Dos detinguts per intentar superar l’examen teòric de conduir de forma fraudulenta

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en El Saler (València) i Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), a dos hòmens de 42 i 56 anys, d’origen pakistanés, com a presumptes autors d’un delicte de falsedat documental, després de presentar-se a l’examen teòric d’obtenció del permís de conduir amb dispositius electrònics ocults baix de la roba, per a rebre ajuda externa i marcar les respostes correctes.

 

La investigació es va iniciar quan funcionaris de la Prefectura provincial de trànsit van alertar a la Policia que estes dos persones havien intentat en altres ocasions obtindre de manera il·lícita superar l’examen teòric de conducció. Els agents van comprovar que els hòmens, amb escassos
coneixements del castellà, van acudir a l’examen teòric amb dispositius electrònics de vídeo- escolta adossats al cos. A través d’este mig es comunicaven amb l’exterior per a rebre les respostes correctes de la prova.

 

Els examinats, abans de fer el test, es van col·locar un telèfon mòbil apegat dins de la samarreta, a la que prèviament li van fer un orifici coincident amb la càmera del mòbil. Les imatges captades eren enviades a un dispositiu emissor adherit al braç que les transmetia a una
persona que es trobava fora per a a continuació comunicar-los les respostes a través d’una orellera que portava el sospitós dins de l’orella.

 

Fins a 2.000 euros de pagament

L’orellera usada era tan diminut que no s’apreciava des de fora pel que van haver d’acudir a un centre mèdic, que una volta examinat li van extraure un cos estrany en el conducte auditiu extern.

 

Els investigadors advertixen que a voltes les persones que han ajudat els alumnes a superar la prova teòrica de manera fraudulenta, a pesar de la corresponent falta de coneixement en la llengua castellana, han arribat a percebre fins a 2.000 euros.

 

Els dos detinguts, un amb antecedents policials per conduir sense permís, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de falsedat documental. Un dels arrestats, ha passat a disposició judicial, mentres que l’altre ha quedat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer quan fora requerit per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.