Un home detingut per agredir a la seua parella després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dimecres en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar a la seua parella en el transcurs d’una forta discussió.

 

Els fets han passat cap a les 3.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa del carrer de Sant Vicent, a on una dona havia sigut agredida per la seua parella i este s’havia atrinxerat en el pis.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat en el carrer a la víctima, acompanyada pels seus fills, un d’ells menor d’edat i la seua companya de pis. Els agents han vist que la dona tenia colps i una ferida en el nas, pel que han demanat un indicatiu sanitari, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atesa, quedant-se el xiquet menor, a càrrec de la seua germana. 

 

L’agressor ha reconegut els fets

Els agents s’han enterat que moments abans la parella havia iniciat una discussió per temes econòmics, que va anar pujant de to, fins que en un moment determinat ell li ha pegat, ocasionant les lesions que presentava. La companya de pis de la parella, quan ha vist, que la discussió es posava lletja, ha baixat al carrer amb el menor i ha avisat a la policia.

 

Finalment la patrulla ha pujat a la casa, a on s’ha trobat la porta d’accés a la casa oberta, i han vist al sospitós dins en una cadira, manifestant en eixe moment, que la discussió se li havia anat de les mans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.