12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Extingeixen un incendi en un bar i un altre elèctric en el centre comercial d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) van acudir la passada tard a extingir un incendi originat en un bar, situat al carrer Bazán, on van ser ateses dos persones per crisis d’ansietat i traslladades a un centre hospitalari.

Així com de matinada es va extingir un incendi elèctric en un soterrani del Centre Comercial del Boulevard  situat en l’avinguda de l’Estació.

El primer foc es va originar al voltant de les 20.25 hores, i l’SPEIS va desplaçar fins al lloc de l’emergència el tren complet amb Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, així com nou d’efectius, i dos patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos al trànsit i van coordinar l’emergència.

Els efectius del SPEIS van accedir al local que estava totalment inundat de fum, i van començar a intervindre en l’extinció de les flames que estaven localitzades en conducte d’extracció de fums de la cuina del restaurant, i afectava també el fals sostre i als conductes d’aire condicionat.

Els bombers van realitzar l’extinció amb diverses línies d’aigua, i les flames també van afectar a tot el cablejat, a la zona del termo d’aigua i lloc de neveres del bar aconseguint evitar que s’incendiara tot el bar.

A més, dos treballadors van ser ateses per crisis d’ansietat pels serveis sanitaris i traslladats a un centre hospitalari.

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat es van realitzar la ventilació amb els grups de pressió positiva, quedant afectat el local.

Els efectius del SPEIS van revisar també els pisos superiors de l’edifici afectat, l’ull de l’escala i els locals adjacents, i en el bar es va tallar una fugida d’aigua provocada per l’incendi del local.

El restaurant ha quedat tancat sense llum ni aigua a conseqüència de l’incendi.

 

Extinció d’un incendi elèctric

 

Per la seua part amb posterioritat i de matinada al voltant de les 4,40 hores, es va alertar a través del 112 als Bombers del SPEIS, d’un incendi en observar veïns de la zona fum del soterrani del Centre Comercial del Boulevard situat en l’avinguda de l’Estació.

Immediatament tres dotacions del SPEIS es van desplaçar al lloc, comprovant que es tracta d’una zona del soterrani per a entrar es força la porta, aconseguint accedir i localitzant el fum en el quadre elèctric.

Els bombers van procedir a apagar i intervindre amb extintors a un incendi de caràcter elèctric, i amb posterioritat es van fer les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva, i es va procedir al tall del subministrament elèctric del soterrani.

La ràpida intervenció dels serveis d’extinció, han permés que el foc no es propagara per tot el Centre Comercial, i el soterrani ha quedat afectat.

Últimes notícies

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.