Troben mort en el riu Pisuerga al fiscal de Menors d’Alacant

rescat

Un instant del rescat en el riu Pisuerga | Twitter

Els Bombers de Valladolid han rescatat este dissabte el cos sense vida del fiscal de menors d’Alacant, Juan Ignacio Hernández, en el riu Pisuerga.

 

El subdelegat del Govern de Valladolid, Emilio Álvarez, ha assenyalat que, en principi, tots els indicis de la Policia Nacional apunten al fet de què podria tractar-se d’un suïcidi. «Se li està realitzant l’autòpsia i supose que els resultats es facilitaran este diumenge», ha asseverat.

 

  

 

 

L’incident s’ha produït minuts abans de les 9.40 hores, quan el centre d’emergències ha rebut una telefonada que informava que hi havia una persona surant en el riu Pisuerga, a l’altura del pont Regueral, en Valladolid capital, segons ha indicat el Centre d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

 

Juan Ignacio Hernández

Juan Ignacio Hernández | Twitter

 

 

La sala d’operacions del 1-1-2 ha donat avís de l’incident a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia, als Bombers de Valladolid i a Emergències Sanitàries – Sacyl, que ha enviat una Unitat de cures intensives (UVI). En el lloc, els bombers de Valladolid han rescatat el cos sense vida de l’home.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.