Detinguts circulant per l’A-3, a l’altura de Chiva, amb sis quilograms de cocaïna en el cotxe

 

El passat 12 de febrer, la Guàrdia Civil va detindre a una parella que circulava amb sis quilos de cocaïna en el cotxe per l’autovia A-3 a l’altura de Chiva, en la comarca de Foia de Bunyol (València).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle va cridar l’atenció d’un conductor que va vore a un cotxe circulant de manera perillosa -a tota velocitat- per la citada via en sentit València. Este testimoni va avisar al 062 que va establir un dispositiu per patrulles de la Guàrdia Civil de Trànsit de València per a la seua localització.

 

Uns minuts més tard, una patrulla va localitzar l’automòbil circulant per l’A-3 a l’altura de Chiva a gran velocitat i amb una circulació arriscada. Immediatament, les autoritats van procedir a ordenar la seua parada en l’Àrea de Servici. Dins del cotxe viatjaven el conductor i una passatgera, els dos de nacionalitat colombiana.

 

Negatiu en els dos tests fets

Posteriorment, els agents de l’Institut Armat van dur a terme les reglamentàries proves d’alcohol i droga al conductor. Cal destacar que esta persona va donar negatiu en els dos tests. Per tant, els agents van procedir a notificar-li les infraccions de trànsit observades.

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil va registrar el vehicle sense trobar aparentment gens estrany. No obstant això, l’actitud del conductor i la passatgera van alçar les sospites dels guàrdies civils que van insistir en fer un registre més minuciós del cotxe.

 

Van trobar 6 quilograms de cocaïna en el maleter del cotxe

Els agents van detectar que entre altres efectes que transportava l’home, en el maleter hi havia un moble de fusta que podia tindre un doble fons. Després de desmuntar el moble, les autoritats van trobar tres bosses de plàstic que contenien uns fardells perfectament empaquetats i xopats en alguna classe de gel ambientador.

 

Els tres paquets, d’un pes total de 6,150 quilograms, van donar un resultat positiu en cocaïna. Per esta raó, els agents van detindre a l’home i a la dona, acusats d’un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.