Omar Montes torna a ser notícia: es descontrola el seu concert a Cullera

Dissabte passat es van succeir imatges de joves incomplint les mesures de seguretat en el Medusa Beach Club, a Cullera, durant l’actuació d’Omar Montes.

Alguns vídeos compartits en xarxes socials mostren com una multitud d’assistents ballaven i cantaven sense mascareta, descontrolats en una gran pista situada enfront de l’escenari.

El festival s’ha reinventat durant la pandèmia per a adaptar la seua activitat als aforaments i les restriccions exigits, per la qual cosa acull actuacions musicals durant els caps de setmana.

Omar Montes va aconseguir que es van vendre ràpidament les 1.000 entrades disponibles i l’expectació per l’actuació era molt elevada entre un públic majoritàriament molt jove.

Segons ha explicat en À Punt NTC el director del Medusa Beach Club, Andreu Piqueras, en el moment que el cantant va eixir a l’escenari es van viure uns “pocs minuts” de “confusió”, on els assistents es van moure ràpidament des de les seues àrees assignades a la part més pròxima a l’escenari, on es van produir aglomeracions.

 

Cal recordar, que Omar Montes es va fer molt conegut per la relació amb Isa Pantoja i la seua aparició constant als programes de televisió de pensa rosa, a més de per participar en realitys.

Fa temps que pareix haver desaparegut de la televisió i que s’ha centrat en la seua carrera musical, però encara així sempre li persegueix la polèmica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.