11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mata a la seua filla de quatre anys amb una sobredosi de pastilles

 

Apareix una xiqueta morta amb tan sols quatre anys en un pis de Sant Joan Despí a Barcelona, sembla ser un nou cas de violència familiar.

Els investigadors pensen que la mare ha matat a la seua filla amb una sobredosi de pastilles.
Uns familiars van trobar el cos de la menor en el llit, al costat del de la seua mare, que va intentar suïcidar-se sense aconseguir-ho.

Els serveis d’emergència no van poder reanimar a la xiqueta de quatre anys però si a la seua mare, a la qual van traslladar a l’hospital molt greu.

Van ser la tia i àvia de la menor els qui van avisar als Mossos, quan el pare les havia alertades perquè la xiqueta no havia anat al col·legi. Ell va saber de l’absència de la seua filla en classe quan va anar a recollir-la a la vesprada.

Quan els Mossos van arribar a la casa, mare i filla estaven en el llit. La mare hauria donat les pastilles a la seua filla de quatre anys causant-li la mort i després les hauria ingerides ella. De no ser pels serveis d’emergències també hauria mort.

Els investigadors han trobat en l’habitatge diverses notes de la mare en les quals confessava el crim i tractava de justificar el seu suïcidi.

De moment, la mare roman detinguda, encara que a l’hospital, com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi mentre els mossos continuen investigant el succeït.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.