Mata a la seua filla de quatre anys amb una sobredosi de pastilles

 

Apareix una xiqueta morta amb tan sols quatre anys en un pis de Sant Joan Despí a Barcelona, sembla ser un nou cas de violència familiar.

Els investigadors pensen que la mare ha matat a la seua filla amb una sobredosi de pastilles.
Uns familiars van trobar el cos de la menor en el llit, al costat del de la seua mare, que va intentar suïcidar-se sense aconseguir-ho.

Els serveis d’emergència no van poder reanimar a la xiqueta de quatre anys però si a la seua mare, a la qual van traslladar a l’hospital molt greu.

Van ser la tia i àvia de la menor els qui van avisar als Mossos, quan el pare les havia alertades perquè la xiqueta no havia anat al col·legi. Ell va saber de l’absència de la seua filla en classe quan va anar a recollir-la a la vesprada.

Quan els Mossos van arribar a la casa, mare i filla estaven en el llit. La mare hauria donat les pastilles a la seua filla de quatre anys causant-li la mort i després les hauria ingerides ella. De no ser pels serveis d’emergències també hauria mort.

Els investigadors han trobat en l’habitatge diverses notes de la mare en les quals confessava el crim i tractava de justificar el seu suïcidi.

De moment, la mare roman detinguda, encara que a l’hospital, com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi mentre els mossos continuen investigant el succeït.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.