Mor d’infart cerebral, als 41, i deixa xiquet de 16 amb paràlisi cerebral i xiqueta de 6 en Castelló

Família Arraiz Quiñones

Una foto de família a on es pot vore José Miguel, mort d’un infart cerebral | Col·legi Sanchis Yago

 

Este dimecres de nit, en Castelló, ha mort José Miguel, treballador de 41 anys en una empresa taulellera de la Plana, i únic membre que sustentava la seua família, que compta amb una xiqueta de 6 anys i un fill, de 16, amb paràlisi cerebral des del naixement.

 

La família, originària de Veneçuela, però resident en Castelló des de feia 12 anys, ha rebut la solidaritat de molts veïns de la capital de la Plana, especialment els del col·legi Sanchis Yago —a on estudia Mia, la menuda de 6— per a ajudar-los a pagar l’enterrament, ja que, com diuen en el seu escrit de recaptació de donatius «ningú preveia [la mort] d’un home sa de 41 anys».

 

Família Arraiz Quiñones

La família Arraiz Quiñones al complet | Col·legi Sanchis Yago

 

La família Arraiz va vindre a València per a poder atendre al seu fill de la millor manera possible, ja que José Miguel fill necessita atenció les 24 hores del dia —atenció que ocupa la mare. El pare, que acaba de morir, era enginyer mecànic en el seu país i, quan va vindre a Castelló, va trobar faena en el taulell.

 

En paraules de l’escola, descriuen a la família com a «afectuosos generosos i bones persones» i a la menuda Mia com una xiqueta molt madura per a la seua edat. De fet, va ser la menuda de la qui va ajudar a son pare quan li va vindre l’infart cerebral la vesprada del dimarts. Segons pareix, Mia —amb només 6 anyets— va avisar als veïns i va tocar al 112 explicant que son pare es trobava malament.

 

I ahir, quan es van despedir del difunt, Mia «li va donar les gràcies per haver sigut tan bon pare i li va prometre treballar molt i ajudar per a ser molt bona i poder reunir-se amb ell en el cel». A més, també li va demanar que «li donara records al seu iaio».

 

El col·legi qualifica els fets com «un moment crític per a la família» i per això demana la col·laboració per a pagar el funeral —després d’haver-li extret els òrgans este dijous, ja que la família és donant— que se celebrarà este dissabte a les 11.00 en l’església de Sant Tomàs, segons informa el diari ‘Mediterráneo’. Sense dubte, una mostra de la generositat de la comunitat educativa de Castelló.

 

Web Ampa Sanchis Yago solidaritat Mia Arraiz

L’espai web que ha habilitat l’AMPA del Col·legi Sanchis Yago per a la recaptació solidària | AMPA Sanchis Yago

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.