Dos detinguts per violar a una xica en una platja d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant, juntament amb la Policia Local de Jumella (Múrcia), han detingut a dos xics de 27 i 31 anys acusats d’agredir sexualment a una jove en una platja de la ciutat d’Alacant, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat. Els arrestats han sigut localitzats en la localitat de Jumella (Múrcia) a on pel que pareix vivien.

 

La investigació del cas ha sigut portada per policies del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant.

 

Traslladada de Jumilla a Alacant per a violar-la i deixar-la abandonada

Segons el relat de la víctima, va ser traslladada des de Jumilla per dos hòmens als que coneixia de vista i amb els qui pensava que anava a prendre unes copes a Alacant. Si bé, sense el seu consentiment, la van portar a una platja a on va ser agredida sexualment i després abandonada.

 

La víctima va demanar ajuda a un xic que passava per allí i este va cridar a la policia. Immediatament, una dotació de la Policia Nacional va assistir a la perjudicada i va posar en marxa el protocol especial existent en els casos de delictes sexuals.

 

Un dispositiu policial especial

Després de ser atesa en l’hospital i formular denúncia, va començar la investigació dels agents de la Policia Judicial, en la que es va conseguir la identificació dels presumptes autors.

 

Una volta identificats, els investigadors es van desplaçar a la localitat de Jumilla (Múrcia) a on residien els agressors, establint un dispositiu policial especial en el que van participar agents de la Unitat de Guies Canins de la Policia Local de Jumilla.

 

Els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Jumilla, que va decretar la posada en llibertat amb càrrecs dels detinguts.

Últimes notícies

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.