Extingeixen un incendi en un bar i un altre elèctric en el centre comercial d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) van acudir la passada tard a extingir un incendi originat en un bar, situat al carrer Bazán, on van ser ateses dos persones per crisis d’ansietat i traslladades a un centre hospitalari.

Així com de matinada es va extingir un incendi elèctric en un soterrani del Centre Comercial del Boulevard  situat en l’avinguda de l’Estació.

El primer foc es va originar al voltant de les 20.25 hores, i l’SPEIS va desplaçar fins al lloc de l’emergència el tren complet amb Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, així com nou d’efectius, i dos patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos al trànsit i van coordinar l’emergència.

Els efectius del SPEIS van accedir al local que estava totalment inundat de fum, i van començar a intervindre en l’extinció de les flames que estaven localitzades en conducte d’extracció de fums de la cuina del restaurant, i afectava també el fals sostre i als conductes d’aire condicionat.

Els bombers van realitzar l’extinció amb diverses línies d’aigua, i les flames també van afectar a tot el cablejat, a la zona del termo d’aigua i lloc de neveres del bar aconseguint evitar que s’incendiara tot el bar.

A més, dos treballadors van ser ateses per crisis d’ansietat pels serveis sanitaris i traslladats a un centre hospitalari.

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat es van realitzar la ventilació amb els grups de pressió positiva, quedant afectat el local.

Els efectius del SPEIS van revisar també els pisos superiors de l’edifici afectat, l’ull de l’escala i els locals adjacents, i en el bar es va tallar una fugida d’aigua provocada per l’incendi del local.

El restaurant ha quedat tancat sense llum ni aigua a conseqüència de l’incendi.

 

Extinció d’un incendi elèctric

 

Per la seua part amb posterioritat i de matinada al voltant de les 4,40 hores, es va alertar a través del 112 als Bombers del SPEIS, d’un incendi en observar veïns de la zona fum del soterrani del Centre Comercial del Boulevard situat en l’avinguda de l’Estació.

Immediatament tres dotacions del SPEIS es van desplaçar al lloc, comprovant que es tracta d’una zona del soterrani per a entrar es força la porta, aconseguint accedir i localitzant el fum en el quadre elèctric.

Els bombers van procedir a apagar i intervindre amb extintors a un incendi de caràcter elèctric, i amb posterioritat es van fer les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva, i es va procedir al tall del subministrament elèctric del soterrani.

La ràpida intervenció dels serveis d’extinció, han permés que el foc no es propagara per tot el Centre Comercial, i el soterrani ha quedat afectat.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.