Detingut parricida que ha mort a sa mare i ferit a son pare en Sant Vicent del Raspeig

Sant Vicent

El terrible crim ha passat esta mitjanit en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí)   | Google Maps

 

Un xic de 30 anys ha matat, presumptament, a sa mare i ha ferit de gravetat a son pare amb una arma blanca este dijous, cap a la mitjanit, en una vivenda familiar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). Segons han informat fonts de la investigació, el supòsit parricida, que és espanyol igual que les víctimes, ha sigut detingut i es troba en els calabossos de la comandància de la Guàrdia Civil, en Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’incident ha passat cap a les 23.30 hores en una casa familiar situada en el número 26 del carrer dels Reis Catòlics en Sant Vicent del Raspeig i les circumstàncies encara s’estan investigant. La mare tenia 67 anys, mentres que el pare en té 66.

 

Els primers en arribar al domicili han sigut efectius de la policia local i d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, han trobat al pare amb una ganivetada en el coll, intentant tapar la ferida que havia patit la seua dona. Amb tot, els metges del SAMU no han pogut evitar que la dona haja mort i han traslladat al pare a l’hospital a on, segons les fonts consultades, està estable sense que, en principi, es patisca per la seua vida.

 

 

El fill, i presumpte parricida, ha pegat a fugir de la casa amb el seu cotxe, però ha sigut localitzat molt poques hores després, ja de matinada, per la Policia Nacional. La detenció s’ha produït en un carrer del barri de Joan XXIII, en la zona nord d’Alacant, a on ha sigut arrestat. L’arma homicida, suposadament utilitzada en el crim, ha sigut trobada pels agents dins del cotxe.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU