15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Dos xics detinguts per robar diferents mòbils en la platja del Postiguet d’Alacant

 

El servici nocturn de la Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics, de 19 i 24 anys, com a responsables d’un presumpte delicte de robatori de dos telèfons mòbils en la platja del Postiguet de la ciutat.

 

Segons fonts policials, els fets han passat esta nit del dijous, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan els agents es trobaven en els voltants del Passeig de Gómez, i van observar a dos persones sospitoses, que en vore la presència policial van creuar de manera ràpida l’avinguda de Juan Bautista Lafora, i van deixar algun objecte en unes jardineres de la zona.

 

En eixe moment, els agents són requerits per dos persones que van denunciar que quan es trobaven en la platja, van ser entretinguts per un xic amb preguntes i qüestions relatives a la ubicació de la parada de taxis, mentres un altre els va furtar els seus telèfons, valorats els dos en uns 1.300 euros.

 

Les víctimes van recuperar els telèfons

Immediatament, es van mobilitzar dos patrulles de la Policia Local per a anar a buscar a estes dos persones, amb la descripció de les víctimes, comprovant que coincidia plenament amb els que havien vist en l’avinguda. Els agents van pillar als dos sospitosos, que actuaven conjuntament, un entretenint a les víctimes i l’altre fent el robatori.

 

Els denunciants van reconéixer com a seues les pertinences que van ser recuperades en ser abandonades en la jardinera de l’avinguda, i els agents els van tornar els dos telèfons als seus legítims propietaris. La Policia Local va informar a les dos persones de la seua detenció per un presumpte delicte de robatori i els van traslladar a dependències policials.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.