Detingut parricida que ha mort a sa mare i ferit a son pare en Sant Vicent del Raspeig

Sant Vicent

El terrible crim ha passat esta mitjanit en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí)   | Google Maps

 

Un xic de 30 anys ha matat, presumptament, a sa mare i ha ferit de gravetat a son pare amb una arma blanca este dijous, cap a la mitjanit, en una vivenda familiar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). Segons han informat fonts de la investigació, el supòsit parricida, que és espanyol igual que les víctimes, ha sigut detingut i es troba en els calabossos de la comandància de la Guàrdia Civil, en Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’incident ha passat cap a les 23.30 hores en una casa familiar situada en el número 26 del carrer dels Reis Catòlics en Sant Vicent del Raspeig i les circumstàncies encara s’estan investigant. La mare tenia 67 anys, mentres que el pare en té 66.

 

Els primers en arribar al domicili han sigut efectius de la policia local i d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, han trobat al pare amb una ganivetada en el coll, intentant tapar la ferida que havia patit la seua dona. Amb tot, els metges del SAMU no han pogut evitar que la dona haja mort i han traslladat al pare a l’hospital a on, segons les fonts consultades, està estable sense que, en principi, es patisca per la seua vida.

 

 

El fill, i presumpte parricida, ha pegat a fugir de la casa amb el seu cotxe, però ha sigut localitzat molt poques hores després, ja de matinada, per la Policia Nacional. La detenció s’ha produït en un carrer del barri de Joan XXIII, en la zona nord d’Alacant, a on ha sigut arrestat. L’arma homicida, suposadament utilitzada en el crim, ha sigut trobada pels agents dins del cotxe.

Últimes notícies

Catalá defensa que el 9 d’Octubre es celebre amb “tota la solemnitat” davant l’acampada per la vivenda

L’alcaldessa de València, María José Catalá, afirma que l’Ajuntament farà “tot el possible” perquè el 9 d’Octubre es desenvolupe amb normalitat i seguretat malgrat l’acampada per la vivenda en la plaça.

Els números de Javier Aguirre en els seus debuts a LaLiga il·lusionen el valencianisme

Javier Aguirre debuta este diumenge amb el Valencia en LaLiga i arriba avalat per cinc estrenes amb punts en sis intents, tot i que la més recent va acabar en derrota amb el Mallorca.

Una base de dades de la UV rescata 400 sanitaris valencians represaliats pel franquisme

La Universitat de València ha obert una base de dades que identifica 400 metges i científics valencians represaliats pel franquisme després de trenta anys d’investigació liderada per Josep Lluís Barona.

Pérez Llorca descarta avançar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Alacant que no s'ha plantejat avançar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana per a fer-les coincidir amb unes generals.

Més de 9.600 persones es presenten a les proves escrites de valencià de la JQCV

Un total de 9.634 persones s’han presentat a les proves escrites dels nivells B2, C1 i C2 de valencià de la JQCV, celebrades en 24 municipis de la Comunitat Valenciana. La participació global ha sigut del 58,81 % i la convocatòria continuarà ara amb les proves orals.

Comissió Ciutat-Port portarà al Suprem l’ampliació nord del Port de València

La plataforma ciutadana Comissió Ciutat-Port ha presentat davant el TSJCV l’escrit per preparar un recurs de cassació contra la sentència que avala el projecte constructiu de l’ampliació nord del Port de València.

Presó provisional per a un home de 33 anys per diversos robatoris a Benicarló

Un home de 33 anys ha ingressat en presó provisional acusat de diversos robatoris amb força en locals de Benicarló. La Guàrdia Civil també ha detingut tres jóvens més a Benicarló i Peníscola per delictes contra el patrimoni.

Naix al Bioparc València una cria d’un primat en greu perill d’extinció que es comunica amb la mirada

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una cria de mangabey de coroneta blanca, un primat en greu perill d’extinció que destaca per comunicar-se amb els ulls. Es tracta del dècim naixement d’esta espècie al parc i reforça el seu paper en el programa europeu de conservació.