Una persona ferida en l’afonament d’una vivenda en la Vall d’Uixó

 

ACTUALITZAT 17.15 hores. Una persona ha resultat ferida este divendres després de què el sostre de sa casa s’afonara en la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB) a través de Twitter.

 

Els fets s’han produït cap a les tres de la vesprada d’este divendres, 1 de novembre, i l’única víctima ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que s’ha traslladat fins al lloc dels fets. Els bombers han retirat les despeses de la via pública i han finalitzat el servici cap a les cinc de la vesprada.

 

 

S’afona una vivenda en la Vall d’Uixó amb possibles víctimes

Una vivenda s’ha enfonsat este divendres en la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB) en la xarxa social Twitter.

 

De moment, només es coneix que existix la possibilitat de què algunes persones es troben atrapades després del succés, però no hi ha més informació al voltant. Cap al lloc dels fets, s’ha mobilitzat efectius del Parc de bombers de la Plana Baixa.

 

 

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.