Extingeixen un incendi en un bar i un altre elèctric en el centre comercial d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) van acudir la passada tard a extingir un incendi originat en un bar, situat al carrer Bazán, on van ser ateses dos persones per crisis d’ansietat i traslladades a un centre hospitalari.

Així com de matinada es va extingir un incendi elèctric en un soterrani del Centre Comercial del Boulevard  situat en l’avinguda de l’Estació.

El primer foc es va originar al voltant de les 20.25 hores, i l’SPEIS va desplaçar fins al lloc de l’emergència el tren complet amb Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, així com nou d’efectius, i dos patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos al trànsit i van coordinar l’emergència.

Els efectius del SPEIS van accedir al local que estava totalment inundat de fum, i van començar a intervindre en l’extinció de les flames que estaven localitzades en conducte d’extracció de fums de la cuina del restaurant, i afectava també el fals sostre i als conductes d’aire condicionat.

Els bombers van realitzar l’extinció amb diverses línies d’aigua, i les flames també van afectar a tot el cablejat, a la zona del termo d’aigua i lloc de neveres del bar aconseguint evitar que s’incendiara tot el bar.

A més, dos treballadors van ser ateses per crisis d’ansietat pels serveis sanitaris i traslladats a un centre hospitalari.

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat es van realitzar la ventilació amb els grups de pressió positiva, quedant afectat el local.

Els efectius del SPEIS van revisar també els pisos superiors de l’edifici afectat, l’ull de l’escala i els locals adjacents, i en el bar es va tallar una fugida d’aigua provocada per l’incendi del local.

El restaurant ha quedat tancat sense llum ni aigua a conseqüència de l’incendi.

 

Extinció d’un incendi elèctric

 

Per la seua part amb posterioritat i de matinada al voltant de les 4,40 hores, es va alertar a través del 112 als Bombers del SPEIS, d’un incendi en observar veïns de la zona fum del soterrani del Centre Comercial del Boulevard situat en l’avinguda de l’Estació.

Immediatament tres dotacions del SPEIS es van desplaçar al lloc, comprovant que es tracta d’una zona del soterrani per a entrar es força la porta, aconseguint accedir i localitzant el fum en el quadre elèctric.

Els bombers van procedir a apagar i intervindre amb extintors a un incendi de caràcter elèctric, i amb posterioritat es van fer les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva, i es va procedir al tall del subministrament elèctric del soterrani.

La ràpida intervenció dels serveis d’extinció, han permés que el foc no es propagara per tot el Centre Comercial, i el soterrani ha quedat afectat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.