Distingixen a tres alumnes per parar l’apunyalament a una professora en València

Imatge d’arxiu | cedida

 

La Policia Nacional ha distingit a tres menors per evitar que un company continuara apunyalant a la seua professora en un institut de València. Estos fets es van produir el passat 12 de juny, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

El dia dels fets, cap a les 9.20 hores, un alumne de 15 anys presumptament va agredir en l’aula a la seua professora amb un ganivet d’una fulla d’uns 15 centímetres de longitud, davant de la presència dels seus companys.

 

La ràpida actuació dels tres alumnes va impedir que la docent, que va resultar ferida en el muscle dret, patira una nova agressió, ja que van formar una barrera entre l’atacant i la professora. El presumpte autor va abandonar l’aula i es va atrinxerar en el terrat del centre.

 

Un d’estos alumnes va avisar ràpidament del que estava passant a través de les finestres de l’aula, fet que va permetre que immediatament es prengueren les mesures de seguretat corresponents en el centre escolar per a assegurar que no els passara res als alumnes, professors i la resta del personal. Els estudiants també van alertar a la Policia Nacional, de manera que van acudir ràpidament diferents patrulles al centre i el negociador de la Policia, davant de qui es va entregar el presumpte autor.

 

Inicialment es pretenia reconéixer la labor dels tres jóvens el dia de la Policia, els Àngels Custodis, però, per a preservar la seua intimitat en tractar-se de menors, es va decidir fer-ho en un acte privat en el que se’ls ha entregat una mètopa com a reconeixement a la seua actuació.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.