Detingut parricida que ha mort a sa mare i ferit a son pare en Sant Vicent del Raspeig

Sant Vicent

El terrible crim ha passat esta mitjanit en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí)   | Google Maps

 

Un xic de 30 anys ha matat, presumptament, a sa mare i ha ferit de gravetat a son pare amb una arma blanca este dijous, cap a la mitjanit, en una vivenda familiar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). Segons han informat fonts de la investigació, el supòsit parricida, que és espanyol igual que les víctimes, ha sigut detingut i es troba en els calabossos de la comandància de la Guàrdia Civil, en Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’incident ha passat cap a les 23.30 hores en una casa familiar situada en el número 26 del carrer dels Reis Catòlics en Sant Vicent del Raspeig i les circumstàncies encara s’estan investigant. La mare tenia 67 anys, mentres que el pare en té 66.

 

Els primers en arribar al domicili han sigut efectius de la policia local i d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, han trobat al pare amb una ganivetada en el coll, intentant tapar la ferida que havia patit la seua dona. Amb tot, els metges del SAMU no han pogut evitar que la dona haja mort i han traslladat al pare a l’hospital a on, segons les fonts consultades, està estable sense que, en principi, es patisca per la seua vida.

 

 

El fill, i presumpte parricida, ha pegat a fugir de la casa amb el seu cotxe, però ha sigut localitzat molt poques hores després, ja de matinada, per la Policia Nacional. La detenció s’ha produït en un carrer del barri de Joan XXIII, en la zona nord d’Alacant, a on ha sigut arrestat. L’arma homicida, suposadament utilitzada en el crim, ha sigut trobada pels agents dins del cotxe.

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.