Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Imputen la mort d’una altra dona al sospitós d’assassinar a Marta Calvo

Jorge Ignacio Palma, l'acusat de matar a Marta Calvo

La xica l’acusa d’haver-li introduït pedres de cocaïna en els genitals sense el seu consentiment | València Diari
 

La Policia Nacional ha imputat un nou delicte d’homicidi a l’autor confés de la desaparició de Marta Calvo, Jorge Ignacio P.J., concretament per la mort d’una dona que va morir el passat juny en el barri de Russafa, en la ciutat València.

 

Fonts judicials han indicat que en un primer moment la mort d’esta dona, que va tindre lloc el passat 15 de juny, va ser arxivada i atribuïda a una sobredosi de cocaïna després d’haver mantingut relacions amb un client.

 

A pesar de tot, la investigació va ser reoberta després de conéixer-se el cas de Marta Calvo, la jove de 25 anys que va desaparéixer en el municipi de Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València), el passat 7 de novembre i davant la possibilitat que Jorge Ignacio P.J. hauria realitzat el mateix ‘modus operandi’ amb altres dones mortes recentment per una suposada sobredosi.

 

El sospitós, que es va entregar el 4 de desembre, va declarar que la mort de Marta es va deure a un accident provocat per un consum excessiu de cocaïna i que ell, en descobrir l’incident, va esquarterar el cos i va tirar les restes en contenidors de poblacions veïnes.

 

Les mateixes fonts han explicat que, una volta rebuts els informes de l’Institut Nacional de Toxicologia, s’ha pogut determinar que la dona trobada morta el passat 15 de juny en un domicili de l’avinguda de la Plata, en València, va morir després de que se li introduïra en el cos una gran quantitat de cocaïna.

 

Paral·lelament, les proves d’ADN arreplegades en el domicili de la morta han pogut constatar que l’autor confés de la desaparició de Marta Calvo també va estar en el domicili de la dona morta en Russafa, per això s’ha procedit a la seua detenció formal en la presó de Picassent, on es troba per la desaparició de Marta Calvo.

 

Una tercera dona

A més, les mateixes fonts han indicat que la policia també li imputa a Jorge Ignacio P.J. una temptativa d’homicidi a una tercera dona, si bé les fonts policials consultades no han volgut concretar més detalls sobre eixos fets en tractar-se d’una causa declarada secreta per l’autoritat judicial.

 

A més, dels dos delictes que la Policia li imputa formalment a Jorge Ignacio P.J., els agents continuen investigant la seua implicació en la mort d’una prostituta d’origen brasiler que va morir el mes d’abril passat també en el barri valencià de Russafa, motiu pel que ja va ser detingut en el seu moment.

 

Tot açò, al marge de les actuacions que duu a terme la Guàrdia Civil per a aclarir la mort de Marta Calvo i les denúncies d’almenys altres tres dones que van denunciar a Jorge Ignacio P.J. per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna.

 

Per la seua part, fonts de la Guàrdia Civil han assenyalat que hui dia continuen buscant possibles restes de la jove Marta Calvo en l’abocador de Dos Aguas, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), en el marc d’un operatiu que contempla la inspecció d’un ampli perímetre de fems. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.