Troben mort en el riu Pisuerga al fiscal de Menors d’Alacant

rescat

Un instant del rescat en el riu Pisuerga | Twitter

Els Bombers de Valladolid han rescatat este dissabte el cos sense vida del fiscal de menors d’Alacant, Juan Ignacio Hernández, en el riu Pisuerga.

 

El subdelegat del Govern de Valladolid, Emilio Álvarez, ha assenyalat que, en principi, tots els indicis de la Policia Nacional apunten al fet de què podria tractar-se d’un suïcidi. «Se li està realitzant l’autòpsia i supose que els resultats es facilitaran este diumenge», ha asseverat.

 

  

 

 

L’incident s’ha produït minuts abans de les 9.40 hores, quan el centre d’emergències ha rebut una telefonada que informava que hi havia una persona surant en el riu Pisuerga, a l’altura del pont Regueral, en Valladolid capital, segons ha indicat el Centre d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

 

Juan Ignacio Hernández

Juan Ignacio Hernández | Twitter

 

 

La sala d’operacions del 1-1-2 ha donat avís de l’incident a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia, als Bombers de Valladolid i a Emergències Sanitàries – Sacyl, que ha enviat una Unitat de cures intensives (UVI). En el lloc, els bombers de Valladolid han rescatat el cos sense vida de l’home.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.