Ferit un escalador en precipitar-se des de 15 metres d’altura en Montanejos

 

Un escalador de 35 anys ha resultat ferit este diumenge en precipitar-se des d’uns 15 metres d’altura en Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló). L’home ha hagut de ser evacuat en helicòpter i presenta politraumatismes, segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Els fets s’han produït cap a les 15.52 hores d’este diumenge en una zona d’escalada de Montanejos, quan un home que practicava este deport ha caigut des d’uns 15 metres.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació de bombers provincials del parc Alt Palància, un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya (URM), un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana i un helicòpter medicalitzat.

 

Els bombers han iniciat els preparatius per a posar a l’home en la llitera i emportar-se’l per aire. Els equips sanitaris han estabilitzat a l’escalador ferit a l’espera de l’evacuació aèria, perquè la víctima es trobava en una zona de difícil accés.

 

Després, un helicòpter de rescat V0 de la Generalitat ha traslladat al ferit a l’helisuperfície dels bombers de Castelló en Montanejos. Des d’allí, finalment, un helicòpter medicalitzat ha portat a la víctima a l’Hospital La Fe de València. L’home presenta politraumatismes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.