17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Dos detinguts per violar a una xica en una platja d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant, juntament amb la Policia Local de Jumella (Múrcia), han detingut a dos xics de 27 i 31 anys acusats d’agredir sexualment a una jove en una platja de la ciutat d’Alacant, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat. Els arrestats han sigut localitzats en la localitat de Jumella (Múrcia) a on pel que pareix vivien.

 

La investigació del cas ha sigut portada per policies del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant.

 

Traslladada de Jumilla a Alacant per a violar-la i deixar-la abandonada

Segons el relat de la víctima, va ser traslladada des de Jumilla per dos hòmens als que coneixia de vista i amb els qui pensava que anava a prendre unes copes a Alacant. Si bé, sense el seu consentiment, la van portar a una platja a on va ser agredida sexualment i després abandonada.

 

La víctima va demanar ajuda a un xic que passava per allí i este va cridar a la policia. Immediatament, una dotació de la Policia Nacional va assistir a la perjudicada i va posar en marxa el protocol especial existent en els casos de delictes sexuals.

 

Un dispositiu policial especial

Després de ser atesa en l’hospital i formular denúncia, va començar la investigació dels agents de la Policia Judicial, en la que es va conseguir la identificació dels presumptes autors.

 

Una volta identificats, els investigadors es van desplaçar a la localitat de Jumilla (Múrcia) a on residien els agressors, establint un dispositiu policial especial en el que van participar agents de la Unitat de Guies Canins de la Policia Local de Jumilla.

 

Els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Jumilla, que va decretar la posada en llibertat amb càrrecs dels detinguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.