Dos detinguts per usar a menors per a furtar en huit establiments comercials en Tavernes de la Valldigna

 

La Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València), en el marc de l’operació ‘Yuva’,  ha esclarit 8 delictes de robatori en establiments comercials en la comarca de la Safor.

 

Des del mes d’octubre de 2020, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de robatori amb força en establiments comercials de Tavernes de la Valldigna. Fruit d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que estes persones usaven a menors de 13 anys per a cometre fets delictius.

 

Es va fer un registre domiciliari, confiscant-se 2.500 euros en efectiu i 100 plantes de marihuana en procés de floració, a demés de focus, aire condicionat, transformadors i efectes per al desenvolupament del cultiu. També es va descobrir un DNI que va ser usat per a usurpar l’identitat en un dels robatoris.

 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de dos persones, una xica i un xic de 33 i 36 anys de nacionalitats espanyola, per la seua presumpta participació dels delictes de robatori amb violència, amb força, furt, usurpació d’estat civil, contra la salut pública, defraudació de fluid elèctric i contra la seguretat viària.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 13 delictes, i s’estima uns 15.000 euros de les quantitats sostretes. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Sueca i número 2 de Xàtiva.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.