14.7 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Ferit un escalador en precipitar-se des de 15 metres d’altura en Montanejos

 

Un escalador de 35 anys ha resultat ferit este diumenge en precipitar-se des d’uns 15 metres d’altura en Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló). L’home ha hagut de ser evacuat en helicòpter i presenta politraumatismes, segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Els fets s’han produït cap a les 15.52 hores d’este diumenge en una zona d’escalada de Montanejos, quan un home que practicava este deport ha caigut des d’uns 15 metres.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers provincials del parc Alt Palància, un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya (URM), un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana i un helicòpter medicalitzat.

 

Els bombers han iniciat els preparatius per a posar a l’home en la llitera i emportar-se’l per aire. Els equips sanitaris han estabilitzat a l’escalador ferit a l’espera de l’evacuació aèria, perquè la víctima es trobava en una zona de difícil accés.

 

Després, un helicòpter de rescat V0 de la Generalitat ha traslladat al ferit a l’helisuperfície dels bombers de Castelló en Montanejos. Des d’allí, finalment, un helicòpter medicalitzat ha portat a la víctima a l’Hospital La Fe de València. L’home presenta politraumatismes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.