Mata a la seua filla de quatre anys amb una sobredosi de pastilles

 

Apareix una xiqueta morta amb tan sols quatre anys en un pis de Sant Joan Despí a Barcelona, sembla ser un nou cas de violència familiar.

Els investigadors pensen que la mare ha matat a la seua filla amb una sobredosi de pastilles.
Uns familiars van trobar el cos de la menor en el llit, al costat del de la seua mare, que va intentar suïcidar-se sense aconseguir-ho.

Els serveis d’emergència no van poder reanimar a la xiqueta de quatre anys però si a la seua mare, a la qual van traslladar a l’hospital molt greu.

Van ser la tia i àvia de la menor els qui van avisar als Mossos, quan el pare les havia alertades perquè la xiqueta no havia anat al col·legi. Ell va saber de l’absència de la seua filla en classe quan va anar a recollir-la a la vesprada.

Quan els Mossos van arribar a la casa, mare i filla estaven en el llit. La mare hauria donat les pastilles a la seua filla de quatre anys causant-li la mort i després les hauria ingerides ella. De no ser pels serveis d’emergències també hauria mort.

Els investigadors han trobat en l’habitatge diverses notes de la mare en les quals confessava el crim i tractava de justificar el seu suïcidi.

De moment, la mare roman detinguda, encara que a l’hospital, com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi mentre els mossos continuen investigant el succeït.

Últimes notícies

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.