Un home detingut per agredir a la seua parella després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dimecres en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar a la seua parella en el transcurs d’una forta discussió.

 

Els fets han passat cap a les 3.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa del carrer de Sant Vicent, a on una dona havia sigut agredida per la seua parella i este s’havia atrinxerat en el pis.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat en el carrer a la víctima, acompanyada pels seus fills, un d’ells menor d’edat i la seua companya de pis. Els agents han vist que la dona tenia colps i una ferida en el nas, pel que han demanat un indicatiu sanitari, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atesa, quedant-se el xiquet menor, a càrrec de la seua germana. 

 

L’agressor ha reconegut els fets

Els agents s’han enterat que moments abans la parella havia iniciat una discussió per temes econòmics, que va anar pujant de to, fins que en un moment determinat ell li ha pegat, ocasionant les lesions que presentava. La companya de pis de la parella, quan ha vist, que la discussió es posava lletja, ha baixat al carrer amb el menor i ha avisat a la policia.

 

Finalment la patrulla ha pujat a la casa, a on s’ha trobat la porta d’accés a la casa oberta, i han vist al sospitós dins en una cadira, manifestant en eixe moment, que la discussió se li havia anat de les mans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.