Distingixen a tres alumnes per parar l’apunyalament a una professora en València

Imatge d’arxiu | cedida

 

La Policia Nacional ha distingit a tres menors per evitar que un company continuara apunyalant a la seua professora en un institut de València. Estos fets es van produir el passat 12 de juny, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

El dia dels fets, cap a les 9.20 hores, un alumne de 15 anys presumptament va agredir en l’aula a la seua professora amb un ganivet d’una fulla d’uns 15 centímetres de longitud, davant de la presència dels seus companys.

 

La ràpida actuació dels tres alumnes va impedir que la docent, que va resultar ferida en el muscle dret, patira una nova agressió, ja que van formar una barrera entre l’atacant i la professora. El presumpte autor va abandonar l’aula i es va atrinxerar en el terrat del centre.

 

Un d’estos alumnes va avisar ràpidament del que estava passant a través de les finestres de l’aula, fet que va permetre que immediatament es prengueren les mesures de seguretat corresponents en el centre escolar per a assegurar que no els passara res als alumnes, professors i la resta del personal. Els estudiants també van alertar a la Policia Nacional, de manera que van acudir ràpidament diferents patrulles al centre i el negociador de la Policia, davant de qui es va entregar el presumpte autor.

 

Inicialment es pretenia reconéixer la labor dels tres jóvens el dia de la Policia, els Àngels Custodis, però, per a preservar la seua intimitat en tractar-se de menors, es va decidir fer-ho en un acte privat en el que se’ls ha entregat una mètopa com a reconeixement a la seua actuació.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.