Mor un jove i un altre conductor resulta ferit després de xocar en la N-340 per Vinaròs

 

 

Un motorista ha mort aquest divendres després xocar frontalment amb un turisme en la carretera N-340 en el terme municipal de Vinaròs, en un accident en el qual han resultat ferides dos persones.

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís s’ha rebut a les 12.30 hores de hui  i en el mateix s’alertava de l’accident en el qual podria haver-hi persones atrapades.

Una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat s’ha desplaçat fins al lloc encara que finalment no ha sigut necessària la seua actuació a causa que no hi havia persones atrapades.

En l’accident, ocorregut en el punt quilòmetric  de la carretera nacional 340, s’han vist implicats un turisme i una motocicleta que han xocat frontalment, i com a conseqüència de l’impacte el motorista ha mort i les dues persones que ocupaven el cotxe han resultat ferides.

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat als dos ferits a un centre hospitalari.

Com a conseqüència del sinistre, el conductor de la motocicleta, de nacionalitat francesa, ha mort, mentre que el del turisme ha resultat ferit, per la qual cosa ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. El tràfic ha sigut desviat en el lloc de l’accident durant dos hores i mitja. 

 

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.