Detinguts circulant per l’A-3, a l’altura de Chiva, amb sis quilograms de cocaïna en el cotxe

 

El passat 12 de febrer, la Guàrdia Civil va detindre a una parella que circulava amb sis quilos de cocaïna en el cotxe per l’autovia A-3 a l’altura de Chiva, en la comarca de Foia de Bunyol (València).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle va cridar l’atenció d’un conductor que va vore a un cotxe circulant de manera perillosa -a tota velocitat- per la citada via en sentit València. Este testimoni va avisar al 062 que va establir un dispositiu per patrulles de la Guàrdia Civil de Trànsit de València per a la seua localització.

 

Uns minuts més tard, una patrulla va localitzar l’automòbil circulant per l’A-3 a l’altura de Chiva a gran velocitat i amb una circulació arriscada. Immediatament, les autoritats van procedir a ordenar la seua parada en l’Àrea de Servici. Dins del cotxe viatjaven el conductor i una passatgera, els dos de nacionalitat colombiana.

 

Negatiu en els dos tests fets

Posteriorment, els agents de l’Institut Armat van dur a terme les reglamentàries proves d’alcohol i droga al conductor. Cal destacar que esta persona va donar negatiu en els dos tests. Per tant, els agents van procedir a notificar-li les infraccions de trànsit observades.

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil va registrar el vehicle sense trobar aparentment gens estrany. No obstant això, l’actitud del conductor i la passatgera van alçar les sospites dels guàrdies civils que van insistir en fer un registre més minuciós del cotxe.

 

Van trobar 6 quilograms de cocaïna en el maleter del cotxe

Els agents van detectar que entre altres efectes que transportava l’home, en el maleter hi havia un moble de fusta que podia tindre un doble fons. Després de desmuntar el moble, les autoritats van trobar tres bosses de plàstic que contenien uns fardells perfectament empaquetats i xopats en alguna classe de gel ambientador.

 

Els tres paquets, d’un pes total de 6,150 quilograms, van donar un resultat positiu en cocaïna. Per esta raó, els agents van detindre a l’home i a la dona, acusats d’un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena.

Últimes notícies

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.