12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Ferit un escalador en precipitar-se des de 15 metres d’altura en Montanejos

 

Un escalador de 35 anys ha resultat ferit este diumenge en precipitar-se des d’uns 15 metres d’altura en Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló). L’home ha hagut de ser evacuat en helicòpter i presenta politraumatismes, segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Els fets s’han produït cap a les 15.52 hores d’este diumenge en una zona d’escalada de Montanejos, quan un home que practicava este deport ha caigut des d’uns 15 metres.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers provincials del parc Alt Palància, un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya (URM), un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana i un helicòpter medicalitzat.

 

Els bombers han iniciat els preparatius per a posar a l’home en la llitera i emportar-se’l per aire. Els equips sanitaris han estabilitzat a l’escalador ferit a l’espera de l’evacuació aèria, perquè la víctima es trobava en una zona de difícil accés.

 

Després, un helicòpter de rescat V0 de la Generalitat ha traslladat al ferit a l’helisuperfície dels bombers de Castelló en Montanejos. Des d’allí, finalment, un helicòpter medicalitzat ha portat a la víctima a l’Hospital La Fe de València. L’home presenta politraumatismes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.