Jesulín de Ubrique passa pel quiròfan després de lesionar-se torejant a Jaén

Imatge d'arxiu del matador Jesulín de Ubrique

Imatge d’arxiu del matador Jesulín de Ubrique | València Diari

 

Jesulín de Ubrique ja es troba a casa seua, després que un incident mentre torejava a la plaça de bous de Porcuna, a la província de Jaén, el va obligar a ser operat. 

 

El matador ha rebut l’alta mèdica, després de passar pel quiròfan de l’hospital de Jerez de la Frontera, a Cadis, on han tractat una lesió que ha patit en el tendó extensor del dit cor de la mà esquerra

 

El torero, per indicació mèdica, haurà de descansar durant uns quants dies, així que s’ha vist obligat a cancel·lar totes les corregudes que tenia en el seu calendari més pròxim.

 

La seua actuació a Jaén no va acabar bé 

 

L’home de María José Campanario està molt il·lusionat amb la seua tornada a les places. Este cap de setmana, tenia una nova cita dins les festes del poble Porcuna, a la província de Jaén. La corrida anava molt bé pel destre fins que va patir una ferida a la seua mà esquerra mentre lidiava amb el seu segon bou de la vesprada. 

 

Jesulín va cometre un error amb la seua espasa que li va provocar un tall. El torero va ser atès pels serveis mèdics que es trobaven fora de la plaça. En un primer moment, un dels seus homes de confiança, Manuel Mayán ja va anunciar que podia tindre una lesió a un tendó. Posteriorment, el matador va ser traslladat a l’Hospital de Jerez de la Frontera on van confirmar els presagis de Mayán i el van operar. 

 

Jesulín de Ubrique, en la seva tornada a les places a Conca, el 19 d'agost

Jesulín de Ubrique, en la seua tornada a les places a Conca, el 19 d’agost | València Diari

  

L’esperada reaparició de Jesulín de Ubrique

 

El 19 d’agost va ser una jornada molt especial pels amants de la correguda taurina. Jesulín tornava a torejar, després d’anys sense fer-ho, a Conca acompanyat d’altres dos matadors

 

La seua nova aparició, esta vegada a Jaén, ha estat molt criticada, ja que quan va acabar exitosament la ‘faena’ de Conca va afirmar: «Això és un dia i s’ha acabat», negant així les informacions que deien que el seu retorn només tenia raons econòmiques. 

 

Tot i les seues paraules, sembla que el gadità tenia ja signades més actuacions per les pròximes setmanes, però que a causa de la seua lesió, ha hagut de cancel·lar

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.