Detingut parricida que ha mort a sa mare i ferit a son pare en Sant Vicent del Raspeig

Sant Vicent

El terrible crim ha passat esta mitjanit en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí)   | Google Maps

 

Un xic de 30 anys ha matat, presumptament, a sa mare i ha ferit de gravetat a son pare amb una arma blanca este dijous, cap a la mitjanit, en una vivenda familiar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). Segons han informat fonts de la investigació, el supòsit parricida, que és espanyol igual que les víctimes, ha sigut detingut i es troba en els calabossos de la comandància de la Guàrdia Civil, en Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’incident ha passat cap a les 23.30 hores en una casa familiar situada en el número 26 del carrer dels Reis Catòlics en Sant Vicent del Raspeig i les circumstàncies encara s’estan investigant. La mare tenia 67 anys, mentres que el pare en té 66.

 

Els primers en arribar al domicili han sigut efectius de la policia local i d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, han trobat al pare amb una ganivetada en el coll, intentant tapar la ferida que havia patit la seua dona. Amb tot, els metges del SAMU no han pogut evitar que la dona haja mort i han traslladat al pare a l’hospital a on, segons les fonts consultades, està estable sense que, en principi, es patisca per la seua vida.

 

 

El fill, i presumpte parricida, ha pegat a fugir de la casa amb el seu cotxe, però ha sigut localitzat molt poques hores després, ja de matinada, per la Policia Nacional. La detenció s’ha produït en un carrer del barri de Joan XXIII, en la zona nord d’Alacant, a on ha sigut arrestat. L’arma homicida, suposadament utilitzada en el crim, ha sigut trobada pels agents dins del cotxe.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.
FILMOTECA D'ESTIU