Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Ferit un escalador en precipitar-se des de 15 metres d’altura en Montanejos

 

Un escalador de 35 anys ha resultat ferit este diumenge en precipitar-se des d’uns 15 metres d’altura en Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló). L’home ha hagut de ser evacuat en helicòpter i presenta politraumatismes, segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Els fets s’han produït cap a les 15.52 hores d’este diumenge en una zona d’escalada de Montanejos, quan un home que practicava este deport ha caigut des d’uns 15 metres.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers provincials del parc Alt Palància, un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya (URM), un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana i un helicòpter medicalitzat.

 

Els bombers han iniciat els preparatius per a posar a l’home en la llitera i emportar-se’l per aire. Els equips sanitaris han estabilitzat a l’escalador ferit a l’espera de l’evacuació aèria, perquè la víctima es trobava en una zona de difícil accés.

 

Després, un helicòpter de rescat V0 de la Generalitat ha traslladat al ferit a l’helisuperfície dels bombers de Castelló en Montanejos. Des d’allí, finalment, un helicòpter medicalitzat ha portat a la víctima a l’Hospital La Fe de València. L’home presenta politraumatismes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.

Concentració demana la dimissió de Mazón davant l’obertura del curs en la Universitat d’Alacant

Unes 150 persones van rebre amb pancartes i consignes a la comitiva de l'acte d'obertura del curs de les universitats públiques valencianes en la UA. Van reclamar l'eixida de Carlos Mazón i del conseller José Antonio Rovira; l'inici es va retardar uns minuts i no va haver-hi incidents.