15.4 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Dos detinguts per violar a una xica en una platja d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant, juntament amb la Policia Local de Jumella (Múrcia), han detingut a dos xics de 27 i 31 anys acusats d’agredir sexualment a una jove en una platja de la ciutat d’Alacant, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat. Els arrestats han sigut localitzats en la localitat de Jumella (Múrcia) a on pel que pareix vivien.

 

La investigació del cas ha sigut portada per policies del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant.

 

Traslladada de Jumilla a Alacant per a violar-la i deixar-la abandonada

Segons el relat de la víctima, va ser traslladada des de Jumilla per dos hòmens als que coneixia de vista i amb els qui pensava que anava a prendre unes copes a Alacant. Si bé, sense el seu consentiment, la van portar a una platja a on va ser agredida sexualment i després abandonada.

 

La víctima va demanar ajuda a un xic que passava per allí i este va cridar a la policia. Immediatament, una dotació de la Policia Nacional va assistir a la perjudicada i va posar en marxa el protocol especial existent en els casos de delictes sexuals.

 

Un dispositiu policial especial

Després de ser atesa en l’hospital i formular denúncia, va començar la investigació dels agents de la Policia Judicial, en la que es va conseguir la identificació dels presumptes autors.

 

Una volta identificats, els investigadors es van desplaçar a la localitat de Jumilla (Múrcia) a on residien els agressors, establint un dispositiu policial especial en el que van participar agents de la Unitat de Guies Canins de la Policia Local de Jumilla.

 

Els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Jumilla, que va decretar la posada en llibertat amb càrrecs dels detinguts.

Últimes notícies

El pressupost de València per a 2026 supera la comissió i queda llest per al ple del dilluns

La comissió d'Hisenda i Participació ha aprovat el pressupost de 2026 després de desestimar al·legacions. Els comptes ascendixen a 1.250 milions i prioritzen la reconstrucció per la dana, els servicis socials, la seguretat i la vivenda.

Carlos Mazón torna a les Corts quinze dies després per a l’últim ple de l’any

El expresident ha tornat a les Corts per a l'últim ple de l'any, quinze dies després de la seua anterior assistència. Ha ocupat de nou l'escó 97 i podrà votar la reforma del reglament.

Casa Caridad celebra Nadal amb un balanç de 4.464 persones ateses en 2025

Casa Caridad reforça la seua campanya de Nadal en un context d'alta demanda sostinguda. Lliurament més de 100 carros diaris i impulsarà 320 menús especials.

Juan Carlos Ferrero deixa de ser entrenador d’Alcaraz i Samuel López assumix en solitari

Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero han posat fi a la seua relació professional després de més de set anys. Samuel López, ja integrat en l'equip, dirigirà en solitari la carrera del número u.

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.