Mor un jove i un altre conductor resulta ferit després de xocar en la N-340 per Vinaròs

 

 

Un motorista ha mort aquest divendres després xocar frontalment amb un turisme en la carretera N-340 en el terme municipal de Vinaròs, en un accident en el qual han resultat ferides dos persones.

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís s’ha rebut a les 12.30 hores de hui  i en el mateix s’alertava de l’accident en el qual podria haver-hi persones atrapades.

Una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat s’ha desplaçat fins al lloc encara que finalment no ha sigut necessària la seua actuació a causa que no hi havia persones atrapades.

En l’accident, ocorregut en el punt quilòmetric  de la carretera nacional 340, s’han vist implicats un turisme i una motocicleta que han xocat frontalment, i com a conseqüència de l’impacte el motorista ha mort i les dues persones que ocupaven el cotxe han resultat ferides.

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat als dos ferits a un centre hospitalari.

Com a conseqüència del sinistre, el conductor de la motocicleta, de nacionalitat francesa, ha mort, mentre que el del turisme ha resultat ferit, per la qual cosa ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. El tràfic ha sigut desviat en el lloc de l’accident durant dos hores i mitja. 

 

  

 

 

Últimes notícies

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.