8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Mor d’infart cerebral, als 41, i deixa xiquet de 16 amb paràlisi cerebral i xiqueta de 6 en Castelló

Família Arraiz Quiñones

Una foto de família a on es pot vore José Miguel, mort d’un infart cerebral | Col·legi Sanchis Yago

 

Este dimecres de nit, en Castelló, ha mort José Miguel, treballador de 41 anys en una empresa taulellera de la Plana, i únic membre que sustentava la seua família, que compta amb una xiqueta de 6 anys i un fill, de 16, amb paràlisi cerebral des del naixement.

 

La família, originària de Veneçuela, però resident en Castelló des de feia 12 anys, ha rebut la solidaritat de molts veïns de la capital de la Plana, especialment els del col·legi Sanchis Yago —a on estudia Mia, la menuda de 6— per a ajudar-los a pagar l’enterrament, ja que, com diuen en el seu escrit de recaptació de donatius «ningú preveia [la mort] d’un home sa de 41 anys».

 

Família Arraiz Quiñones

La família Arraiz Quiñones al complet | Col·legi Sanchis Yago

 

La família Arraiz va vindre a València per a poder atendre al seu fill de la millor manera possible, ja que José Miguel fill necessita atenció les 24 hores del dia —atenció que ocupa la mare. El pare, que acaba de morir, era enginyer mecànic en el seu país i, quan va vindre a Castelló, va trobar faena en el taulell.

 

En paraules de l’escola, descriuen a la família com a «afectuosos generosos i bones persones» i a la menuda Mia com una xiqueta molt madura per a la seua edat. De fet, va ser la menuda de la qui va ajudar a son pare quan li va vindre l’infart cerebral la vesprada del dimarts. Segons pareix, Mia —amb només 6 anyets— va avisar als veïns i va tocar al 112 explicant que son pare es trobava malament.

 

I ahir, quan es van despedir del difunt, Mia «li va donar les gràcies per haver sigut tan bon pare i li va prometre treballar molt i ajudar per a ser molt bona i poder reunir-se amb ell en el cel». A més, també li va demanar que «li donara records al seu iaio».

 

El col·legi qualifica els fets com «un moment crític per a la família» i per això demana la col·laboració per a pagar el funeral —després d’haver-li extret els òrgans este dijous, ja que la família és donant— que se celebrarà este dissabte a les 11.00 en l’església de Sant Tomàs, segons informa el diari ‘Mediterráneo’. Sense dubte, una mostra de la generositat de la comunitat educativa de Castelló.

 

Web Ampa Sanchis Yago solidaritat Mia Arraiz

L’espai web que ha habilitat l’AMPA del Col·legi Sanchis Yago per a la recaptació solidària | AMPA Sanchis Yago

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.