13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Troben mort en el riu Pisuerga al fiscal de Menors d’Alacant

rescat

Un instant del rescat en el riu Pisuerga | Twitter

Els Bombers de Valladolid han rescatat este dissabte el cos sense vida del fiscal de menors d’Alacant, Juan Ignacio Hernández, en el riu Pisuerga.

 

El subdelegat del Govern de Valladolid, Emilio Álvarez, ha assenyalat que, en principi, tots els indicis de la Policia Nacional apunten al fet de què podria tractar-se d’un suïcidi. «Se li està realitzant l’autòpsia i supose que els resultats es facilitaran este diumenge», ha asseverat.

 

  

 

 

L’incident s’ha produït minuts abans de les 9.40 hores, quan el centre d’emergències ha rebut una telefonada que informava que hi havia una persona surant en el riu Pisuerga, a l’altura del pont Regueral, en Valladolid capital, segons ha indicat el Centre d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

 

Juan Ignacio Hernández

Juan Ignacio Hernández | Twitter

 

 

La sala d’operacions del 1-1-2 ha donat avís de l’incident a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia, als Bombers de Valladolid i a Emergències Sanitàries – Sacyl, que ha enviat una Unitat de cures intensives (UVI). En el lloc, els bombers de Valladolid han rescatat el cos sense vida de l’home.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.