Mata a la seua filla de quatre anys amb una sobredosi de pastilles

 

Apareix una xiqueta morta amb tan sols quatre anys en un pis de Sant Joan Despí a Barcelona, sembla ser un nou cas de violència familiar.

Els investigadors pensen que la mare ha matat a la seua filla amb una sobredosi de pastilles.
Uns familiars van trobar el cos de la menor en el llit, al costat del de la seua mare, que va intentar suïcidar-se sense aconseguir-ho.

Els serveis d’emergència no van poder reanimar a la xiqueta de quatre anys però si a la seua mare, a la qual van traslladar a l’hospital molt greu.

Van ser la tia i àvia de la menor els qui van avisar als Mossos, quan el pare les havia alertades perquè la xiqueta no havia anat al col·legi. Ell va saber de l’absència de la seua filla en classe quan va anar a recollir-la a la vesprada.

Quan els Mossos van arribar a la casa, mare i filla estaven en el llit. La mare hauria donat les pastilles a la seua filla de quatre anys causant-li la mort i després les hauria ingerides ella. De no ser pels serveis d’emergències també hauria mort.

Els investigadors han trobat en l’habitatge diverses notes de la mare en les quals confessava el crim i tractava de justificar el seu suïcidi.

De moment, la mare roman detinguda, encara que a l’hospital, com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi mentre els mossos continuen investigant el succeït.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.