Mantenen els 11 anys de presó per a la dona que va apunyalar al seu home en Benassal

Els fills de la parella no alertaren de cap maltractament | València Diari

 

El Tribunal Suprem es nega a rebaixar la pena d’11 anys i 3 mesos de presó que es va imposar a Antonia Rodríguez, l’ama de casa de Benassal, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que en febrer de 2018 va apunyalar dos voltes al seu home en la seua vivenda del carrer Amalio Gimeno. El Suprem ha denegat el recurs que deia que hi havia maltractament habitual per part de l’home. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la condemnada i el seu home tenien una relació distant des de feia alguns anys. El 26 de febrer de 2018, la víctima va demanar diners a la seua dona, que era l’encarregada de l’economia familiar, i ella va agafar un ganivet de cuina i el va atacar per l’esquena, donant-li dos punyalades. 

 

El ferit va fugir i un veí el va socórrer avisant a la Policia Nacional. Després d’açò, l’home va ser traslladat a l’Hospital General i els agents haguéren d’entrar a la casa del matrimoni a la força. Allí, trobaren a la seua dona amagada i també lesionada. 

 

L’Audiencia de Castelló afirma que, durant el juí, la víctima va disculpar a la seua agressora i va renunciar a qualsevol indemnització. A demés, encara que la dona va dir que tenia por del seu home, mai va explicar perquè i els seus fills tampoc alertaren de cap situació de maltractament.

 

La culpable dels fets va reconéixer en el seu moment que va apunyalar al seu home, encara que ella afirma que no recorda res. Actualment complix la seua pena en la presó, a on, segons els metges, té un excel·lent comportament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.