Ferit un escalador en precipitar-se des de 15 metres d’altura en Montanejos

 

Un escalador de 35 anys ha resultat ferit este diumenge en precipitar-se des d’uns 15 metres d’altura en Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló). L’home ha hagut de ser evacuat en helicòpter i presenta politraumatismes, segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Els fets s’han produït cap a les 15.52 hores d’este diumenge en una zona d’escalada de Montanejos, quan un home que practicava este deport ha caigut des d’uns 15 metres.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers provincials del parc Alt Palància, un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya (URM), un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana i un helicòpter medicalitzat.

 

Els bombers han iniciat els preparatius per a posar a l’home en la llitera i emportar-se’l per aire. Els equips sanitaris han estabilitzat a l’escalador ferit a l’espera de l’evacuació aèria, perquè la víctima es trobava en una zona de difícil accés.

 

Després, un helicòpter de rescat V0 de la Generalitat ha traslladat al ferit a l’helisuperfície dels bombers de Castelló en Montanejos. Des d’allí, finalment, un helicòpter medicalitzat ha portat a la víctima a l’Hospital La Fe de València. L’home presenta politraumatismes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.