13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Mantenen els 11 anys de presó per a la dona que va apunyalar al seu home en Benassal

Els fills de la parella no alertaren de cap maltractament | València Diari

 

El Tribunal Suprem es nega a rebaixar la pena d’11 anys i 3 mesos de presó que es va imposar a Antonia Rodríguez, l’ama de casa de Benassal, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que en febrer de 2018 va apunyalar dos voltes al seu home en la seua vivenda del carrer Amalio Gimeno. El Suprem ha denegat el recurs que deia que hi havia maltractament habitual per part de l’home. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la condemnada i el seu home tenien una relació distant des de feia alguns anys. El 26 de febrer de 2018, la víctima va demanar diners a la seua dona, que era l’encarregada de l’economia familiar, i ella va agafar un ganivet de cuina i el va atacar per l’esquena, donant-li dos punyalades. 

 

El ferit va fugir i un veí el va socórrer avisant a la Policia Nacional. Després d’açò, l’home va ser traslladat a l’Hospital General i els agents haguéren d’entrar a la casa del matrimoni a la força. Allí, trobaren a la seua dona amagada i també lesionada. 

 

L’Audiencia de Castelló afirma que, durant el juí, la víctima va disculpar a la seua agressora i va renunciar a qualsevol indemnització. A demés, encara que la dona va dir que tenia por del seu home, mai va explicar perquè i els seus fills tampoc alertaren de cap situació de maltractament.

 

La culpable dels fets va reconéixer en el seu moment que va apunyalar al seu home, encara que ella afirma que no recorda res. Actualment complix la seua pena en la presó, a on, segons els metges, té un excel·lent comportament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.