12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detenen en Silla a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons robats per 1.000 €

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València), a una dona i al seu fill per comprar dos telèfons mòbils robats d’alta gamma, que en el seu preu de mercat ronden els 1.600 euros, i que van ser oferits per mil euros per un desconegut que va entrar en un negoci de Silla que regenten els dos detinguts.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos persones que van adquirir els terminals han sigut detinguts ara per la Guàrdia Civil per un delicte de robatori, ja que els telèfons procedixen d’un furt dut a terme en un establiment d’Alfafar.

 

El robatori dels telèfons mòbils es va produir en una botiga situada en un centre comercial d’Alfafar en el que un home va sol·licitar adquirir dos terminals telefònics d’alta gamma, valorats en 1.600 euros, i una videoconsola.

 

Mentre la persona del comerç va haver d’absentar-se al magatzem per a agarrar la consola, el lladre va fugir amb els dos mòbils que després va vendre als detinguts.

 

 

Últimes notícies

València invertix 3,4 milions a renovar voreres, un 160% més que en 2021-2023

L'Ajuntament ha destinat 3,4 milions a renovar voreres des del segon trimestre de 2023, un 160% més que en 2021-2023, amb 29.000 m² ja intervinguts.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia valoren el reforç de l’operatiu de busca

En la quinta jornada de busca després del naufragi, les famílies han valorat el reforç amb bussejadors, sonar i drons. L'operatiu es prolongarà entre tres i sis dies més, encara que este dimarts no hi ha hagut resultats rellevants.

Compromís acusa el PP de pagar el silenci de l’excap de gabinet de Mazón amb un altre càrrec

Compromís ha denunciat el nomenament de José Manuel Cuenca com a assessor en l'oficina del expresident i ha acusat el PP de pagar el seu silenci. La formació ha assenyalat el salari, superior a 58.000 euros, i ha advertit sobre la seua pròxima declaració en la comissió de la dana.

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.