6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Jesulín de Ubrique passa pel quiròfan després de lesionar-se torejant a Jaén

Imatge d'arxiu del matador Jesulín de Ubrique

Imatge d’arxiu del matador Jesulín de Ubrique | València Diari

 

Jesulín de Ubrique ja es troba a casa seua, després que un incident mentre torejava a la plaça de bous de Porcuna, a la província de Jaén, el va obligar a ser operat. 

 

El matador ha rebut l’alta mèdica, després de passar pel quiròfan de l’hospital de Jerez de la Frontera, a Cadis, on han tractat una lesió que ha patit en el tendó extensor del dit cor de la mà esquerra

 

El torero, per indicació mèdica, haurà de descansar durant uns quants dies, així que s’ha vist obligat a cancel·lar totes les corregudes que tenia en el seu calendari més pròxim.

 

La seua actuació a Jaén no va acabar bé 

 

L’home de María José Campanario està molt il·lusionat amb la seua tornada a les places. Este cap de setmana, tenia una nova cita dins les festes del poble Porcuna, a la província de Jaén. La corrida anava molt bé pel destre fins que va patir una ferida a la seua mà esquerra mentre lidiava amb el seu segon bou de la vesprada. 

 

Jesulín va cometre un error amb la seua espasa que li va provocar un tall. El torero va ser atès pels serveis mèdics que es trobaven fora de la plaça. En un primer moment, un dels seus homes de confiança, Manuel Mayán ja va anunciar que podia tindre una lesió a un tendó. Posteriorment, el matador va ser traslladat a l’Hospital de Jerez de la Frontera on van confirmar els presagis de Mayán i el van operar. 

 

Jesulín de Ubrique, en la seva tornada a les places a Conca, el 19 d'agost

Jesulín de Ubrique, en la seua tornada a les places a Conca, el 19 d’agost | València Diari

  

L’esperada reaparició de Jesulín de Ubrique

 

El 19 d’agost va ser una jornada molt especial pels amants de la correguda taurina. Jesulín tornava a torejar, després d’anys sense fer-ho, a Conca acompanyat d’altres dos matadors

 

La seua nova aparició, esta vegada a Jaén, ha estat molt criticada, ja que quan va acabar exitosament la ‘faena’ de Conca va afirmar: «Això és un dia i s’ha acabat», negant així les informacions que deien que el seu retorn només tenia raons econòmiques. 

 

Tot i les seues paraules, sembla que el gadità tenia ja signades més actuacions per les pròximes setmanes, però que a causa de la seua lesió, ha hagut de cancel·lar

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació en 2025 amb un 3,69%

La Comunitat Valenciana va liderar el creixement de l'ocupació en 2025 amb un 3,69% d'afiliació i l'atur va baixar en quasi totes les autonomies. Madrid va superar a Catalunya en nombre d'afiliats.

Comunitat Valenciana, quarta en consignació del Xiquet per habitant amb 26,17 euros

La Comunitat Valenciana se situa quarta en consignació per habitant per al Sorteig del Xiquet 2026 amb 26,17 euros i una consignació total de 139.157.600 euros. El gasto mitjà per persona puja quasi tres euros enfront de 2025.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi d’un vaixell turístic amb valencians

L'enfonsament del KM Putri Sakinah, amb dos valencians morts i dos menors desapareguts, ha reactivat el debat sobre la seguretat marítima a Indonèsia. La Policia investiga i les autoritats han limitat la navegació turística pel mal temps.

L’edifici incendiat de Campanar avança: pis pilot acabat després de sis mesos d’obres

Sis mesos després de l'inici de la rehabilitació integral, el bloc de Campanar ja compta amb un pis pilot. Les obres, a càrrec de Dragatges i amb més de 20 milions de pressupost, avancen mentres la causa judicial va quedar arxivada provisionalment.

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.