Detinguts circulant per l’A-3, a l’altura de Chiva, amb sis quilograms de cocaïna en el cotxe

 

El passat 12 de febrer, la Guàrdia Civil va detindre a una parella que circulava amb sis quilos de cocaïna en el cotxe per l’autovia A-3 a l’altura de Chiva, en la comarca de Foia de Bunyol (València).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle va cridar l’atenció d’un conductor que va vore a un cotxe circulant de manera perillosa -a tota velocitat- per la citada via en sentit València. Este testimoni va avisar al 062 que va establir un dispositiu per patrulles de la Guàrdia Civil de Trànsit de València per a la seua localització.

 

Uns minuts més tard, una patrulla va localitzar l’automòbil circulant per l’A-3 a l’altura de Chiva a gran velocitat i amb una circulació arriscada. Immediatament, les autoritats van procedir a ordenar la seua parada en l’Àrea de Servici. Dins del cotxe viatjaven el conductor i una passatgera, els dos de nacionalitat colombiana.

 

Negatiu en els dos tests fets

Posteriorment, els agents de l’Institut Armat van dur a terme les reglamentàries proves d’alcohol i droga al conductor. Cal destacar que esta persona va donar negatiu en els dos tests. Per tant, els agents van procedir a notificar-li les infraccions de trànsit observades.

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil va registrar el vehicle sense trobar aparentment gens estrany. No obstant això, l’actitud del conductor i la passatgera van alçar les sospites dels guàrdies civils que van insistir en fer un registre més minuciós del cotxe.

 

Van trobar 6 quilograms de cocaïna en el maleter del cotxe

Els agents van detectar que entre altres efectes que transportava l’home, en el maleter hi havia un moble de fusta que podia tindre un doble fons. Després de desmuntar el moble, les autoritats van trobar tres bosses de plàstic que contenien uns fardells perfectament empaquetats i xopats en alguna classe de gel ambientador.

 

Els tres paquets, d’un pes total de 6,150 quilograms, van donar un resultat positiu en cocaïna. Per esta raó, els agents van detindre a l’home i a la dona, acusats d’un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.