Mor un jove i un altre conductor resulta ferit després de xocar en la N-340 per Vinaròs

 

 

Un motorista ha mort aquest divendres després xocar frontalment amb un turisme en la carretera N-340 en el terme municipal de Vinaròs, en un accident en el qual han resultat ferides dos persones.

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís s’ha rebut a les 12.30 hores de hui  i en el mateix s’alertava de l’accident en el qual podria haver-hi persones atrapades.

Una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat s’ha desplaçat fins al lloc encara que finalment no ha sigut necessària la seua actuació a causa que no hi havia persones atrapades.

En l’accident, ocorregut en el punt quilòmetric  de la carretera nacional 340, s’han vist implicats un turisme i una motocicleta que han xocat frontalment, i com a conseqüència de l’impacte el motorista ha mort i les dues persones que ocupaven el cotxe han resultat ferides.

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat als dos ferits a un centre hospitalari.

Com a conseqüència del sinistre, el conductor de la motocicleta, de nacionalitat francesa, ha mort, mentre que el del turisme ha resultat ferit, per la qual cosa ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. El tràfic ha sigut desviat en el lloc de l’accident durant dos hores i mitja. 

 

  

 

 

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.