17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La Fiscalia alemanya, segura al 100% de la identitat de l’assassí de Madeleine McCann

 

El diari ‘The Mirror’ publica en exclusiva que els fiscals alemanys del cas de la desaparició de Madeleine McCann diuen que no tenen cos ni ADN de la xiqueta, però una altra evidència porta a una sola conclusió: el violador empresonat Christian Brueckner és culpable i podria ser acusat l’any vinent.

El periòdic britànic publica que “els investigadors estan “100% assegurances” que el delinqüent sexual Christian Brueckner (44 anys) va assassinar a Madeleine McCann”.

“Estem segurs que tenim a l’home que la va segrestar i la va matar”, va declarar el fiscal alemany Hans Christian Wolters en referència al pedòfil empresonat Christian Brueckner.

Els fiscals estan segurs de la culpabilitat de Christian Brueckner i estan decidits a construir el cas més sòlid possible en contra seua per l’assassinat de Madeleine McCann… encara que no tenen proves de la mort de la xiqueta.

“Ara és possible que puguem presentar càrrecs. Tenim aqueixa evidència ara. Però no es tracta només d’acusar-ho, volem acusar-ho amb el millor cos d’evidències possible“, va apuntar Hans Christian Wolters.
L’equip de fiscals vol armar bé el cas i no té pressa a acusar en Christian Brueckner, que està empresonat per altres delictes, de l’assassinat de la xiqueta Madeleine McCann.

“No dic que el que tenim ara siga insuficient. Però ell està a la presó, així que no tenim esta pressió sobre nosaltres. Tenim temps a les nostres mans”, es va explicar Hans Christian Wolters.

 

El cas de Madeleine McCann: va desaparéixer a l’Algarve (Portugal) en 2007

 

El cas de la desaparició de Madeleine McCann, que va tindre lloc el 3 de maig de 2007 en una urbanització de l’Algarve portugués, continua obert a pesar que han passat més de 14 anys.

El principal sospitós de la desaparició i mort de Madeleine McCann és Christian Brueckner, un conegut pedòfil i violador alemany que actualment roman en la presó per la violació d’una dona a Praia da Luz, mateix lloc on va desaparéixer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.