Extingeixen un incendi en un bar i un altre elèctric en el centre comercial d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) van acudir la passada tard a extingir un incendi originat en un bar, situat al carrer Bazán, on van ser ateses dos persones per crisis d’ansietat i traslladades a un centre hospitalari.

Així com de matinada es va extingir un incendi elèctric en un soterrani del Centre Comercial del Boulevard  situat en l’avinguda de l’Estació.

El primer foc es va originar al voltant de les 20.25 hores, i l’SPEIS va desplaçar fins al lloc de l’emergència el tren complet amb Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, així com nou d’efectius, i dos patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos al trànsit i van coordinar l’emergència.

Els efectius del SPEIS van accedir al local que estava totalment inundat de fum, i van començar a intervindre en l’extinció de les flames que estaven localitzades en conducte d’extracció de fums de la cuina del restaurant, i afectava també el fals sostre i als conductes d’aire condicionat.

Els bombers van realitzar l’extinció amb diverses línies d’aigua, i les flames també van afectar a tot el cablejat, a la zona del termo d’aigua i lloc de neveres del bar aconseguint evitar que s’incendiara tot el bar.

A més, dos treballadors van ser ateses per crisis d’ansietat pels serveis sanitaris i traslladats a un centre hospitalari.

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat es van realitzar la ventilació amb els grups de pressió positiva, quedant afectat el local.

Els efectius del SPEIS van revisar també els pisos superiors de l’edifici afectat, l’ull de l’escala i els locals adjacents, i en el bar es va tallar una fugida d’aigua provocada per l’incendi del local.

El restaurant ha quedat tancat sense llum ni aigua a conseqüència de l’incendi.

 

Extinció d’un incendi elèctric

 

Per la seua part amb posterioritat i de matinada al voltant de les 4,40 hores, es va alertar a través del 112 als Bombers del SPEIS, d’un incendi en observar veïns de la zona fum del soterrani del Centre Comercial del Boulevard situat en l’avinguda de l’Estació.

Immediatament tres dotacions del SPEIS es van desplaçar al lloc, comprovant que es tracta d’una zona del soterrani per a entrar es força la porta, aconseguint accedir i localitzant el fum en el quadre elèctric.

Els bombers van procedir a apagar i intervindre amb extintors a un incendi de caràcter elèctric, i amb posterioritat es van fer les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva, i es va procedir al tall del subministrament elèctric del soterrani.

La ràpida intervenció dels serveis d’extinció, han permés que el foc no es propagara per tot el Centre Comercial, i el soterrani ha quedat afectat.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.