Un home detingut per agredir a la seua parella després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta vesprada de dimecres en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l‘àmbit familiar, després de pegar a la seua parella en el transcurs d’una forta discussió.

 

Els fets han passat cap a les 3.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció, han sigut  alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a una casa del carrer de Sant Vicent, a on una dona havia sigut agredida per la seua parella i este s’havia atrinxerat en el pis.

 

La patrulla s’ha dirigit immediatament al lloc, a on han trobat en el carrer a la víctima, acompanyada pels seus fills, un d’ells menor d’edat i la seua companya de pis. Els agents han vist que la dona tenia colps i una ferida en el nas, pel que han demanat un indicatiu sanitari, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atesa, quedant-se el xiquet menor, a càrrec de la seua germana. 

 

L’agressor ha reconegut els fets

Els agents s’han enterat que moments abans la parella havia iniciat una discussió per temes econòmics, que va anar pujant de to, fins que en un moment determinat ell li ha pegat, ocasionant les lesions que presentava. La companya de pis de la parella, quan ha vist, que la discussió es posava lletja, ha baixat al carrer amb el menor i ha avisat a la policia.

 

Finalment la patrulla ha pujat a la casa, a on s’ha trobat la porta d’accés a la casa oberta, i han vist al sospitós dins en una cadira, manifestant en eixe moment, que la discussió se li havia anat de les mans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.