Omar Montes torna a ser notícia: es descontrola el seu concert a Cullera

Dissabte passat es van succeir imatges de joves incomplint les mesures de seguretat en el Medusa Beach Club, a Cullera, durant l’actuació d’Omar Montes.

Alguns vídeos compartits en xarxes socials mostren com una multitud d’assistents ballaven i cantaven sense mascareta, descontrolats en una gran pista situada enfront de l’escenari.

El festival s’ha reinventat durant la pandèmia per a adaptar la seua activitat als aforaments i les restriccions exigits, per la qual cosa acull actuacions musicals durant els caps de setmana.

Omar Montes va aconseguir que es van vendre ràpidament les 1.000 entrades disponibles i l’expectació per l’actuació era molt elevada entre un públic majoritàriament molt jove.

Segons ha explicat en À Punt NTC el director del Medusa Beach Club, Andreu Piqueras, en el moment que el cantant va eixir a l’escenari es van viure uns “pocs minuts” de “confusió”, on els assistents es van moure ràpidament des de les seues àrees assignades a la part més pròxima a l’escenari, on es van produir aglomeracions.

 

Cal recordar, que Omar Montes es va fer molt conegut per la relació amb Isa Pantoja i la seua aparició constant als programes de televisió de pensa rosa, a més de per participar en realitys.

Fa temps que pareix haver desaparegut de la televisió i que s’ha centrat en la seua carrera musical, però encara així sempre li persegueix la polèmica.

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.