Dos xics detinguts per robar diferents mòbils en la platja del Postiguet d’Alacant

 

El servici nocturn de la Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics, de 19 i 24 anys, com a responsables d’un presumpte delicte de robatori de dos telèfons mòbils en la platja del Postiguet de la ciutat.

 

Segons fonts policials, els fets han passat esta nit del dijous, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan els agents es trobaven en els voltants del Passeig de Gómez, i van observar a dos persones sospitoses, que en vore la presència policial van creuar de manera ràpida l’avinguda de Juan Bautista Lafora, i van deixar algun objecte en unes jardineres de la zona.

 

En eixe moment, els agents són requerits per dos persones que van denunciar que quan es trobaven en la platja, van ser entretinguts per un xic amb preguntes i qüestions relatives a la ubicació de la parada de taxis, mentres un altre els va furtar els seus telèfons, valorats els dos en uns 1.300 euros.

 

Les víctimes van recuperar els telèfons

Immediatament, es van mobilitzar dos patrulles de la Policia Local per a anar a buscar a estes dos persones, amb la descripció de les víctimes, comprovant que coincidia plenament amb els que havien vist en l’avinguda. Els agents van pillar als dos sospitosos, que actuaven conjuntament, un entretenint a les víctimes i l’altre fent el robatori.

 

Els denunciants van reconéixer com a seues les pertinences que van ser recuperades en ser abandonades en la jardinera de l’avinguda, i els agents els van tornar els dos telèfons als seus legítims propietaris. La Policia Local va informar a les dos persones de la seua detenció per un presumpte delicte de robatori i els van traslladar a dependències policials.

Últimes notícies

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.