Dos detinguts per usar a menors per a furtar en huit establiments comercials en Tavernes de la Valldigna

 

La Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València), en el marc de l’operació ‘Yuva’,  ha esclarit 8 delictes de robatori en establiments comercials en la comarca de la Safor.

 

Des del mes d’octubre de 2020, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de robatori amb força en establiments comercials de Tavernes de la Valldigna. Fruit d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que estes persones usaven a menors de 13 anys per a cometre fets delictius.

 

Es va fer un registre domiciliari, confiscant-se 2.500 euros en efectiu i 100 plantes de marihuana en procés de floració, a demés de focus, aire condicionat, transformadors i efectes per al desenvolupament del cultiu. També es va descobrir un DNI que va ser usat per a usurpar l’identitat en un dels robatoris.

 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de dos persones, una xica i un xic de 33 i 36 anys de nacionalitats espanyola, per la seua presumpta participació dels delictes de robatori amb violència, amb força, furt, usurpació d’estat civil, contra la salut pública, defraudació de fluid elèctric i contra la seguretat viària.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 13 delictes, i s’estima uns 15.000 euros de les quantitats sostretes. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Sueca i número 2 de Xàtiva.

Últimes notícies

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.