Mantenen els 11 anys de presó per a la dona que va apunyalar al seu home en Benassal

Els fills de la parella no alertaren de cap maltractament | València Diari

 

El Tribunal Suprem es nega a rebaixar la pena d’11 anys i 3 mesos de presó que es va imposar a Antonia Rodríguez, l’ama de casa de Benassal, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que en febrer de 2018 va apunyalar dos voltes al seu home en la seua vivenda del carrer Amalio Gimeno. El Suprem ha denegat el recurs que deia que hi havia maltractament habitual per part de l’home. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la condemnada i el seu home tenien una relació distant des de feia alguns anys. El 26 de febrer de 2018, la víctima va demanar diners a la seua dona, que era l’encarregada de l’economia familiar, i ella va agafar un ganivet de cuina i el va atacar per l’esquena, donant-li dos punyalades. 

 

El ferit va fugir i un veí el va socórrer avisant a la Policia Nacional. Després d’açò, l’home va ser traslladat a l’Hospital General i els agents haguéren d’entrar a la casa del matrimoni a la força. Allí, trobaren a la seua dona amagada i també lesionada. 

 

L’Audiencia de Castelló afirma que, durant el juí, la víctima va disculpar a la seua agressora i va renunciar a qualsevol indemnització. A demés, encara que la dona va dir que tenia por del seu home, mai va explicar perquè i els seus fills tampoc alertaren de cap situació de maltractament.

 

La culpable dels fets va reconéixer en el seu moment que va apunyalar al seu home, encara que ella afirma que no recorda res. Actualment complix la seua pena en la presó, a on, segons els metges, té un excel·lent comportament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.