Un home ferit després de ser apunyalat mentres tirava el fem en València

Un home tirant el fem

L’home ha sigut apunyalat quan ha baixat a tirar el fem | Pixabay

 

Esta matinada de dimarts, s’ha produït un apunyalament en València. Com a conseqüència, un home, de 51 anys, ha resultat ferit, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets s’han produït este dimarts, cap a les 4.30 hores de la matinada, quan el CICU ha rebut un avís per a assistir a un home ferit en una casa de València. Ràpidament, s’ha desplaçat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a l’home, de 51 anys, per ferides d’arma blanca i, després d’estabilitzar-lo, l’han traslladat fins a un centre hospitalari. 

 

Segons han informat fonts policials a Europa Press, el succés s’ha produït quan la víctima ha baixat a tirar el fem de matinada i dos persones l’han apunyalat. La Policia ja ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies dels fets i localitzar als dos presumptes agressors.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.