Dos detinguts per violar a una xica en una platja d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant, juntament amb la Policia Local de Jumella (Múrcia), han detingut a dos xics de 27 i 31 anys acusats d’agredir sexualment a una jove en una platja de la ciutat d’Alacant, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat. Els arrestats han sigut localitzats en la localitat de Jumella (Múrcia) a on pel que pareix vivien.

 

La investigació del cas ha sigut portada per policies del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant.

 

Traslladada de Jumilla a Alacant per a violar-la i deixar-la abandonada

Segons el relat de la víctima, va ser traslladada des de Jumilla per dos hòmens als que coneixia de vista i amb els qui pensava que anava a prendre unes copes a Alacant. Si bé, sense el seu consentiment, la van portar a una platja a on va ser agredida sexualment i després abandonada.

 

La víctima va demanar ajuda a un xic que passava per allí i este va cridar a la policia. Immediatament, una dotació de la Policia Nacional va assistir a la perjudicada i va posar en marxa el protocol especial existent en els casos de delictes sexuals.

 

Un dispositiu policial especial

Després de ser atesa en l’hospital i formular denúncia, va començar la investigació dels agents de la Policia Judicial, en la que es va conseguir la identificació dels presumptes autors.

 

Una volta identificats, els investigadors es van desplaçar a la localitat de Jumilla (Múrcia) a on residien els agressors, establint un dispositiu policial especial en el que van participar agents de la Unitat de Guies Canins de la Policia Local de Jumilla.

 

Els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Jumilla, que va decretar la posada en llibertat amb càrrecs dels detinguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.