Dos detinguts per usar a menors per a furtar en huit establiments comercials en Tavernes de la Valldigna

 

La Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València), en el marc de l’operació ‘Yuva’,  ha esclarit 8 delictes de robatori en establiments comercials en la comarca de la Safor.

 

Des del mes d’octubre de 2020, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de robatori amb força en establiments comercials de Tavernes de la Valldigna. Fruit d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que estes persones usaven a menors de 13 anys per a cometre fets delictius.

 

Es va fer un registre domiciliari, confiscant-se 2.500 euros en efectiu i 100 plantes de marihuana en procés de floració, a demés de focus, aire condicionat, transformadors i efectes per al desenvolupament del cultiu. També es va descobrir un DNI que va ser usat per a usurpar l’identitat en un dels robatoris.

 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de dos persones, una xica i un xic de 33 i 36 anys de nacionalitats espanyola, per la seua presumpta participació dels delictes de robatori amb violència, amb força, furt, usurpació d’estat civil, contra la salut pública, defraudació de fluid elèctric i contra la seguretat viària.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 13 delictes, i s’estima uns 15.000 euros de les quantitats sostretes. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Sueca i número 2 de Xàtiva.

Últimes notícies

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.