Intenta robar a un bebé en un hospital ficant-lo en la seua bossa

Una jove de 25 anys ha sigut detinguda a Colòmbia per l’intent de segrest i sostracció d’un nounat de menys de 24 hores de vida.

La jove s’havia introduït en la planta de maternitat de l’hospital sense alçar sospites en principi. Després d’examinar les habitacions de la planta, pel que sembla, “va triar” a la seua víctima i va tractar de guanyar-se la seua confiança xarrant amb ella i oferint-li ajuda.

Quan la mare es va adormir, cansada a causa del part, la dona va veure l’oportunitat d’emportar-se al bebé, i no se li va ocórrer una altra cosa que introduir a la xicoteta en la seua bossa i eixir de l’habitació, amb la intenció d’abandonar l’hospital.

Per sort, el comportament de la segrestadora va resultar sospitós per al vigilant de seguretat de l’hospital, que li va donar l’alt i li va fer unes preguntes que la dona va respondre de manera inconnexa i amb inseguretat, cosa que va confirmar les sospites del guàrdia.

Finalment, el vigilant va avisar a la policia, que es va personar a l’hospital. Per a la sorpresa de tots els allí presents, els agents van detectar la presència del nounat a l’interior de la bossa de la segrestadora.

La policia va recuperar a la xicoteta i la van retornar immediatament a la seua mare. La bebé va ser atesa pels sanitaris i se li va efectuar una revisió per a descartar que haguera patit algun mal. Afortunadament, es troba en perfecte estat.

La segrestadora va ser detinguda i posada a la disposició de les autoritats, que estan investigant el cas.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.