7.8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Detenen en Silla a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons robats per 1.000 €

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València), a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons mòbils robats d’alta gamma, que en el seu preu de mercat ronden els 1.600 euros, i que van ser oferits per mil euros per un desconegut que va entrar en un negoci de Silla que regenten els dos detinguts.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos persones que van adquirir els terminals han sigut detinguts ara per la Guàrdia Civil per un delicte de robatori, ja que els telèfons procedixen d’un furt dut a terme en un establiment d’Alfafar.

 

El robatori dels telèfons mòbils es va produir en una botiga situada en un centre comercial d’Alfafar en el que un home va sol·licitar adquirir dos terminals telefònics d’alta gamma, valorats en 1.600 euros, i una videoconsola.

 

Mentre la persona del comerç va haver d’absentar-se al magatzem per a agarrar la consola, el lladre va fugir amb els dos mòbils que després va vendre als detinguts.

 

 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.