Troben mort en el riu Pisuerga al fiscal de Menors d’Alacant

rescat

Un instant del rescat en el riu Pisuerga | Twitter

Els Bombers de Valladolid han rescatat este dissabte el cos sense vida del fiscal de menors d’Alacant, Juan Ignacio Hernández, en el riu Pisuerga.

 

El subdelegat del Govern de Valladolid, Emilio Álvarez, ha assenyalat que, en principi, tots els indicis de la Policia Nacional apunten al fet de què podria tractar-se d’un suïcidi. «Se li està realitzant l’autòpsia i supose que els resultats es facilitaran este diumenge», ha asseverat.

 

  

 

 

L’incident s’ha produït minuts abans de les 9.40 hores, quan el centre d’emergències ha rebut una telefonada que informava que hi havia una persona surant en el riu Pisuerga, a l’altura del pont Regueral, en Valladolid capital, segons ha indicat el Centre d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

 

Juan Ignacio Hernández

Juan Ignacio Hernández | Twitter

 

 

La sala d’operacions del 1-1-2 ha donat avís de l’incident a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia, als Bombers de Valladolid i a Emergències Sanitàries – Sacyl, que ha enviat una Unitat de cures intensives (UVI). En el lloc, els bombers de Valladolid han rescatat el cos sense vida de l’home.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.