Mor d’infart cerebral, als 41, i deixa xiquet de 16 amb paràlisi cerebral i xiqueta de 6 en Castelló

Família Arraiz Quiñones

Una foto de família a on es pot vore José Miguel, mort d’un infart cerebral | Col·legi Sanchis Yago

 

Este dimecres de nit, en Castelló, ha mort José Miguel, treballador de 41 anys en una empresa taulellera de la Plana, i únic membre que sustentava la seua família, que compta amb una xiqueta de 6 anys i un fill, de 16, amb paràlisi cerebral des del naixement.

 

La família, originària de Veneçuela, però resident en Castelló des de feia 12 anys, ha rebut la solidaritat de molts veïns de la capital de la Plana, especialment els del col·legi Sanchis Yago —a on estudia Mia, la menuda de 6— per a ajudar-los a pagar l’enterrament, ja que, com diuen en el seu escrit de recaptació de donatius «ningú preveia [la mort] d’un home sa de 41 anys».

 

Família Arraiz Quiñones

La família Arraiz Quiñones al complet | Col·legi Sanchis Yago

 

La família Arraiz va vindre a València per a poder atendre al seu fill de la millor manera possible, ja que José Miguel fill necessita atenció les 24 hores del dia —atenció que ocupa la mare. El pare, que acaba de morir, era enginyer mecànic en el seu país i, quan va vindre a Castelló, va trobar faena en el taulell.

 

En paraules de l’escola, descriuen a la família com a «afectuosos generosos i bones persones» i a la menuda Mia com una xiqueta molt madura per a la seua edat. De fet, va ser la menuda de la qui va ajudar a son pare quan li va vindre l’infart cerebral la vesprada del dimarts. Segons pareix, Mia —amb només 6 anyets— va avisar als veïns i va tocar al 112 explicant que son pare es trobava malament.

 

I ahir, quan es van despedir del difunt, Mia «li va donar les gràcies per haver sigut tan bon pare i li va prometre treballar molt i ajudar per a ser molt bona i poder reunir-se amb ell en el cel». A més, també li va demanar que «li donara records al seu iaio».

 

El col·legi qualifica els fets com «un moment crític per a la família» i per això demana la col·laboració per a pagar el funeral —després d’haver-li extret els òrgans este dijous, ja que la família és donant— que se celebrarà este dissabte a les 11.00 en l’església de Sant Tomàs, segons informa el diari ‘Mediterráneo’. Sense dubte, una mostra de la generositat de la comunitat educativa de Castelló.

 

Web Ampa Sanchis Yago solidaritat Mia Arraiz

L’espai web que ha habilitat l’AMPA del Col·legi Sanchis Yago per a la recaptació solidària | AMPA Sanchis Yago

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.