18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Mata a la seua filla de quatre anys amb una sobredosi de pastilles

 

Apareix una xiqueta morta amb tan sols quatre anys en un pis de Sant Joan Despí a Barcelona, sembla ser un nou cas de violència familiar.

Els investigadors pensen que la mare ha matat a la seua filla amb una sobredosi de pastilles.
Uns familiars van trobar el cos de la menor en el llit, al costat del de la seua mare, que va intentar suïcidar-se sense aconseguir-ho.

Els serveis d’emergència no van poder reanimar a la xiqueta de quatre anys però si a la seua mare, a la qual van traslladar a l’hospital molt greu.

Van ser la tia i àvia de la menor els qui van avisar als Mossos, quan el pare les havia alertades perquè la xiqueta no havia anat al col·legi. Ell va saber de l’absència de la seua filla en classe quan va anar a recollir-la a la vesprada.

Quan els Mossos van arribar a la casa, mare i filla estaven en el llit. La mare hauria donat les pastilles a la seua filla de quatre anys causant-li la mort i després les hauria ingerides ella. De no ser pels serveis d’emergències també hauria mort.

Els investigadors han trobat en l’habitatge diverses notes de la mare en les quals confessava el crim i tractava de justificar el seu suïcidi.

De moment, la mare roman detinguda, encara que a l’hospital, com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi mentre els mossos continuen investigant el succeït.

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.