25.2 C
València
Diumenge, 25 maig, 2025

L’Hospital Clínic de València, pioner en incorporar una tècnica per a tractar les varius sense cirurgia

 

El servei de professionals de Cirurgia Cardiovascular de l’Hospital Clínic Universitari de València ha incorporat recentment una nova tècnica per a tractar les varius sense necessitat de cirurgia. És un procediment menys invasiu i amb múltiples avantatges respecte a la cirurgia convencional. Per una banda, la tècnica endovenosa; és a dir, que es realitza per dins de les venes, consistix en la destrucció de les venes principals (safenes) mitjançant tècniques mecàniques i químiques. Esta nova tècnica es coneix amb el nom de ‘Clarivein’ segons ha explicat en un comunicat la Conselleria de Sanitat. Este avanç convertix a l’Hospital Clínic en pioner en la Comunitat Valenciana i un dels primers centres espanyols a incorporar esta tècnica novedosa al sistema públic sanitari. Fins ara la tècnica ja s’ha realitzat a 50 pacients.

Últimes notícies

La Unitat de Teràpia Hiperbàrica de l’Hospital General de Castelló es consolida com a referència en la Comunitat Valenciana

La Unitat de Teràpia Hiperbàrica de l'Hospital General de Castelló ha sigut designada unitat de referència en la Comunitat Valenciana, destacant la seua qualitat i trajectòria en tractaments amb oxigen hiperbàric.

Set persones ateses per inhalació de fum rere incendi en vivenda de Paterna

Un incendi en una vivenda de Paterna deixa set persones ateses per inhalació de fum, incloent dos policies locals. Diversos afectats van ser traslladats a hospitals de València.

Nou ferits després de xoc múltiple en l’AP7 a l’altura de Finestrat, Alacant

Nou persones, inclosos tres menors, van resultar ferides després d'un accident entre tres vehicles en l'AP7, Finestrat. La dona més greu va ser excarcerada per bombers.

Una colobra de tres metres trobada en el motor d’un cotxe a València genera sorpresa i alerta

Una serp de l'espècie colobra bastarda, de tres metres, va ser descoberta dins del motor d'un vehicle estacionat a València, la qual cosa va mobilitzar a policies i bombers per al seu rescat.

Morant acusa a Mazón d’ignorar a les víctimes de la DANA i reclama respecte cap a elles

Diana Morant, secretària general del PSPV-PSOE, retrau a Carlos Mazón la seua falta de suport a les víctimes de la DANA i demanda que els concedisca veu en la comissió de Les Corts.

Publiquen en castellà ‘El mal de les dones’ de Elaine Showalter, un assaig fonamental sobre bogeria, feminitat i poder

L'editorial Barlin Llibres llança en castellà 'El mal de les dones', obra essencial de Elaine Showalter que analitza la construcció cultural i psiquiàtrica de la bogeria femenina com a mecanisme de control patriarcal des d'una perspectiva històrica i feminista.

José Luis Gayà supera a Pep Claramunt i entra en el top 10 de jugadors amb més partits al València CF

José Luis Gayà es convertix en el nové jugador amb més partits en la història del València CF després de disputar 376 partits, superant a Pep Claramunt.

Troben una colobra de tres metres en el motor d’un cotxe a València

Una colobra bastarda de tres metres va ser localitzada dins del motor d'un cotxe estacionat en un garatge a València, mobilitzant equips d'emergència per a la seua extracció.