8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una persona ferida en l’afonament d’una vivenda en la Vall d’Uixó

 

ACTUALITZAT 17.15 hores. Una persona ha resultat ferida este divendres després de què el sostre de sa casa s’afonara en la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB) a través de Twitter.

 

Els fets s’han produït cap a les tres de la vesprada d’este divendres, 1 de novembre, i l’única víctima ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que s’ha traslladat fins al lloc dels fets. Els bombers han retirat les despeses de la via pública i han finalitzat el servici cap a les cinc de la vesprada.

 

 

S’afona una vivenda en la Vall d’Uixó amb possibles víctimes

Una vivenda s’ha enfonsat este divendres en la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB) en la xarxa social Twitter.

 

De moment, només es coneix que existix la possibilitat de què algunes persones es troben atrapades després del succés, però no hi ha més informació al voltant. Cap al lloc dels fets, s’ha mobilitzat efectius del Parc de bombers de la Plana Baixa.

 

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.