Un home detingut per agredir a la seua parella després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dimecres en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar a la seua parella en el transcurs d’una forta discussió.

 

Els fets han passat cap a les 3.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa del carrer de Sant Vicent, a on una dona havia sigut agredida per la seua parella i este s’havia atrinxerat en el pis.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat en el carrer a la víctima, acompanyada pels seus fills, un d’ells menor d’edat i la seua companya de pis. Els agents han vist que la dona tenia colps i una ferida en el nas, pel que han demanat un indicatiu sanitari, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atesa, quedant-se el xiquet menor, a càrrec de la seua germana. 

 

L’agressor ha reconegut els fets

Els agents s’han enterat que moments abans la parella havia iniciat una discussió per temes econòmics, que va anar pujant de to, fins que en un moment determinat ell li ha pegat, ocasionant les lesions que presentava. La companya de pis de la parella, quan ha vist, que la discussió es posava lletja, ha baixat al carrer amb el menor i ha avisat a la policia.

 

Finalment la patrulla ha pujat a la casa, a on s’ha trobat la porta d’accés a la casa oberta, i han vist al sospitós dins en una cadira, manifestant en eixe moment, que la discussió se li havia anat de les mans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.