10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Jesulín de Ubrique passa pel quiròfan després de lesionar-se torejant a Jaén

Imatge d'arxiu del matador Jesulín de Ubrique

Imatge d’arxiu del matador Jesulín de Ubrique | València Diari

 

Jesulín de Ubrique ja es troba a casa seua, després que un incident mentre torejava a la plaça de bous de Porcuna, a la província de Jaén, el va obligar a ser operat. 

 

El matador ha rebut l’alta mèdica, després de passar pel quiròfan de l’hospital de Jerez de la Frontera, a Cadis, on han tractat una lesió que ha patit en el tendó extensor del dit cor de la mà esquerra

 

El torero, per indicació mèdica, haurà de descansar durant uns quants dies, així que s’ha vist obligat a cancel·lar totes les corregudes que tenia en el seu calendari més pròxim.

 

La seua actuació a Jaén no va acabar bé 

 

L’home de María José Campanario està molt il·lusionat amb la seua tornada a les places. Este cap de setmana, tenia una nova cita dins les festes del poble Porcuna, a la província de Jaén. La corrida anava molt bé pel destre fins que va patir una ferida a la seua mà esquerra mentre lidiava amb el seu segon bou de la vesprada. 

 

Jesulín va cometre un error amb la seua espasa que li va provocar un tall. El torero va ser atès pels serveis mèdics que es trobaven fora de la plaça. En un primer moment, un dels seus homes de confiança, Manuel Mayán ja va anunciar que podia tindre una lesió a un tendó. Posteriorment, el matador va ser traslladat a l’Hospital de Jerez de la Frontera on van confirmar els presagis de Mayán i el van operar. 

 

Jesulín de Ubrique, en la seva tornada a les places a Conca, el 19 d'agost

Jesulín de Ubrique, en la seua tornada a les places a Conca, el 19 d’agost | València Diari

  

L’esperada reaparició de Jesulín de Ubrique

 

El 19 d’agost va ser una jornada molt especial pels amants de la correguda taurina. Jesulín tornava a torejar, després d’anys sense fer-ho, a Conca acompanyat d’altres dos matadors

 

La seua nova aparició, esta vegada a Jaén, ha estat molt criticada, ja que quan va acabar exitosament la ‘faena’ de Conca va afirmar: «Això és un dia i s’ha acabat», negant així les informacions que deien que el seu retorn només tenia raons econòmiques. 

 

Tot i les seues paraules, sembla que el gadità tenia ja signades més actuacions per les pròximes setmanes, però que a causa de la seua lesió, ha hagut de cancel·lar

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx

La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.

El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi

El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.

Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa

La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.

El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València

El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.