Mantenen els 11 anys de presó per a la dona que va apunyalar al seu home en Benassal

Els fills de la parella no alertaren de cap maltractament | València Diari

 

El Tribunal Suprem es nega a rebaixar la pena d’11 anys i 3 mesos de presó que es va imposar a Antonia Rodríguez, l’ama de casa de Benassal, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que en febrer de 2018 va apunyalar dos voltes al seu home en la seua vivenda del carrer Amalio Gimeno. El Suprem ha denegat el recurs que deia que hi havia maltractament habitual per part de l’home. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la condemnada i el seu home tenien una relació distant des de feia alguns anys. El 26 de febrer de 2018, la víctima va demanar diners a la seua dona, que era l’encarregada de l’economia familiar, i ella va agafar un ganivet de cuina i el va atacar per l’esquena, donant-li dos punyalades. 

 

El ferit va fugir i un veí el va socórrer avisant a la Policia Nacional. Després d’açò, l’home va ser traslladat a l’Hospital General i els agents haguéren d’entrar a la casa del matrimoni a la força. Allí, trobaren a la seua dona amagada i també lesionada. 

 

L’Audiencia de Castelló afirma que, durant el juí, la víctima va disculpar a la seua agressora i va renunciar a qualsevol indemnització. A demés, encara que la dona va dir que tenia por del seu home, mai va explicar perquè i els seus fills tampoc alertaren de cap situació de maltractament.

 

La culpable dels fets va reconéixer en el seu moment que va apunyalar al seu home, encara que ella afirma que no recorda res. Actualment complix la seua pena en la presó, a on, segons els metges, té un excel·lent comportament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.