Mor un jove i un altre conductor resulta ferit després de xocar en la N-340 per Vinaròs

 

 

Un motorista ha mort aquest divendres després xocar frontalment amb un turisme en la carretera N-340 en el terme municipal de Vinaròs, en un accident en el qual han resultat ferides dos persones.

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís s’ha rebut a les 12.30 hores de hui  i en el mateix s’alertava de l’accident en el qual podria haver-hi persones atrapades.

Una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat s’ha desplaçat fins al lloc encara que finalment no ha sigut necessària la seua actuació a causa que no hi havia persones atrapades.

En l’accident, ocorregut en el punt quilòmetric  de la carretera nacional 340, s’han vist implicats un turisme i una motocicleta que han xocat frontalment, i com a conseqüència de l’impacte el motorista ha mort i les dues persones que ocupaven el cotxe han resultat ferides.

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat als dos ferits a un centre hospitalari.

Com a conseqüència del sinistre, el conductor de la motocicleta, de nacionalitat francesa, ha mort, mentre que el del turisme ha resultat ferit, per la qual cosa ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. El tràfic ha sigut desviat en el lloc de l’accident durant dos hores i mitja. 

 

  

 

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.