Dos detinguts en València per retindre i agredir a una dona a qui obligaven a prostituir-se

 

Dos hòmens de 26 i 70 anys han sigut detinguts en València com a presumptes autors dels delictes de tràfic de sers humans amb finalitats d’explotació sexual, lesions, coaccions i amenaces. Segons informa la Direcció de la Policia Nacional, els ara detinguts haurien retingut, agredit i amenaçat de mort a una dona. A demés, li haurien furtat la documentació per a obligar-la a prostituir-se.

 

La detenció s’ha produït este dilluns, cap a les huit i mitja de la vesprada, quan una patrulla ha sigut avisada per a que es dirigira a un local de copes de València, a on una dona estava sent obligada a exercir la prostitució i havia sigut agredida per un home. 

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en l’entrada que els ha dit que el local estava tancat i que el responsable no estava dins. Els policies, en vore les portes obertes, han entrat en companyia de l’home per a comprovar si hi havia algú dins.

 

Tancada en una habitació oculta d’un bar de copes

Aparentment, el local estava buit, però els agents han vist una porta que s’obria només accionant un polsador perfectament dissimulat. Esta porta donava pas a unes escales que conduïen a la part superior. Ha sigut allí dalt, en una habitació, a on els policies han localitzat a una dona amb el nas ple de sang i la cara inflamada. Els agents han pogut saber que, moment abans, l’encarregat de vigilar-la l’havia agredit quan ella havia intentat escapar.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la dona havia arribat a Espanya de vacacions feia uns mesos des de Mallorca. A través d’un conegut hauria entrat a treballar en un club de València, però amb motiu de l’Estat d’Alarma no volia continuar prostituint-se. Per esta raó, els proxenetes l’havien amenaçat amb matar-la, li havien furtat la documentació i la mantenien vigilada en tot moment.

 

Mentres els agents estaven assistint a la dona, ha arribat el responsable del local, qui ha indicat als agents a on podien trobar a l’altre sospitós. Després d’unes comprovacions, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes de tràfic de sers humans amb finalitats d’explotació sexual, lesions, coaccions i amenaces. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.