Intenta robar a un bebé en un hospital ficant-lo en la seua bossa

Una jove de 25 anys ha sigut detinguda a Colòmbia per l’intent de segrest i sostracció d’un nounat de menys de 24 hores de vida.

La jove s’havia introduït en la planta de maternitat de l’hospital sense alçar sospites en principi. Després d’examinar les habitacions de la planta, pel que sembla, “va triar” a la seua víctima i va tractar de guanyar-se la seua confiança xarrant amb ella i oferint-li ajuda.

Quan la mare es va adormir, cansada a causa del part, la dona va veure l’oportunitat d’emportar-se al bebé, i no se li va ocórrer una altra cosa que introduir a la xicoteta en la seua bossa i eixir de l’habitació, amb la intenció d’abandonar l’hospital.

Per sort, el comportament de la segrestadora va resultar sospitós per al vigilant de seguretat de l’hospital, que li va donar l’alt i li va fer unes preguntes que la dona va respondre de manera inconnexa i amb inseguretat, cosa que va confirmar les sospites del guàrdia.

Finalment, el vigilant va avisar a la policia, que es va personar a l’hospital. Per a la sorpresa de tots els allí presents, els agents van detectar la presència del nounat a l’interior de la bossa de la segrestadora.

La policia va recuperar a la xicoteta i la van retornar immediatament a la seua mare. La bebé va ser atesa pels sanitaris i se li va efectuar una revisió per a descartar que haguera patit algun mal. Afortunadament, es troba en perfecte estat.

La segrestadora va ser detinguda i posada a la disposició de les autoritats, que estan investigant el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.