Dos xics detinguts per robar diferents mòbils en la platja del Postiguet d’Alacant

 

El servici nocturn de la Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics, de 19 i 24 anys, com a responsables d’un presumpte delicte de robatori de dos telèfons mòbils en la platja del Postiguet de la ciutat.

 

Segons fonts policials, els fets han passat esta nit del dijous, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan els agents es trobaven en els voltants del Passeig de Gómez, i van observar a dos persones sospitoses, que en vore la presència policial van creuar de manera ràpida l’avinguda de Juan Bautista Lafora, i van deixar algun objecte en unes jardineres de la zona.

 

En eixe moment, els agents són requerits per dos persones que van denunciar que quan es trobaven en la platja, van ser entretinguts per un xic amb preguntes i qüestions relatives a la ubicació de la parada de taxis, mentres un altre els va furtar els seus telèfons, valorats els dos en uns 1.300 euros.

 

Les víctimes van recuperar els telèfons

Immediatament, es van mobilitzar dos patrulles de la Policia Local per a anar a buscar a estes dos persones, amb la descripció de les víctimes, comprovant que coincidia plenament amb els que havien vist en l’avinguda. Els agents van pillar als dos sospitosos, que actuaven conjuntament, un entretenint a les víctimes i l’altre fent el robatori.

 

Els denunciants van reconéixer com a seues les pertinences que van ser recuperades en ser abandonades en la jardinera de l’avinguda, i els agents els van tornar els dos telèfons als seus legítims propietaris. La Policia Local va informar a les dos persones de la seua detenció per un presumpte delicte de robatori i els van traslladar a dependències policials.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.