13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Mantenen els 11 anys de presó per a la dona que va apunyalar al seu home en Benassal

Els fills de la parella no alertaren de cap maltractament | València Diari

 

El Tribunal Suprem es nega a rebaixar la pena d’11 anys i 3 mesos de presó que es va imposar a Antonia Rodríguez, l’ama de casa de Benassal, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que en febrer de 2018 va apunyalar dos voltes al seu home en la seua vivenda del carrer Amalio Gimeno. El Suprem ha denegat el recurs que deia que hi havia maltractament habitual per part de l’home. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la condemnada i el seu home tenien una relació distant des de feia alguns anys. El 26 de febrer de 2018, la víctima va demanar diners a la seua dona, que era l’encarregada de l’economia familiar, i ella va agafar un ganivet de cuina i el va atacar per l’esquena, donant-li dos punyalades. 

 

El ferit va fugir i un veí el va socórrer avisant a la Policia Nacional. Després d’açò, l’home va ser traslladat a l’Hospital General i els agents haguéren d’entrar a la casa del matrimoni a la força. Allí, trobaren a la seua dona amagada i també lesionada. 

 

L’Audiencia de Castelló afirma que, durant el juí, la víctima va disculpar a la seua agressora i va renunciar a qualsevol indemnització. A demés, encara que la dona va dir que tenia por del seu home, mai va explicar perquè i els seus fills tampoc alertaren de cap situació de maltractament.

 

La culpable dels fets va reconéixer en el seu moment que va apunyalar al seu home, encara que ella afirma que no recorda res. Actualment complix la seua pena en la presó, a on, segons els metges, té un excel·lent comportament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La fortalesa del Vila-real en La Ceràmica repta la debilitat a domicili del Mallorca

El Vila-real, tercer i molt sòlid a casa, rep a un Mallorca fràgil anara amb objectius oposats: pressionar als de dalt i posar terra pel mig amb el descens.

Josan es perdrà l’Elx-Reial Madrid per una lesió muscular

El migcampista de l'Elx serà baixa este diumenge davant el Reial Madrid per una lesió a la cama esquerra, confirmada per Eder Sarabia. John Chetauya i Pedro Bigas entrenaran amb el grup i, si no hi ha incidències, estaran a la disposició del tècnic.

Pérez Llorca defén que les crides amb Pradas i Mazón van ser una coincidència

Pérez Llorca ha defés davant la jutgessa que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser una coincidència i que no va actuar d'intermediari. L'acta notarial aportada per Pradas arreplega contactes breus i la instructora sosté que ella buscava arribar al president.

Sarabia promet la millor versió de l’Elx per a buscar un triomf històric davant el Madrid

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx oferirà la seua millor versió per a intentar aconseguir una cosa històrica davant el Reial Madrid. Demana un partit quasi perfecte, estadi ple i màxima convicció.

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.

L’amo del Ventorro: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

El propietari del Ventorro ha declarat que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van romandre en un reservat des d'al voltant de les 14.15-14.30 fins entre les 18.30 i les 19.00. Ha descrit un espai xicotet, sense escorta ni crides benvolgudes, i ha aportat detalls sobre firmes de documents i la facturació.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.