Un home ferit en un accident dins d’un barco en el port de Vinaròs

 

Este matí de dimarts, cap a les 06.30 hores, s’ha produït un accident en un barco quan el patró d’este, un home de 50 anys, s’ha pegat un colp contra una taula i ha acabat ferit. Els fets han tingut lloc uns 45 minuts abans que el barco arribara fins al port de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i l’equip mèdic ha assistit a l’home, qui presentava una contusió toràcica.

 

Després de ser estabilitzat, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital Comarcal de la localitat. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de l’home.

Últimes notícies

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància al retorn polític de Mónica Oltra, subratlla que la seua prioritat és consolidar el seu model de ciutat i descarta optar a altres institucions.

Apareix sense vida un motorista sis dies després de patir un accident a Sax

Un home de 50 anys desaparegut a Sax és trobat mort sis dies després en una zona de vegetació oculta al costat de la carretera CV-833, on s'investiga un sinistre vial per eixida de via.

El sindicat mèdic CESM-CV convoca una vaga autonòmica a l’abril per la deterioració de la sanitat valenciana

El sindicat mèdic CESM-CV convoca una vaga autonòmica del 27 al 30 d'abril per a denunciar la deterioració estructural de la sanitat valenciana i l'incompliment dels compromisos de la Generalitat.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en un any

Compromís va denunciar que Francisco Camps va destinar 15.000 euros en 2025 a gasolina del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP i va reclamar limitar estos privilegis.

EMT València bat rècord de negoci i viatgers en 2025 i accelera la seua modernització

EMT València va elevar la seua xifra de negoci un 18,5% en 2025, va superar els 120 milions de desplaçaments i avança en un pla de modernització de flota i infraestructures.

Mazón sol·licita personar-se en la causa que investiga la gestió de la dana

Carlos Mazón demana a la jutgessa de Catarroja personar-se en la causa sobre la gestió de la dana i accedir a totes les diligències, després del rebuig del TSJCV a investigar-li penalment.

Plans critica que Compromís recórrega a Oltra i veu embolics i egos interns

José María Llanos, síndic de Vox en Les Corts, qüestiona que Compromís recórrega a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València i veu símptomes d'embolics, egos i lluites internes en la coalició.

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.