Dos germans xicotets es posen a dormir sobre la tomba del seu pare recentment mort

 

Masol i Mylan Brazon, dos germans de huit i cinc anys respectivament, van perdre recentment al seu pare, un sergent de l’exèrcit d’Estats Units, per un càncer de recte, que havia fet metàstasi en el fetge.

  

  

No obstant açò, la reacció que van tindre en vore per primera vegada la tomba del seu progenitor no era la que la seua mare esperava: Es van abraçar a la làpida i es van posar a dormir just al costat. Els fets van ocórrer en el Cementeri Nacional d’Arlington, a Virgínia, i han deixat una commovedora fotografia que ha captivat les xarxes.

  

  

«Vam portar una manta. Mylan va dir que sentia que podia sentir al seu papà i que volia tirar-se una siesta amb ell», ha explicat Kait Brazel, la mare dels germans, a ABC News. «Mentre prenien la siesta amb ell, Mason va començar a resar. Van estar tot el temps que van voler, jo em vaig limitar a quedar-me arrere», afig.

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.