Omar Montes torna a ser notícia: es descontrola el seu concert a Cullera

Dissabte passat es van succeir imatges de joves incomplint les mesures de seguretat en el Medusa Beach Club, a Cullera, durant l’actuació d’Omar Montes.

Alguns vídeos compartits en xarxes socials mostren com una multitud d’assistents ballaven i cantaven sense mascareta, descontrolats en una gran pista situada enfront de l’escenari.

El festival s’ha reinventat durant la pandèmia per a adaptar la seua activitat als aforaments i les restriccions exigits, per la qual cosa acull actuacions musicals durant els caps de setmana.

Omar Montes va aconseguir que es van vendre ràpidament les 1.000 entrades disponibles i l’expectació per l’actuació era molt elevada entre un públic majoritàriament molt jove.

Segons ha explicat en À Punt NTC el director del Medusa Beach Club, Andreu Piqueras, en el moment que el cantant va eixir a l’escenari es van viure uns “pocs minuts” de “confusió”, on els assistents es van moure ràpidament des de les seues àrees assignades a la part més pròxima a l’escenari, on es van produir aglomeracions.

 

Cal recordar, que Omar Montes es va fer molt conegut per la relació amb Isa Pantoja i la seua aparició constant als programes de televisió de pensa rosa, a més de per participar en realitys.

Fa temps que pareix haver desaparegut de la televisió i que s’ha centrat en la seua carrera musical, però encara així sempre li persegueix la polèmica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.