Dos xics detinguts per robar diferents mòbils en la platja del Postiguet d’Alacant

 

El servici nocturn de la Policia Local d’Alacant ha detingut a dos xics, de 19 i 24 anys, com a responsables d’un presumpte delicte de robatori de dos telèfons mòbils en la platja del Postiguet de la ciutat.

 

Segons fonts policials, els fets han passat esta nit del dijous, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan els agents es trobaven en els voltants del Passeig de Gómez, i van observar a dos persones sospitoses, que en vore la presència policial van creuar de manera ràpida l’avinguda de Juan Bautista Lafora, i van deixar algun objecte en unes jardineres de la zona.

 

En eixe moment, els agents són requerits per dos persones que van denunciar que quan es trobaven en la platja, van ser entretinguts per un xic amb preguntes i qüestions relatives a la ubicació de la parada de taxis, mentres un altre els va furtar els seus telèfons, valorats els dos en uns 1.300 euros.

 

Les víctimes van recuperar els telèfons

Immediatament, es van mobilitzar dos patrulles de la Policia Local per a anar a buscar a estes dos persones, amb la descripció de les víctimes, comprovant que coincidia plenament amb els que havien vist en l’avinguda. Els agents van pillar als dos sospitosos, que actuaven conjuntament, un entretenint a les víctimes i l’altre fent el robatori.

 

Els denunciants van reconéixer com a seues les pertinences que van ser recuperades en ser abandonades en la jardinera de l’avinguda, i els agents els van tornar els dos telèfons als seus legítims propietaris. La Policia Local va informar a les dos persones de la seua detenció per un presumpte delicte de robatori i els van traslladar a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.