Dos detinguts per usar a menors per a furtar en huit establiments comercials en Tavernes de la Valldigna

 

La Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València), en el marc de l’operació ‘Yuva’,  ha esclarit 8 delictes de robatori en establiments comercials en la comarca de la Safor.

 

Des del mes d’octubre de 2020, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de robatori amb força en establiments comercials de Tavernes de la Valldigna. Fruit d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que estes persones usaven a menors de 13 anys per a cometre fets delictius.

 

Es va fer un registre domiciliari, confiscant-se 2.500 euros en efectiu i 100 plantes de marihuana en procés de floració, a demés de focus, aire condicionat, transformadors i efectes per al desenvolupament del cultiu. També es va descobrir un DNI que va ser usat per a usurpar l’identitat en un dels robatoris.

 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de dos persones, una xica i un xic de 33 i 36 anys de nacionalitats espanyola, per la seua presumpta participació dels delictes de robatori amb violència, amb força, furt, usurpació d’estat civil, contra la salut pública, defraudació de fluid elèctric i contra la seguretat viària.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 13 delictes, i s’estima uns 15.000 euros de les quantitats sostretes. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Sueca i número 2 de Xàtiva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.