Omar Montes torna a ser notícia: es descontrola el seu concert a Cullera

Dissabte passat es van succeir imatges de joves incomplint les mesures de seguretat en el Medusa Beach Club, a Cullera, durant l’actuació d’Omar Montes.

Alguns vídeos compartits en xarxes socials mostren com una multitud d’assistents ballaven i cantaven sense mascareta, descontrolats en una gran pista situada enfront de l’escenari.

El festival s’ha reinventat durant la pandèmia per a adaptar la seua activitat als aforaments i les restriccions exigits, per la qual cosa acull actuacions musicals durant els caps de setmana.

Omar Montes va aconseguir que es van vendre ràpidament les 1.000 entrades disponibles i l’expectació per l’actuació era molt elevada entre un públic majoritàriament molt jove.

Segons ha explicat en À Punt NTC el director del Medusa Beach Club, Andreu Piqueras, en el moment que el cantant va eixir a l’escenari es van viure uns “pocs minuts” de “confusió”, on els assistents es van moure ràpidament des de les seues àrees assignades a la part més pròxima a l’escenari, on es van produir aglomeracions.

 

Cal recordar, que Omar Montes es va fer molt conegut per la relació amb Isa Pantoja i la seua aparició constant als programes de televisió de pensa rosa, a més de per participar en realitys.

Fa temps que pareix haver desaparegut de la televisió i que s’ha centrat en la seua carrera musical, però encara així sempre li persegueix la polèmica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.