Dos detinguts per usar a menors per a furtar en huit establiments comercials en Tavernes de la Valldigna

 

La Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València), en el marc de l’operació ‘Yuva’,  ha esclarit 8 delictes de robatori en establiments comercials en la comarca de la Safor.

 

Des del mes d’octubre de 2020, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de robatori amb força en establiments comercials de Tavernes de la Valldigna. Fruit d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que estes persones usaven a menors de 13 anys per a cometre fets delictius.

 

Es va fer un registre domiciliari, confiscant-se 2.500 euros en efectiu i 100 plantes de marihuana en procés de floració, a demés de focus, aire condicionat, transformadors i efectes per al desenvolupament del cultiu. També es va descobrir un DNI que va ser usat per a usurpar l’identitat en un dels robatoris.

 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de dos persones, una xica i un xic de 33 i 36 anys de nacionalitats espanyola, per la seua presumpta participació dels delictes de robatori amb violència, amb força, furt, usurpació d’estat civil, contra la salut pública, defraudació de fluid elèctric i contra la seguretat viària.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 13 delictes, i s’estima uns 15.000 euros de les quantitats sostretes. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Sueca i número 2 de Xàtiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.