Troben mort en el riu Pisuerga al fiscal de Menors d’Alacant

rescat

Un instant del rescat en el riu Pisuerga | Twitter

Els Bombers de Valladolid han rescatat este dissabte el cos sense vida del fiscal de menors d’Alacant, Juan Ignacio Hernández, en el riu Pisuerga.

 

El subdelegat del Govern de Valladolid, Emilio Álvarez, ha assenyalat que, en principi, tots els indicis de la Policia Nacional apunten al fet de què podria tractar-se d’un suïcidi. «Se li està realitzant l’autòpsia i supose que els resultats es facilitaran este diumenge», ha asseverat.

 

  

 

 

L’incident s’ha produït minuts abans de les 9.40 hores, quan el centre d’emergències ha rebut una telefonada que informava que hi havia una persona surant en el riu Pisuerga, a l’altura del pont Regueral, en Valladolid capital, segons ha indicat el Centre d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

 

Juan Ignacio Hernández

Juan Ignacio Hernández | Twitter

 

 

La sala d’operacions del 1-1-2 ha donat avís de l’incident a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia, als Bombers de Valladolid i a Emergències Sanitàries – Sacyl, que ha enviat una Unitat de cures intensives (UVI). En el lloc, els bombers de Valladolid han rescatat el cos sense vida de l’home.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.