Un home ferit després de ser apunyalat mentres tirava el fem en València

Un home tirant el fem

L’home ha sigut apunyalat quan ha baixat a tirar el fem | Pixabay

 

Esta matinada de dimarts, s’ha produït un apunyalament en València. Com a conseqüència, un home, de 51 anys, ha resultat ferit, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets s’han produït este dimarts, cap a les 4.30 hores de la matinada, quan el CICU ha rebut un avís per a assistir a un home ferit en una casa de València. Ràpidament, s’ha desplaçat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a l’home, de 51 anys, per ferides d’arma blanca i, després d’estabilitzar-lo, l’han traslladat fins a un centre hospitalari. 

 

Segons han informat fonts policials a Europa Press, el succés s’ha produït quan la víctima ha baixat a tirar el fem de matinada i dos persones l’han apunyalat. La Policia ja ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies dels fets i localitzar als dos presumptes agressors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.

Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló

L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.

València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.