Dos xics detinguts per robar diferents mòbils en la platja del Postiguet d’Alacant

 

El servici nocturn de la Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics, de 19 i 24 anys, com a responsables d’un presumpte delicte de robatori de dos telèfons mòbils en la platja del Postiguet de la ciutat.

 

Segons fonts policials, els fets han passat esta nit del dijous, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan els agents es trobaven en els voltants del Passeig de Gómez, i van observar a dos persones sospitoses, que en vore la presència policial van creuar de manera ràpida l’avinguda de Juan Bautista Lafora, i van deixar algun objecte en unes jardineres de la zona.

 

En eixe moment, els agents són requerits per dos persones que van denunciar que quan es trobaven en la platja, van ser entretinguts per un xic amb preguntes i qüestions relatives a la ubicació de la parada de taxis, mentres un altre els va furtar els seus telèfons, valorats els dos en uns 1.300 euros.

 

Les víctimes van recuperar els telèfons

Immediatament, es van mobilitzar dos patrulles de la Policia Local per a anar a buscar a estes dos persones, amb la descripció de les víctimes, comprovant que coincidia plenament amb els que havien vist en l’avinguda. Els agents van pillar als dos sospitosos, que actuaven conjuntament, un entretenint a les víctimes i l’altre fent el robatori.

 

Els denunciants van reconéixer com a seues les pertinences que van ser recuperades en ser abandonades en la jardinera de l’avinguda, i els agents els van tornar els dos telèfons als seus legítims propietaris. La Policia Local va informar a les dos persones de la seua detenció per un presumpte delicte de robatori i els van traslladar a dependències policials.

Últimes notícies

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.