Un mort i un ferit greu en un accident entre un turisme i un camió a Alacant

Un mort i un ferit greu en un accident entre un turisme i un camió a Alacant | Consorci de Bombers ALacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) i del Consorci provincial, juntament amb patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil de Trànsit han acudit esta matinada per a intervenir en dos accidents simultanis ocorreguts en l’A-70 i A-31 en terme d’Alacant, tots dos al voltant de les 00.00 hores, en el qual ha estat necessari rescatar a dos persones, i el conductor del camió ha mort. Des de l’Ajuntament d’Alacant han mostrat les seues condolences i lamentat profundament l’accident i la defunció del treballador de la UTE.

Segons han informat fonts de la Policia Local l’accident de major gravetat ha ocorregut en l’A-31, a l’altura del PK-231, pròxim al Rebolledo, on per causes que investiga la Guàrdia Civil, s’ha produït un accident en el qual s’han vist implicats un camió articulat pesat de l’empresa de neteja UTE i un turisme.

Coordinació en l’emergència entre la Policia Local i la Guàrdia Civil

La Policia Local i Guàrdia Civil han coordinat l’emergència, i ha estat necessari tallar l’autovia, s’han desplaçat fins al lloc de l‘accident cinc dotacions de bombers del SPEIS i del Consorci Provincial, tres dotacions de Guàrdia Civil i dos de Policia Local d’Alacant, que ha col·laborat en tasques de regulació del trànsit mentre es rescatava al conductor del camió i s’atenia el conductor ferit del turisme.

La Policia Local ha informat que en l’accident s’ha vist implicat un camió de la UTE que ha quedat bolcat i el seu conductor atrapat dins de la cabina, que ha resultat molt afectada pel fort impacte, sofrint este conductor lesions de caràcter molt greu, i el conductor de l’altre turisme implicat ha estat evacuat a l’hospital.

Un mort i un ferit greu en un accident entre un turisme i un camió a Alacant |Consorci Bombers Alacant

Catorze bombers han intervingut ràpidament

En l’accident s’ha organitzat un operatiu amb catorze bombers que han intervingut ràpidament en el rescat i excarceració de la víctima, la Unitat de rescat en accidents del SPEIS juntament amb els efectius del Consorci Provincial han utilitzat les eines especials i han realitzant les labors d’excarceració per a treure del camió el més ràpid possible al seu conductor, i poder accedir fins al mort que es trobava atrapat en la cabina.

Els treballs dels bombers s’han allargat una hora per a realitzar les maniobres d’excarceració del conductor. Una vegada han aconseguit treure-ho del camió els serveis sanitaris han confirmat que es trobava mort. Així mateix, la Policia Local ha col·laborat en la regulació del trànsit i el tall de l’autovia, i les causes de l’accident les investiga la Guàrdia Civil de Trànsit.

Un mort i un ferit greu en un accident entre un turisme i un camió a Alacant |Consorci Bombers Alacant

Accident en l’A-70

Per la seua part de manera paral·lela els Bombers, Policia Local i Guàrdia Civil han acudit per a intervenir en un altre accident ocorregut en l’A-70, a l’altura del PK 10, on un turisme que circulava en sentit Murcia, per causes que investiga la Guàrdia Civil, ha bolcat i quedant el vehicle ocupant el carril de circulació, i la seua conductora ha estat traslladada a l’hospital. En l’operatiu han participat diverses unitats de la Policia Local d’Alacant, que han regulat el trànsit fins a buidar la via.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.