Mor un jove i un altre conductor resulta ferit després de xocar en la N-340 per Vinaròs

 

 

Un motorista ha mort aquest divendres després xocar frontalment amb un turisme en la carretera N-340 en el terme municipal de Vinaròs, en un accident en el qual han resultat ferides dos persones.

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís s’ha rebut a les 12.30 hores de hui  i en el mateix s’alertava de l’accident en el qual podria haver-hi persones atrapades.

Una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat s’ha desplaçat fins al lloc encara que finalment no ha sigut necessària la seua actuació a causa que no hi havia persones atrapades.

En l’accident, ocorregut en el punt quilòmetric  de la carretera nacional 340, s’han vist implicats un turisme i una motocicleta que han xocat frontalment, i com a conseqüència de l’impacte el motorista ha mort i les dues persones que ocupaven el cotxe han resultat ferides.

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat als dos ferits a un centre hospitalari.

Com a conseqüència del sinistre, el conductor de la motocicleta, de nacionalitat francesa, ha mort, mentre que el del turisme ha resultat ferit, per la qual cosa ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. El tràfic ha sigut desviat en el lloc de l’accident durant dos hores i mitja. 

 

  

 

 

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.