Jesulín de Ubrique passa pel quiròfan després de lesionar-se torejant a Jaén

Imatge d'arxiu del matador Jesulín de Ubrique

Imatge d’arxiu del matador Jesulín de Ubrique | València Diari

 

Jesulín de Ubrique ja es troba a casa seua, després que un incident mentre torejava a la plaça de bous de Porcuna, a la província de Jaén, el va obligar a ser operat. 

 

El matador ha rebut l’alta mèdica, després de passar pel quiròfan de l’hospital de Jerez de la Frontera, a Cadis, on han tractat una lesió que ha patit en el tendó extensor del dit cor de la mà esquerra

 

El torero, per indicació mèdica, haurà de descansar durant uns quants dies, així que s’ha vist obligat a cancel·lar totes les corregudes que tenia en el seu calendari més pròxim.

 

La seua actuació a Jaén no va acabar bé 

 

L’home de María José Campanario està molt il·lusionat amb la seua tornada a les places. Este cap de setmana, tenia una nova cita dins les festes del poble Porcuna, a la província de Jaén. La corrida anava molt bé pel destre fins que va patir una ferida a la seua mà esquerra mentre lidiava amb el seu segon bou de la vesprada. 

 

Jesulín va cometre un error amb la seua espasa que li va provocar un tall. El torero va ser atès pels serveis mèdics que es trobaven fora de la plaça. En un primer moment, un dels seus homes de confiança, Manuel Mayán ja va anunciar que podia tindre una lesió a un tendó. Posteriorment, el matador va ser traslladat a l’Hospital de Jerez de la Frontera on van confirmar els presagis de Mayán i el van operar. 

 

Jesulín de Ubrique, en la seva tornada a les places a Conca, el 19 d'agost

Jesulín de Ubrique, en la seua tornada a les places a Conca, el 19 d’agost | València Diari

  

L’esperada reaparició de Jesulín de Ubrique

 

El 19 d’agost va ser una jornada molt especial pels amants de la correguda taurina. Jesulín tornava a torejar, després d’anys sense fer-ho, a Conca acompanyat d’altres dos matadors

 

La seua nova aparició, esta vegada a Jaén, ha estat molt criticada, ja que quan va acabar exitosament la ‘faena’ de Conca va afirmar: «Això és un dia i s’ha acabat», negant així les informacions que deien que el seu retorn només tenia raons econòmiques. 

 

Tot i les seues paraules, sembla que el gadità tenia ja signades més actuacions per les pròximes setmanes, però que a causa de la seua lesió, ha hagut de cancel·lar

 

Últimes notícies

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.
FILMOTECA D'ESTIU