13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Onada de robatoris en xalets i cases d’Estivella

Un coche de la Guardia Civil en las inmediaciones de la finca 'La lapa', en la localidad sevillana de Burguillos

Imatge d’arxiu | València Diari

 

La localitat d’Estivella, a la comarca del Camp de Morvedre, ha patit diversos robatoris en poques setmanes, tal com informava el diari Levante-EMV.

 

Un dels robatoris es va produir aquest passat diumenge, en un xalet d’una urbanització que ja havia sigut assaltat mesos enrere. En aquella ocasió el propietari va ser apallissat per tal de robar-li, quan tornava de treballar amb la recaptació del dia.

 

En aquest robatori els lladres van entrar quan la casa estava buida, i van destrossar la caixa forta, furtant les joies de l’interior. Els assaltants van actuar a fosques, a més de tapar les càmeres per a no ser vistos. Tot i això, van ser gravats mentre entraven a la vivenda, al voltant de les 22.30 hores del diumenge.

 

Els propietaris del xalet van veure com es cometia el robatori a través de les imatges de les càmeres que arribaven als seus telèfons mòbils. Segons apuntava Levante-EMV, els lladres anaven amb la cara tapada i guants.

 

A banda d’aquest fet, aquell mateix dia es denunciava un altre robatori a la localitat, per part d’un veí d’un camí proper a la ubicació d’aquest xalet.

 

Prèviament, la setmana passada, es registraven altres robatoris en la mateixa urbanització. Un d’ells només es va quedar en intent, ja que els propietaris de la casa, que es trobaven dins d’aquesta, van detectar sorolls mentre sopaven, i en dirigir-se al lloc els lladres van fugir.

 

En altres dos casos els robatoris sí que van ser comesos. En un d’ells els propietaris van patir el robatori estant també a casa, però van escoltar sorolls quan els lladres ja estaven fugint. En el segon cas, els lladres van accedir per la finestra del bany i van furtar joies i diners.

 

També dies abans una altra veïna d’Estivella va denunciar un robatori en sa casa.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.