12.2 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Distingixen a tres alumnes per parar l’apunyalament a una professora en València

Imatge d’arxiu | cedida

 

La Policia Nacional ha distingit a tres menors per evitar que un company continuara apunyalant a la seua professora en un institut de València. Estos fets es van produir el passat 12 de juny, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

El dia dels fets, cap a les 9.20 hores, un alumne de 15 anys presumptament va agredir en l’aula a la seua professora amb un ganivet d’una fulla d’uns 15 centímetres de longitud, davant de la presència dels seus companys.

 

La ràpida actuació dels tres alumnes va impedir que la docent, que va resultar ferida en el muscle dret, patira una nova agressió, ja que van formar una barrera entre l’atacant i la professora. El presumpte autor va abandonar l’aula i es va atrinxerar en el terrat del centre.

 

Un d’estos alumnes va avisar ràpidament del que estava passant a través de les finestres de l’aula, fet que va permetre que immediatament es prengueren les mesures de seguretat corresponents en el centre escolar per a assegurar que no els passara res als alumnes, professors i la resta del personal. Els estudiants també van alertar a la Policia Nacional, de manera que van acudir ràpidament diferents patrulles al centre i el negociador de la Policia, davant de qui es va entregar el presumpte autor.

 

Inicialment es pretenia reconéixer la labor dels tres jóvens el dia de la Policia, els Àngels Custodis, però, per a preservar la seua intimitat en tractar-se de menors, es va decidir fer-ho en un acte privat en el que se’ls ha entregat una mètopa com a reconeixement a la seua actuació.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.