiu en cocaïna. Per esta raó, els agents van detindre a l’home i a la dona, acusats d’un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.