L’investigador mèdic espanyol encontrat sense vida a Nova York podria haver mort per una sobredosi

 

Diumenge passat, 26 de novembre, la policia de Nova York va trobar el cos sense vida de Miguel Crespo, un toledà de 40 anys, en un bany del vuitè pis del Centre Mèdic Weill Cornell. Concretament, va ser trobat al voltant de les tres de la vesprada en la East 68th Street i York avenue, segons relata ‘NY Daily News’.

L’home treballava com a investigador mèdic i residia als Estats Units. El centre hospitalari on treballava el difunt ha realitzat un comunicat on ha volgut expressar les seues condolences: «Weill Cornell Medicine s’entristeix per la mort del nostre col·lega Miguel Crespo. Estenem les nostres més sinceres condolences a la seua família i amics».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.