Detenen en Silla a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons robats per 1.000 €

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València), a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons mòbils robats d’alta gamma, que en el seu preu de mercat ronden els 1.600 euros, i que van ser oferits per mil euros per un desconegut que va entrar en un negoci de Silla que regenten els dos detinguts.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos persones que van adquirir els terminals han sigut detinguts ara per la Guàrdia Civil per un delicte de robatori, ja que els telèfons procedixen d’un furt dut a terme en un establiment d’Alfafar.

 

El robatori dels telèfons mòbils es va produir en una botiga situada en un centre comercial d’Alfafar en el que un home va sol·licitar adquirir dos terminals telefònics d’alta gamma, valorats en 1.600 euros, i una videoconsola.

 

Mentre la persona del comerç va haver d’absentar-se al magatzem per a agarrar la consola, el lladre va fugir amb els dos mòbils que després va vendre als detinguts.

 

 

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.