Detenen en Silla a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons robats per 1.000 €

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València), a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons mòbils robats d’alta gamma, que en el seu preu de mercat ronden els 1.600 euros, i que van ser oferits per mil euros per un desconegut que va entrar en un negoci de Silla que regenten els dos detinguts.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos persones que van adquirir els terminals han sigut detinguts ara per la Guàrdia Civil per un delicte de robatori, ja que els telèfons procedixen d’un furt dut a terme en un establiment d’Alfafar.

 

El robatori dels telèfons mòbils es va produir en una botiga situada en un centre comercial d’Alfafar en el que un home va sol·licitar adquirir dos terminals telefònics d’alta gamma, valorats en 1.600 euros, i una videoconsola.

 

Mentre la persona del comerç va haver d’absentar-se al magatzem per a agarrar la consola, el lladre va fugir amb els dos mòbils que després va vendre als detinguts.

 

 

Anuncios

Últimes notícies

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.