Dos detinguts en València per retindre i agredir a una dona a qui obligaven a prostituir-se

 

Dos hòmens de 26 i 70 anys han sigut detinguts en València com a presumptes autors dels delictes de tràfic de sers humans amb finalitats d’explotació sexual, lesions, coaccions i amenaces. Segons informa la Direcció de la Policia Nacional, els ara detinguts haurien retingut, agredit i amenaçat de mort a una dona. A demés, li haurien furtat la documentació per a obligar-la a prostituir-se.

 

La detenció s’ha produït este dilluns, cap a les huit i mitja de la vesprada, quan una patrulla ha sigut avisada per a que es dirigira a un local de copes de València, a on una dona estava sent obligada a exercir la prostitució i havia sigut agredida per un home. 

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en l’entrada que els ha dit que el local estava tancat i que el responsable no estava dins. Els policies, en vore les portes obertes, han entrat en companyia de l’home per a comprovar si hi havia algú dins.

 

Tancada en una habitació oculta d’un bar de copes

Aparentment, el local estava buit, però els agents han vist una porta que s’obria només accionant un polsador perfectament dissimulat. Esta porta donava pas a unes escales que conduïen a la part superior. Ha sigut allí dalt, en una habitació, a on els policies han localitzat a una dona amb el nas ple de sang i la cara inflamada. Els agents han pogut saber que, moment abans, l’encarregat de vigilar-la l’havia agredit quan ella havia intentat escapar.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la dona havia arribat a Espanya de vacacions feia uns mesos des de Mallorca. A través d’un conegut hauria entrat a treballar en un club de València, però amb motiu de l’Estat d’Alarma no volia continuar prostituint-se. Per esta raó, els proxenetes l’havien amenaçat amb matar-la, li havien furtat la documentació i la mantenien vigilada en tot moment.

 

Mentres els agents estaven assistint a la dona, ha arribat el responsable del local, qui ha indicat als agents a on podien trobar a l’altre sospitós. Després d’unes comprovacions, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes de tràfic de sers humans amb finalitats d’explotació sexual, lesions, coaccions i amenaces. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.