Dos detinguts en València per retindre i agredir a una dona a qui obligaven a prostituir-se

 

Dos hòmens de 26 i 70 anys han sigut detinguts en València com a presumptes autors dels delictes de tràfic de sers humans amb finalitats d’explotació sexual, lesions, coaccions i amenaces. Segons informa la Direcció de la Policia Nacional, els ara detinguts haurien retingut, agredit i amenaçat de mort a una dona. A demés, li haurien furtat la documentació per a obligar-la a prostituir-se.

 

La detenció s’ha produït este dilluns, cap a les huit i mitja de la vesprada, quan una patrulla ha sigut avisada per a que es dirigira a un local de copes de València, a on una dona estava sent obligada a exercir la prostitució i havia sigut agredida per un home. 

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en l’entrada que els ha dit que el local estava tancat i que el responsable no estava dins. Els policies, en vore les portes obertes, han entrat en companyia de l’home per a comprovar si hi havia algú dins.

 

Tancada en una habitació oculta d’un bar de copes

Aparentment, el local estava buit, però els agents han vist una porta que s’obria només accionant un polsador perfectament dissimulat. Esta porta donava pas a unes escales que conduïen a la part superior. Ha sigut allí dalt, en una habitació, a on els policies han localitzat a una dona amb el nas ple de sang i la cara inflamada. Els agents han pogut saber que, moment abans, l’encarregat de vigilar-la l’havia agredit quan ella havia intentat escapar.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la dona havia arribat a Espanya de vacacions feia uns mesos des de Mallorca. A través d’un conegut hauria entrat a treballar en un club de València, però amb motiu de l’Estat d’Alarma no volia continuar prostituint-se. Per esta raó, els proxenetes l’havien amenaçat amb matar-la, li havien furtat la documentació i la mantenien vigilada en tot moment.

 

Mentres els agents estaven assistint a la dona, ha arribat el responsable del local, qui ha indicat als agents a on podien trobar a l’altre sospitós. Després d’unes comprovacions, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes de tràfic de sers humans amb finalitats d’explotació sexual, lesions, coaccions i amenaces. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.