Onada de robatoris en xalets i cases d’Estivella

Un coche de la Guardia Civil en las inmediaciones de la finca 'La lapa', en la localidad sevillana de Burguillos

Imatge d’arxiu | València Diari

 

La localitat d’Estivella, a la comarca del Camp de Morvedre, ha patit diversos robatoris en poques setmanes, tal com informava el diari Levante-EMV.

 

Un dels robatoris es va produir aquest passat diumenge, en un xalet d’una urbanització que ja havia sigut assaltat mesos enrere. En aquella ocasió el propietari va ser apallissat per tal de robar-li, quan tornava de treballar amb la recaptació del dia.

 

En aquest robatori els lladres van entrar quan la casa estava buida, i van destrossar la caixa forta, furtant les joies de l’interior. Els assaltants van actuar a fosques, a més de tapar les càmeres per a no ser vistos. Tot i això, van ser gravats mentre entraven a la vivenda, al voltant de les 22.30 hores del diumenge.

 

Els propietaris del xalet van veure com es cometia el robatori a través de les imatges de les càmeres que arribaven als seus telèfons mòbils. Segons apuntava Levante-EMV, els lladres anaven amb la cara tapada i guants.

 

A banda d’aquest fet, aquell mateix dia es denunciava un altre robatori a la localitat, per part d’un veí d’un camí proper a la ubicació d’aquest xalet.

 

Prèviament, la setmana passada, es registraven altres robatoris en la mateixa urbanització. Un d’ells només es va quedar en intent, ja que els propietaris de la casa, que es trobaven dins d’aquesta, van detectar sorolls mentre sopaven, i en dirigir-se al lloc els lladres van fugir.

 

En altres dos casos els robatoris sí que van ser comesos. En un d’ells els propietaris van patir el robatori estant també a casa, però van escoltar sorolls quan els lladres ja estaven fugint. En el segon cas, els lladres van accedir per la finestra del bany i van furtar joies i diners.

 

També dies abans una altra veïna d’Estivella va denunciar un robatori en sa casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.