Ferit en caure des de dos metres d’altura mentres podava un arbre en Pedreguer

Un arbre caigut al carrer de Pere Quart de Bellaterra, paralel al torrent de la Bonaigua

Imatge d’arxiu d’un arbre caigut | Cedida

 

Un home, de 54 anys, ha resultat ferit en caure d’un arbre en Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, l’accident s’ha produït este diumenge cap a les sis de la vesprada.

 

L’home ha caigut de l’arbre, des d’una altura de dos metres, metres el podava, en la partida de les Rompudetes. En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

 

L’equip mèdic ha assistit al ferit, a qui li ha fet diferents maniobres d’estabilització, entre elles, intubació, i ha sigut traslladat a l’Hospital Marina Alta de Dénia per politraumatisme i traumatisme cranioencefàlic en l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.