Dos detinguts per violar a una xica en una platja d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant, juntament amb la Policia Local de Jumella (Múrcia), han detingut a dos xics de 27 i 31 anys acusats d’agredir sexualment a una jove en una platja de la ciutat d’Alacant, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat. Els arrestats han sigut localitzats en la localitat de Jumella (Múrcia) a on pel que pareix vivien.

 

La investigació del cas ha sigut portada per policies del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant.

 

Traslladada de Jumilla a Alacant per a violar-la i deixar-la abandonada

Segons el relat de la víctima, va ser traslladada des de Jumilla per dos hòmens als que coneixia de vista i amb els qui pensava que anava a prendre unes copes a Alacant. Si bé, sense el seu consentiment, la van portar a una platja a on va ser agredida sexualment i després abandonada.

 

La víctima va demanar ajuda a un xic que passava per allí i este va cridar a la policia. Immediatament, una dotació de la Policia Nacional va assistir a la perjudicada i va posar en marxa el protocol especial existent en els casos de delictes sexuals.

 

Un dispositiu policial especial

Després de ser atesa en l’hospital i formular denúncia, va començar la investigació dels agents de la Policia Judicial, en la que es va conseguir la identificació dels presumptes autors.

 

Una volta identificats, els investigadors es van desplaçar a la localitat de Jumilla (Múrcia) a on residien els agressors, establint un dispositiu policial especial en el que van participar agents de la Unitat de Guies Canins de la Policia Local de Jumilla.

 

Els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Jumilla, que va decretar la posada en llibertat amb càrrecs dels detinguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.