Jesulín de Ubrique passa pel quiròfan després de lesionar-se torejant a Jaén

Imatge d'arxiu del matador Jesulín de Ubrique

Imatge d’arxiu del matador Jesulín de Ubrique | València Diari

 

Jesulín de Ubrique ja es troba a casa seua, després que un incident mentre torejava a la plaça de bous de Porcuna, a la província de Jaén, el va obligar a ser operat. 

 

El matador ha rebut l’alta mèdica, després de passar pel quiròfan de l’hospital de Jerez de la Frontera, a Cadis, on han tractat una lesió que ha patit en el tendó extensor del dit cor de la mà esquerra

 

El torero, per indicació mèdica, haurà de descansar durant uns quants dies, així que s’ha vist obligat a cancel·lar totes les corregudes que tenia en el seu calendari més pròxim.

 

La seua actuació a Jaén no va acabar bé 

 

L’home de María José Campanario està molt il·lusionat amb la seua tornada a les places. Este cap de setmana, tenia una nova cita dins les festes del poble Porcuna, a la província de Jaén. La corrida anava molt bé pel destre fins que va patir una ferida a la seua mà esquerra mentre lidiava amb el seu segon bou de la vesprada. 

 

Jesulín va cometre un error amb la seua espasa que li va provocar un tall. El torero va ser atès pels serveis mèdics que es trobaven fora de la plaça. En un primer moment, un dels seus homes de confiança, Manuel Mayán ja va anunciar que podia tindre una lesió a un tendó. Posteriorment, el matador va ser traslladat a l’Hospital de Jerez de la Frontera on van confirmar els presagis de Mayán i el van operar. 

 

Jesulín de Ubrique, en la seva tornada a les places a Conca, el 19 d'agost

Jesulín de Ubrique, en la seua tornada a les places a Conca, el 19 d’agost | València Diari

  

L’esperada reaparició de Jesulín de Ubrique

 

El 19 d’agost va ser una jornada molt especial pels amants de la correguda taurina. Jesulín tornava a torejar, després d’anys sense fer-ho, a Conca acompanyat d’altres dos matadors

 

La seua nova aparició, esta vegada a Jaén, ha estat molt criticada, ja que quan va acabar exitosament la ‘faena’ de Conca va afirmar: «Això és un dia i s’ha acabat», negant així les informacions que deien que el seu retorn només tenia raons econòmiques. 

 

Tot i les seues paraules, sembla que el gadità tenia ja signades més actuacions per les pròximes setmanes, però que a causa de la seua lesió, ha hagut de cancel·lar

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.